۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

یک پیشنهاد ساده خدمت مدیران بالاترین


پیشنهاد میکنم لینکهای تازه ای که به صفحه لینکهای داغ میرسند به طور اتوماتیک از لیست «بهترین لینکهای دو ساعت گذشته» حذف شوند تا فرصتی برای دیده شدن لینکهای خوب دیگری که در تاریکی منتظر نوبت ایستاده اند به وجود آید.

بسیار پیش میآید که لینک تازه ای به طور همزمان هم در لیست بهترینهای دوساعت گذشته است و هم در صفحه لینکهای داغ. واضح است که چنین لینکهای خوبی احتیاجی به پر کردن دو نقطه مهم در یک زمان هم ندارند. بهتر آنکه لیست بهترینهای دو ساعت گذشته به لینکهائی اختصاص بیابد که مورد اقبال کاربران بوده اند اما به دلائل مختلف هنوز قادر به رسیدن به صفحه اول نشده اند.

.

۳ نظر:

  1. Salam,

    could you please send this blog to balatarin?
    http://saraswatia.blogspot.com/

    Best

    پاسخحذف
  2. سلام
    چطور می‌شه تمام لینک‌ها رو از بالاترین بدون هیچ ترتیب خاصی‌ در گوگل ریدر مشاهده کرد.
    منظورم اینه که به محض اینکه لینک اضافه می‌شه دیدش بدونه اینکه کسی‌ بخواد بهش مثبت بده.
    مثل صفحهٔ لینکها ی تازه

    پاسخحذف
  3. could you please send this blog to balatarin?
    http://saraswatia.blogspot.com


    دوست من، طبق قوانین بالاترین کل یک وبلاگ را نمیتوان به عنوان لینک ارسال کرد، بلکه پستهای آن را میتوان به عنوان لینکهای جداگانه ارسال کرد. ضمنا شما میتوانید خودتان هم به بالاترین بپیوندید و لینکهای دلخواهتان را ارسال کنید. اگر خواستید میتوانید آدرس ایمیل تان را به من بدهید تا برایتان دعوت نامه بفرستم.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد