۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

بالاترین و دنباله در بندند - کودتاچیان امروز قصد کشتار دارند؟


به نظر میرسد همزمان با نماز جمعه تاریخی تهران به امامت هاشمی رفسنجانی سایت های بالاترین و دنباله تحت حملات اینترنتی شدید باشند چون در آن واحد هر دو سایت غیر قابل دسترسی شده اند.

البته حمله به این سایتها از طرف دولت جمهوری اسلامی چیز تازه ای نیست، اما شدت گرفتن و سنگینی آن در این موقعیت خاص بدون شک نشان دهنده حساسیت اتفاقات امروز در چشم کودتاگران است، کما اینکه حتی خود خبرگزاری های جمهوری اسلامی هم گزارش کرده اند با شروع این گردهمائی مردمی دولت حتی تلفنهای همراه را هم قطع کرده است! (مثلا ببینید: ایلنا- تلفن های همراه قطع شد)

طبق گزارشهای منتشر شده در مطبوعات جهانی از سخنرانی رفسنجانی، او چندان هم مردم را ناامید نکرده است، اگرچه به هر حال آنچنان هم از حدود معمول خودش فرا نرفته است.

رفسنجانی ناامیدی مردم نسبت به صحت انتخابات و مشروعیت دولت احمدی نژاد را تائید کرده است، خواستار آزادی اسرای کودتا شده است، و گفته است شورای نگهبان با رفتار غلط اعتماد مردم را سلب کرده است. اینها حرفهائی است که مستقیم و صریح زده است. اما در لفافه هم بسیار گفته است، که چون فعلا فایده چندانی به حال کسی ندارد وارد آن نمیشوم، گرچه شک ندارم به زودی سیل تحلیلها و تعبیرها از لفافه گوئی های او روانه بازار عقاید خواهد شد.

الان هنوز تظاهرات در حال انجامند، و احتمالا خفاشان بالاترین و دنباله را (بخصوص بالاترین، که سایت مهمتری است از لحاظ اطلاع رسانی زنده) تا به آخر رسیدن این تظاهرات رها نخواهند کرد.

یکی از وحشتناک ترین تعابیری که به نظرم میرسد برای این کار اینها اینست که امروز قصد داشته باشند تا مردم را شدیدا به خاک و خون بکشند تا هم پیام روشنی به رفسنجانی داده باشند و هم نشان بدهند که دیگر از این «بازی ها» خسته شده اند و مردم را شدیدا و با خشونت هرچه بیشتر «خفه» کنند. خدا کند برنامه این نباشد، گرچه سرکرده هاشان یکی دوتا «اخطار» هم داده بودند دیروز که میتواند بر همین مبنی بوده باشد. به هر حال فقط میتوان صبر کرد و دید.

البته در مورد بالاترین و دنباله جای هیچ نگرانی نیست. واقعیت این است حتی اگر کودتاگران قادر بودند این سایتها را کاملا تخریب و متوقف کنند (که نیستند)، جنبش سبز سیلی است که به راه افتاده است و دیگر این مرغ مغزان قدرت جلوگیری از حرکت مردم (که خودشان با حماقتهای محض و خود بزرگ بینی های عجیب و غریبی راه انداختند که تنها میتواند از ذهن علیلی مثل احمدی نژاد نشات گرفته باشد) را هیچوقت نخواهند داشت.

کار اینها تمام است و هیچ شکی در آن نیست.


۲ نظر:

  1. سلام

    کسی از بالاترین خبر موثق داره؟؟

    پاسخحذف
  2. خبر خاصی نبود ظاهرا، به نظر میرسد مسئله از سرور بوده باشد (به هر حال خبر رسانی درستی نشد). اما در هر حال من خوشحالم که آن اضطراب من به حقیقت نپیوست و غیر قابل دسترس بودن بالاترین مفهوم خاصی نداشت ظاهرا.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد