۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

درد سر جدید برای وزارت ارشاد احمدی نژاد: اجازه چاپ و هدیه دادن قرآنی با ستاره داوود روی جلدش!


ببینیم این یکی حکایت به کجا خواهد کشید. وزارت ارشاد احمدی نژاد در سال ۸۹ اجازه چاپ این قرآن را صادر کرده که روی جلدش کلمه «قرآن العظیم» در دل یک ستاره داوود گذاشته شده . . . تازه بنا به گزارش رسانه های حزب اللهی (مثلا اینجا ، اینجا، یا اینجا) اخیرا چندین نسخه از همین قرآن را هم همان وزارت ارشاد به عنوان هدیه به افراد مختلف از جمله دانشگاه تهران داده . . .

خلاصه جای غریبی است این جمهوری اسلامی، آدم گاهی احساس میکند در یک فضای رویا مانند بین مرزهای جنون، کمدی، تراژدی، و کابوس غوطه ور است.


۳ نظر:

  1. سلام
    آدم کم کم باورش میشه اینها عوامل اسرائیل هستند
    عجب بازاری شده جمهوری اسلامی!؟

    پاسخحذف
  2. باران جان فکر نمیکنم اسرائیل هم علاقه ای به چنین عوامل دیوانه ای داشته باشه! تنها کسی که اینقدر احمق بود که روی اینها حساب باز کند و سرنوشت خودش را به اینها گره بزند و در نتیجه طومار خودش را در هم بپیچد جمهوری اسلامی و رهبر بی بصیرتش است
    :)

    پاسخحذف
  3. من که میگم این آقا فراماسونه. یعنی از چند وقت قبل به این نتیجه رسیدم. در ضمن تو تحقیقاتی که یه سری انجام دادن به نتایج جالبی رسیدن. اینکه چند نسل قبل احمدی نژاد و مصباح و آقای مکارم یهودی بودن. از این سه نفر فقط آقای مکارم قبول کرده و گفته که بله یهودی بودن و بعد مسلمان شدن. ولی این دوتا همه جوری تکذیب میکنن. نه کلا حرف راست هم میزنن برا همین باید باور کنیم که یهودی نبودن!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد