۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

دوستان سبز من: در تلهٔ داستان مشائی نیافتیم !


دوستان، بیائید دقت کنیم و در دامی که کودتاگران برای منحرف کردن افکار و سرگرم کردنمان به داستانهائی مثل جریان مشائی چیده اند نیافتیم.

در خاطر داشته باشیم که موضع عملی ما این است که از آنجا که دولت احمدی نژاد یک دولت کودتائی، غیر قانونی و نامشروع و در نتیجه غیر واقعی است، بنا بر این تمامی مقامها و شغل های درون این دولت نیز غیر قانونی و غیر مشروع و غیر واقعی هستند.

ما بایستی اینگونه بیاندیشیم که کسانی مثل مشائی و غیره فقط در تخیلات احمدی نژاد و همدستان کودتاگرش است که مقام میگیرند و از دست میدهند، و بایستی دقت کنیم که این بازیها و جنگهای زرگری برای منحرف کردن افکارمان از اصل واقعه کودتا، و نیز برای تثبیت شده جلوه دادن دولت کودتا طراحی شده اند.


۶ نظر:

  1. agha kamelan bahaton movafegham.lotfan in bahs ro baz ham edameh bedid.koodetachia motmaenan baz ham az in tarfandha khahand zad,baraye enherafe afkare omomi, hatta bayayd nist farda bahsse hejabe ekhtyeri ro ham matrah konan,dameton garm baz ham benvisid

    پاسخحذف
  2. خوب بود. استفاده از این ترفندهای نخ نما شده فقط نشون دهندهٔ احساس خطریی که حکومت کرده. مشکل حکومت اینجاست که مردم تا حد زیادی آگاه شدن و دیگه فریب این طرفند‌ها رو نمیخورن.

    پاسخحذف
  3. آی ملت، با درود به همتون.
    لطفا یکی ما رو به این سایت بالاترین معرفی کنه. با تشکر قبلی.
    ‫خانم ایران زرتشتی
    http://iranzartoshti.blogspot.com

    پاسخحذف
  4. خانم ایران زرتشتی عزیز، من پیشنهاد میکنم شما خودتان در بالاترین عضو بشوید و وبلاگ خودتان را هم آنجا مستقیما به کاربران دیگر معرفی کنید. اگر خواستید من میتوانم برای عضو شدن کمکتان کنم.

    پاسخحذف
  5. شما را به خدا دیگر گول این مرد رذل و جنایتکار را نخورید ( هاشمی رفسنجانی). او به هر وسیله ای شده دارد سعی میکند این نظام را برپا نگه دارد. مطمن باشید که ایشان دلشان نه برای مردم میسوزد و نه برای ایران. این مردک نمیخواهد بفهمد که ما دیگر نظام اسلامی را نمیخواهیم حالا با هر چیزی که مخلوطش کنند. نه اسلام و نه حکومت اسلامی و نه جمهوری اسلامی. ما حکومت آخوندی نمیخواهیم. ما حکومت جمهوری دمکراتیک که فقط با رای و انتخاب مردم باشد میخواهیم. مردم فهیم ایران, شما را به شرافتتان سوگند, شما را به درک و شعورتان سوگند, شما را به حرمت خون شهیدانی که در راه آزادی و استقلال میهنمان جانشان را فدا کردند سوگند, نگذارید این جنبش مانند جنبشهای گذشته به بیراهه رود. نگذارید خون های ریخته شده پایمال گردد. هوشیار واستوار باشید که پیروزی نزدیک است.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد