۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

دبیر کل حزب الله ایران: برادران لاریجانی یهودی های مخفی هستند!


باور کردنش مشکل است، اما آیت الله محمد باقر خرازی، دبیر کل حزب الله ایران، و ظاهرا همچنین برادر عروس خامنه ای، در جدید ترین صحبتهایش میگوید برادران لاریجانی به اسم مسلمانند اما در واقع یهودی های مخفی هستند!

متن سخنرانی ایشان را اول در سایت خبرنگاران سبز دیدم، که خوشبختانه فایل صوتیش را هم لینک کرده است، چون راستش تا خودم نشنیدم باور کردنش مشکل بود برایم، که به همین صراحت چنین حرفی زده باشد. ببینید چه میگوید! میگوید:‌
وقتی ما قتل هايی که در جامعه رخ می دهد را پی گيری ميکنيم ميبينيم در پشت تمام اينها صهيونيست ها هستند. خيلی از آنها به اسم مسلمان هستند اما دروغ ميگويند. دست هايشان کثيف است. ما در جامعه به شدت از اين افراد داريم و حضورشان محسوس است. لان هم در مراکز قدرت فوق العاده حضور پيدا کردند. ما در انصار حزب الله اين مساله را به عنوان يک تز قدرتمند مطرح ميکنيم. ما بايد فکری به حال اين افراد بکنيم که متاسفانه در مراکز قدرت حضور جدی پيدا کردند. نه تنها حضور در راس هرم قدرت قوای مختلف بلکه در خيلی از زير شاخه ها.

يک باند را کاملا در اختيار دارند. ما وحشت کرديم از اينکه يک جريان به اين قشنگی سازمان دهی شده است که نيروهای خودش رو در گلوگاه های نظام اسلامی قرار بدهد. و احساس ميکنيم يک جريان بسيار مخربی وجود دارد.آن دختر خانم انگليسی که می آيد زن فلان آقا می شود و بعدش هم آن آقا در بزرگترين قدرت اين نظام قرار دارد آيا اين طبيعی است؟ ما نميتوانيم اين را طبيعی تلقی کنيم. آيا قتل های زنجيره ای زير سر يهودی ها نبود؟ به نظر من اين مساله کاملا جدی است و سازمان های اطلاعاتی آمريکا و انگليس و موساد دقيقا دارند روی اين قضيه کار ميکنند. دنبال کودتا در کشور نيستند دنبال تصرف از درون اند. چطور می شود از يک روستای لاريجان بعضی از سران ما از آنجا سر درآورده باشند؟ چه طور شده به آنها اعتماد کرده ايم؟ سوابق اينها را بايد ببينيم که از کجا اين مسائل آب ميخورد. من اينها را در بسياری از مراکز قدرت نظام دنبال کرده ام. تمام مشکلاتی که در اين سی سال در نظام داريم با تمام صراحت عرض ميکنم از اين افراد است.
بقیه اش را خودتان گوش کنید حتما، که میگوید اینها را دارد پرونده شان را تکمیل میکند که یکی از همین روزها پته شان را بر آب بریزد، و اگر هم مقاومت کنند «حزب الله را به خیابانها میآورم». از شبکه های غذائی و مسکن و پوشاک میگوید که دست یهود است، و ...

اما نکته جالبتر برای من اینجاست که علاوه بر غیر عادی بودن سخنان جناب خرازی در مورد لاریجانی ها، و یا حتی بقیه این سخنرانی، این آیت الله کلا افکار غریب و ترسناکی دارند که از چند لحاظ دقت در آنها لازم است.

از جمله به این دلیل که افکار ایشان شدیدا از مشرب نازیسم سرچشمه گرفته است، گیرم در قالب تفکر و گفتمان اسلامی بیان شده باشد. این امر مهم است بخصوص با توجه به جریاناتی که در حال حاضر در کشورمان در حال اتفاق افتادن هستند. هنوز مدت زیادی نمیگذرد که متنی را به ریشه یابی «سلام هیتلری» که توسط حزب الله لبنان استفاده میشود اختصاص داده بودم، و همانجا صحبت کردم از ارتباط مستقیمی که بین تفکرات نژاد پرستانه و ضد یهودی نازی با برخی از این محافل فکری از جمله گروههای حزب الله وجود دارد. و البته خبر دارید که حزب الله ایران و حزب الله لبنان در واقع بازوان یک تن هستند. اما باز در همین رابطه این صحبتهای ایشان و صحبتهای دیگری که انجام داده اند و عرض خواهم کرد، از لحاظ دیگری هم جالب و مهم هستند، و آن قرابت عجیبی است که بین سخنان این آیت الله و دو کاراکتر اصلی در صحنه کنونی دولتی در جمهوری اسلامی، یعنی محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشائی وجود دارد --قرابتی که دقیق و عمیق تر از آن است که به هیچ وجه بتواند اتفاقی باشد، و ارزش نگاه و تاملی نزدیکتر دارد.

اما چون بحث این شباهتها و روابط میتواند کمی طولانی تر شود و به هر حال از تیتر این مطلب هم فرامیرود، اجازه بدهید فعلا این سخنان را بشنویم و من هم حرفم را همینجا قطع کنم و جزئیات بیشتر را در یک متن جداگانه ای عرض خواهم کرد خدمت دوستان.

لطفا توجه کنید که دلیل اینکه صدای جناب آیت الله را روی چند تکه فیلم از یک تفکر بسیار مشابه با اینها مونتاژ کرده ام این است که در بلاگر قابل پخش بشود، چون بلاگر اجازه پخش صدای تنها را نمیدهد.








۱۵ نظر:

  1. ازغدی نیست؟ صداش خیلی شبیه ازغدیه

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز متاسفانه این یهودی ستیزی فقط در موافقان حکومت خلاصه نمی شود شاید شما هم یادتان باشد که زمانی در شایت بالاترین و ... نیز شایعه شده بود که احمدی نژاد بهودی است. من نمی دانم چرا بعضی ها تا گفته می شود فلان جنایتکار یهودی است اینقدر زود باور می کنند. حتی خبر یهودی بودن هیتلر نیز روی عده ای تأثیر گذاشته است. فردا بعید نیست که بگویند خمینی هم یهودی بوده یا خامنه ای هم یهودی است چون نام خانوادگی او شبیه خاخام است!

    پاسخحذف
  3. دوستی که پرسیدید ازغدی نیست، من این اطلاعات را از خبرنگاران سبز گرفته ام، با شناختی که از آن سایت دارم فکر نمیکنم اشتباه باشد، اما در هر حال چون فیلمی از چهره سخنگو موجود نیست و من هم با صدای جناب خرازی آشنا نیستم، تنها با اعتماد به صحت گزارش خبرنگاران سبز این را نوشته ام، ضمن اینکه به هر حال محتوای سخنان کاملا با آنچه قبلا از ایشان خوانده ام همنوع و هم جهت است.

    پاسخحذف
  4. و در مورد نظر دوست دوممان هم باید عرض کنم متاسفانه حق با شماست. این که اینهمه آدم الان به یهودی بودن «متهم» میشوند واقعا هم جدید است و هم جالب است و هم چندش انگیز و خجالت آور برای مملکت ما که به چنین روز و دریوزگی افتاده باشد که اینگونه بخوهد با قربانی پیدا کردن به شیوه نازی ها به خودش امید بقا و زندگی بدهد. واقعا شرمسار میکند آدم را.

    پاسخحذف
  5. صادق جان
    بخش قابل توجه ای از اسلام گرایان بطور تصادفی نظراتی شبیه به فاشیست ها و جریانات شبیه به این دارند. دقیقتر بگویم:شخصیت توتالیتر بعلاوه تمایل توضیح وقایع بر اساس توطئه پدیده ایست یونیورسال.
    مقاله ات در مورد اسلام گرایان و نازیست ها جالب بود ولی نمی شود اولی را محصول دومی دانست. آیا تو اینطور فکر میکنی؟ در اینصورت خود تو به تئوری توطئه متمایل شده ای.
    رضا

    پاسخحذف
  6. رضای گرامی، ممنون از توجه شما، و نیز از نظرتان.

    پرسیده اید آیا میشود «اولی» را محصول «دومی» دانست، جائی که اولی را «اسلام گرائی» خوانده اید و دومی را «فاشیسم». خیر، من نه اسلام گرائی را محصول فاشیسم ممیدانم و نه تفکر فاشیستی را محصول تفکر اسلامی. صحبتی که من کرده ام این است که معتقدم رگه های بسیار مهمی از یک گروه تفکراتی که در اروپا موجود بود و بالاخره در نازیسم به تبلور رسید راه خود را به گفتمان بخشهائی از اسلام گرایان رادیکال پیدا کرده اند و به آن وارد شده اند، و در نتیجه در یک نوع «پیوند نامیمون» شروع به شاخ و برگ گستردن در ذهنیت برخی گروههای اسلامی کرده اند.

    امیدوارم این توضیح‌ کمی حرفم را روشنتر کرده باشد.

    پاسخحذف
  7. در جواب نفر اول: خیر عزیز، ازغدی نیست.

    پاسخحذف
  8. بسم الله الرحمان الرحیم. برادران و خواهران ارجمند، حضور در جلسات سخنرانی حضرت ایت الله سید محمد باقر خرازی دبیر کل محترم حزب الله ایران که عموما در روزهای چهار شنبه ساعت ۶ عصر در محل ستاد مرکزی حزب الله واقع در میدان شهید تیموری، زیر پل یادگار امام، جنب مجتمع اموزشی امام هادی(ع) برگزار می گردد، برای عموم همیهنان عزیز ازاد می باشد. امید است که با حضور در این جلسات از نزدیک با معانی ناب حزب الله قرانی اشنا گردید و شنیده ها را جایگزین دیده ها نمایید.

    پاسخحذف
  9. همیهنان گرانمایه، جهت اشنایی هر چه بیشتر با رویکرد حزب خدا نسبت به جوانان و امور مربوطه می توانید در جلسات سخرانی دبیر محترم جوانان حزب الله ایران برادر حاجی باشی که عموما در روزهای چهار شنبه ساعت چهار عصرقبل از شروع سخرانی دبیر کل حزب الله ایران در محل ستاد مرکزی حزب الله واقع در میدان شهید تیموری، زیر پل یادگار امام، جنب مجتمع اموزشی امام هادی(ع) برگزار می گردد، حضور به هم رسانید. شرکت برای عموم همیهنان عزیز ازاد می باشد.

    پاسخحذف
  10. به نظر شما آیا آیت اله محمد یزدی هم یهودی مخفی هست؟
    داشتم دنبال اطلاعاتی درباره ایوانکا ترامپ (دختر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) میگشتم که در ویکی پدیای فارسی خواندم به مذهب یهودیت ارتدکس گرویده و مراعات احکام دینی میکنه و تماس تلفنی هم برقرار نمیکنه!
    اینجا بخوانید:
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%A7_%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%BE

    ناگهان یاد گفتگوی مسیح علینژاد با رییس دفتر آیت الله یزدی درباره انتخاب نشدن ایشان در انتخابات خبرگان افتادم! تو این گفتگو رییس دفتر ایشان میگه که آیت الله تو این سی و چند سال اصلا موبایل دست نگرفته!
    توی مذهب شیعه چیزی تحت عنوان موبایل دست نگرفتن وجود داره؟!!
    این ویدئو را ببینید:
    https://www.youtube.com/watch?v=m0cZ6AxRG8c
    حدود دقیقه 1:45 میگه هیچ وقت موبایل دست نگرفته و موبایل نداره!

    یعنی ممکنه آیت اله یزدی هم یهودی مخفی باشه؟!

    لطفا این موضوع مهم را پیگیری کنید!

    پاسخحذف
  11. راست گفته خوب دیگه. اصلا هر کسی یه خرده توی چهره این لاریجانی ها دقت کنه با اون چشمهای لوچ و باباقوری و موهای بور اون علی لاریجانی، فورا شک اش به یهودی بودن اینها میبره. فراموش نکنیم یکی از اصول یهودی ها اینه که برای نفوذ در هر مملکتی خودشونو همرنگ اون جماعت میکنند.

    پاسخحذف
  12. در میدان های شهرهای همدان و بهبهان و شهرهای اطراف یزد ستاره داوود نقش بسته است. اگر با نقشه گوگل جستجو شود بسیار مشخص هستند

    پاسخحذف
  13. به نام الله که بوده بدون این که آغازی داشته باشد و هست بدون این که پایان داشته باشد.در هیچ زمآنی ،لا مکان و مکانی نیست که به آن وارد شده باشد بلکه در آن مکان یا لا مکان بوده.دنیا و آخرت همگی اثبات خدایی بودن خداوندند.اما در تقدیر اوست که تمام بشر بعد از مرگ زنده شوند و نتیجه اعمالشان را ببینند.آنوسی ها و سپاهی ها و مجلسی ها جز این انتضار نداشته باشند که در روز حساب به غل و زنجیرهایی محکم بافته و گداخته بسته شوند و به آنها گفته شود که امروز روزی است که به جای قه قه های دنیا باید زجه زنید.اکنون تا میتوانید ناله و فریاد کنید ای ثروتمندان و زر پرستان که تا بینهایت باید در این مکان زجر بکشید و ناله کنید.

    پاسخحذف
  14. نظر خود را وارد کنید...سلام

    پاسخحذف
  15. سلام اینکه جای تعجب نداره در حدیثی از امام علی علیه السلام آمده که در آخرالزمان دجال را هفتاد هزار نفر از یهودیان اصفهان همراهی میکنند یا در کتب اهل سنت به خراسان اشاره میکند که منظور همین ایران خودمان است جمهوری آخوندی که از طرف آنوسی ها اداره میشود دست نشانده حکومت اسراییل برای جنگ های نیابتی با کشورهای خاورمیانه میباشد که تا حد بسیار زیادی هم موفق عمل کرده است در دوران جنگ ایران و عراق بیشتر سلاح های جنگ این رژیم توسط اسراییل تامین میشد که با فاش کردن این موضوع بسیاری توسط خمینی اعدام شدند که آیت الله رفسنجانی و مرحوم آیت الله منتظری نیز در کتاب هایشان به آن اشاره کرده اند همین آنوسی ها برنامه نابودی میهنمان را خیلی قبل ها طراحی کرده اند که نتانیاهو چند سال پیش در کنگره آمریکا به آن اشاره کرد و گفت در زمان کورش نیاز داشتید ما را نابود کنید اما ما به کمک ملکه استر و مردخای (که دو آنوسی نفوذی در حکومت هخامنشی بودند) شما را تار و مار کردیم و امروز هم تاریخ تکرار خواهد شد این آنوسی ها با سوق دادن کشور به سمت تحریم و ایجاد فقر در کشور به طور اتوماتیک ملت را ریشه کن خواهند کرد و در آینده هم اسراییل بزرگ را تشکیل خواهند داد آنها حتی به یک مورچه ایرانی هم رحم نخواهند کرد زیرا که در احادیث ایرانیان بسیار تمجید شده اند و از آنها به عنوان یاری دهنده امام زمان نام برده شده است که این زنگ خطری برای یهودیان خواهد بود پس تا دیر نشده باید توسط سینه چاکان این میهن برنامه کثیفشان برملا شود ضمنا سربازان ایرانی که هر روز توسط ارتش اسراییل در خاک سوریه به شهادت میرسند و با سکوت مطلق این رژیم همراه است همان دوستداران واقعی فلسطین هستند که ارتش اسراییل در حال تار و مار کردن و تسویه آنها میباشد پس باید جوانانمان را کورکورانه راهی میدانگاه های قتل نکنیم این را هم باید به گوش فرماندهان دلسوز کشورمان برسانیم که از روی سادگی و با نیتی پاک قربانی نقشه شوم این شیاطین میشوند زنده باد ایران

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد