۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

قاتل ندا همینجاست


در اخبار بود که مادر ندا از سر استیصال توجهش را به خارج از کشور گردانده و از سازمانهای بین المللی تقاضای رسیدگی به حقوق ابتدائی خودش را کرده است و خواسته است تا قاتل ندا را برایش پیدا کنند. اما قاتل ندا جای دوری نیست، پیش چشم همه مان است و خوب قیافه مرگبار او را میشناسیم... کجا میگردی مادر ندا؟ قاتل ندا همینجاست...


عکس قاتل ندا که در این سایت منتشر شده.

۲ نظر:

  1. سلام. اشتباه می کنی. قاتل ندا، خامنه ای است نه این بز دست آموز. مسائل را از حد ایشان باید فراتر دید و معرفی کرد. با سپاس.

    ضمنن نظری که راجع به دخالت روحانیون در کودتای 28 مرداد گذاشته بودم را سانسور کرده ای.

    پاسخحذف
  2. خلیل جان، به هر حال اینها هردو سردسته های یک تیم هستند، قتلهای سال گذشته هم در واقع قتلهای تیمی بودند. و البته با حرف شما موافقم که خامنه ای بیشتر قدرت دارد تا احمدی نژاد پس مسئولیتش هم بزرگتر است در اینمورد.

    اما در مورد سانسور کردن نظرتان احتمالا اشتباهی پیش آمده، چون من چیزی را سانسور نمیکنم بجز تبلیغات شرکتها و سایتها و اسپم ها. حتما متوجه شده اید که نظرها را moderate نمیکنم و مستقیم منتشر میشوند. اما وقتی پستی از یکی دو هفته قدیمی تر باشد نظرها ابتدا به من فرستاده میشوند، و اگر ایمیلی که برایم میآید را به هر دلیلی نبینم و آن را تایید نکنم پخش نمیشوند. شاید پست شما از آن دسته بوده باشد (که امکان همان هم کم است، چون من الان رفتم و قسمت «waiting to moderate» را چک کردم و پیغامی آنجا هم نبود)، یا شآید مسئله تکنیکی دیگری پیش آمده باشد. در هر حال به شما قول میدهم که من نظرات را سانسور و فیلتر نمیکنم. اگر کامنتتان را هنوز دارید جائی یا اگر در خاطرتان هست لطفا دوباره بفرستید و اگر باز مسئله ای بود لطف کنید و حتما به من اطلاع بدهید چون نشان میدهد که احتمالا جائی از کار وبلاگ مسئله ای دارد.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد