۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

سفیر دولت کودتا در روسیه: «توپولوف» از «ایرباس» امن تر است!



به گزارش «نو اندیش» از قول «فارس»، سفیر دولت کودتا در روسیه تاکید کرد که هواپیماهای «توپولوف» از هواپیماهای «ایرباس» بسیار امن تر هستند و حتی اضافه کرد که امار سقوط توپولوف از ایرباس کمتر است !!!

اگر دوستان از خودشان میپرسند چگونه ممکن است چنین دروغ های واضحی از دهان یک مقام رسمی بیرون بیاید، فراموش نکنند که بالاخره ایشان سفیر دولت کودتائی احمدی نژاد هستند.

ادامه خبر از قول «نو اندیش» به این شرح‌است:

«سيد محمودرضا سجادي» درباره هواپيماي توپولوف خطوط هوايي كاسپين كه هفته گذشته در نزديكي قزوين سقوط كرد، با بيان اينكه بايد منتظر نتايج كارشناسي و ارزيابي‌هاي فني درباره علت سقوط اين هواپيما باشيم، يادآور شد: هيچ سيستم ساخت بشر صددرصد نيست، مدتي پيش نيز هواپيماي ايرباس فرانسوي در اقيانوس سقوط كرد و همه سرنشينان آن كشته شدند.

وي توپولوف را هواپيماي بسيار امني خواند كه آمار سقوط آن در مقايسه با تعداد پروازهايش در دنيا از ايرباس كم‌تر است و افزود: يك هيئت كارشناسي از روسيه بدين منظور به ايران عزيمت كرده تا به همراه كارشناسان سازمان هواپيمايي كشوري و با استفاده از جعبه سياه هواپيما بررسي‌ها را انجام و علت قطعي سقوط را مشخص كنند.

سجادي پيش از اين نيز هواپيماي توپولوف 154 را جزو ‌امن‌ترين هواپيماهاي دنيا دانست و گفت: شما اگر در مسيرهاي داخلي روسيه، سوار توپولوف‌هاي 154 ‌شويد در خواهيد يافت كه به هيچ وجه از لحاظ زيبايي و راحتي با ايرباس فرقي ندارند. متأسفانه توپولف در ايران به بدترين وجه، عرضه مي‌شود، موكت‌هاي كثيف، صندلي‌هاي نزديك به هم، قيمت آزاد بليط و .... و نيز تصادفاتي كه به اصل هواپيما ارتباطي نداشت، همه دست به دست هم دادند تا تصويري ترسناك از اين هواپيما ارائه دهند. در حالي كه توپولف 154 جزو امن‌ترين هواپيماهاي دنياست. از لحاظ اقتصادي هم به صرفه است و تنها هواپيمايي كه در خطوط ايران سود مي‌دهد، اين هواپيماست.




۱ نظر:

  1. ايشان فراموش كرده اند كه بگويند شركت آئروفلوت روسيه تعداد 26 فروند از اين نوع هواپيما دارد كه همه را از دور خارج كرده و قصد جايگزيني آنها رادارد.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد