۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

برخیز تهران! نگذار کروبی مثل مصدق در مقابل اراذل تنها بماند!


:: فوری ::

خانه شیخ شجاع به محاصره اراذل و اوباش در آمده است. به گفته پسر کروبی، آنها محله را قرق کرده اند. دیگر جای نشستن نیست، جوانان جنبش سبز! از مرد و زن، بر ما واجب است که اجازه ندهیم کروبی به سرنوشت مصدق دچار شود. نگذاریم پیرمردی که همه چیزش را در طبق خدمت به ما مردم گذاشته است اکنون در خانه با زن و بچه اش در مقابل اراذل و اوباش بی شرافت تنها بماند.

اگر ماههاست دنبال عذر و دلیلی قابل قبول برای بیرون آمدن از خانه میگشتید، این همان است. از هرکجا که هستید به سوی خانه کروبی به راه بیافتید، تک تک به آنجا بروید و در قالب تماشاچی منتظر بمانید تا زمانی که تعدادتان کافی شده باشد که وارد عمل شوید و از شیخ ما محافظت کنید.

دوست عزیزی که این را میخوانی! رسانه توئی خبر را پخش کن! با موبایل، با ایمیل، با وبلاگت، همه را مطلع کن تا بیایند و به دفاع از شرف جنبش سبز برخیزند که الان وقت آن است.


۶ نظر:

  1. لطفا آدرس منزل آقاي كروبي را اعلام نماييد

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی، این آدرسی است که من توانسته ام از طریق اینترنت از خانه کروبی به دست بیاورم، اما چون اطلاع شخصی خودم نیست لطفا حتما اطمینان از صحت آن حاصل کنید قبل از عزیمت به محل. آدرس این است:

    نیاوران ، مهماندوست، (سعیدی)، نرسیده به درمانگاه حصار بوعلی

    باز تکرار میکنم، لطفا ابتدا مطمئن شوید از صحت آدرس بعد بروید.

    پاسخحذف
  3. آقا زود باشید حتما زود بیائید آبجی های خودتون رو هم بیارید من باهاشون کار دارم.

    پاسخحذف
  4. خاک بر سر شماهای خر که دنبال کروبی پفیوز افتادید.

    پاسخحذف
  5. تو هم ننتو بیار منو رفیقام کارش داریم یادت نره!

    پاسخحذف
  6. chera in ghadr khari ke in akhonde pofyoz ra ba Mosadegh moghayese mikoni?

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد