۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

هواداران حزب اللهی احمدی نژاد در لبنان، یا ماکیاولیسم اسلامی


هواداران حزب اللهی احمدی نژاد در لبنان با پوشیدن لباسهای زرد رنگ و حمل عکسهای احمدی نژاد، خامنه ای و نصر الله بر پایبندی خود به اصول حزب الله تاکید کردند. . .




این یکی هم که شرح خودش را دارد:




۷ نظر:

  1. پایین‌تنه رو سانسور کردی عزیز؟! :)

    پاسخحذف
  2. البته همین بالاتنه هم ناقصه!

    پاسخحذف
  3. گورزاد جان برگ زردی است تحفهٔ درویش. بیشتر از این وسعمان نمیرسید متاسفانه :)

    پاسخحذف
  4. واقعا" ننگ است که يک فرد مثلا ايرانی آزادی يک فرد مثلا ايرانی ديگر را از يک آخوند اجنبی تروريست بخواهد.

    پاسخحذف
  5. مموتی اگر بتونه دست آخوندا رو کوتاه کنه حجاب رو آزاد میکنه

    پاسخحذف
  6. این ماکویالیسم (تا جایی که آنرا میفهمم) در رگ و ریشه‌ی جمهوری اسلامی و هوادارانش به انحا مختلف ریشه دارد. زمانی که با چند تا از اینها بپلکید به ژرفی آن پی میبیرید. این آشنای ما هر موقع لازم میشود به سخیف‌ترین نحو ممکن غریبیها را استهزا میکند (مردم غرب و فرهنگشان را و نه فقط دولتها). کارشناس یارانه است. روزی به او گفتم اگر ویندوز را از تو بگیرند باید بروی چوپانی! به انحا مختلف فرهنگ غرب را (حتا خوبهایش را) مسخره میکند ولی وقتی یک غربی چیزی به نفعش میگوید، نیشش تا بناگوش باز میشود. حال همین غربی کسی است که تا دیروز رفتارهایش را مسخره میکرده. مثلا ولنگواریش را در مورد زنانشان! (دوست دختر و پسری)! نام بی غیرت بر آنها میگذارد. رسانه‌های حکومت هم همینند. فرهنگ غرب بد است ولی نزدیک به تمام فیلمهای سینمایی صدا و سیما غربی و بویژه آمریکایی است که به طبع فرهنگ غرب را خواه ناخواه منتقل میکنند. علت این است که سامانه‌ی تبلیغی نظام برای تخدیر مردم به همین فرهنگ غربی که بدش را میگوید نیاز دارد. مثالها زیاد است. یکی از وجهای این نظام نفاق است.

    حال آدم از نفاق هوادارانشان در مورد غرب بهم میخورد.

    پاسخحذف
  7. اینهمه شادی و سرور واسه پول زبون بسته ایرانیهاست که به اون جا میره والا که عاشق چشم و ابرو ایران هستند؟ ، و اما دیگران هم پول و اسلحه میدن که سپر دفاعی درست کنن تا چند صباحی بیشتر و اهداف رو دنبال کنند.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد