۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

دو هفته به امام زمان وقت میدهیم، اگر خبری نشد میرویم سراغ دیو سفید


طبعا واضح است که پانزدهم خرداد/اول رجب هم درست مثل بیست و یکم ماه مه خواهد آمد و خواهد گذشت، و همانطور که خدائی از آسمان به زمین نیامد که دنیا را به آخر برساند، امام زمانی هم از سوراخی بیرون نخواهد آمد که مشائی و یارانش را بر علی خامنه ای پیروز کند. اما به هر حال بیائید این دو هفته فرصتی که خواسته اند را هم به احمدی نژاد و مشائی بدهیم، تا پانزدهم خرداد هم بیاید و اگر برنامه ای هرج و مرجی چیزی در چنته دارند اجرایش کنند و به قول معروف زور خودشان را بزنند. بخیل دکتر و مرادش که نیستیم که هیچ، اگر یک کلاغی هم یک ریگی به طرف خامنه ای پرتاب کند به او «باریکلا» میگوئیم.

ولی از کلاغها و امام زمان و این حرف ها که بگذریم، شخصا به همه دوستان توصیه میکنم که این یکی دو هفته انتظار اصغر را به تفکر سنگین بپردازیم، که عقلا هم گفته اند دو هفته تفکر به اندازه دو سه میلیون سال عبادت موجب تکامل میشود. و من توصیه میکنم موضوع مورد تفکرمان هم این باشد که احمدی نژاد دیگر سقوط کرده و کارش تمام شده و ارزش توجه ما را ندارد، پس به جای اینکه بخواهیم بایستیم به تماشا و لذت بردن از اینکه چطور این لتهٔ حیض ولایت زیر دست و پا لگد مال میشود، و به جای اینکه اجازه بدهیم خاتمی و دیگر اصلاح طلبان حکومتی با کمک ماشین پروپاگاندای ولی فقیه اندیشه، توجه و انرژی مان را منحرف کنند، الان وقت آن شده که مستقیم برویم سراغ بُت بزرگ، یا همان علی آقای خامنه ای.

در هر حال از یک طرف شرط «عدالت» این است که نوبتی هم باشد اکنون دیگر نوبت آقاست، و از طرف دیگر حکم اسطوره هم همین است که در خوان هفتم طرفمان خود دیو سفید است.

دوستان، این گام آخر در این راه دراز و پر رنجی است که سالهاست در آن قدم گذاشته ایم، چیزی به فتح کوه خوف (همان قاف قدیم) نمانده، بیائید با هم بمانیم، افکارمان و خواسته هایمان را متمرکز نگه داریم، و این قدم آخر را هرچه محکمتر و پر صلابت تر در کنار هم برداریم که تا صبح نور چیزی نمانده. نگذاریم حواسمان را پرت و توجهمان را از مسیر منحرف کنند: با سقوط احمدی نژاد، هدف بعدی خامنه ای است و ولایت فقیه. وقت برای لذت بردن از پیروزی زیاد خواهد بود.


۱ نظر:

  1. تغییر روش کامنت گذاری پیرو چند درخواست از دوستان برای راحت تر شدن ارسال کامنت...

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد