۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

احمدی نژاد:‌امریکا و اروپا در حال رفتن هستند، حالا جفتکی هم میاندازند!


دیروز احمدی نژاد در «همايش هفته جهاني مساجد» یکی دیگر از آن «سخن رانی» های خودش را کرد، و البته طبق معمول خبرگزاری های دولتی سعی کردند صدایش را در نیاورند، اما روزنامه جمهوری اسلامی متن کامل سخنرانی را منتشر کرده است، که چون جای زیادی منتشر نشده بود گفتم چند تا از در و گهرهای درشت ترش را اینجا هم نقل کنم تا گم نشود...

  • تصميم گرفته شد ما از اين تحريم‌ها استفاده و توليدات خود را گسترده و جهاني كنيم، از اين كار زشت آنها براي برپايي يك نظام اقتصادي جديد در جهان بهره ببريم و اين‌كه از همان مسيري كه آن‌ها مي‌خواهند به ما ضربه بزنند به آنها ضربه بزنيم.

  • شما اگر ايران را از تاريخ بگيريد ديگر چيز قابل ذكري در ايمان، فرهنگ، رفتار انساني و خداپرستي نمي‌ماند. آنچه در تاريخ در اين زمينه‌ها به وجود آمده بخش قابل توجهي متعلق به ايران است... فرهنگي كه در ايران‌زمين حاكم است مي‌تواند دست ملت‌ها را بگيرد و در دست امام موعود بگذارد و نجات دهد و آن‌ها اين را فهميده‌اند...البته بايد گفت كه ايران يك محدوده جغرافيايي نيست بلكه به مفهوم ايستادگي در برابر مستكبران و ظالمان و فرهنگ خداپرستي و مقابله با ستمگران و تلاش براي ايجاد حيات طيبه و مكتب اسلام ناب محمدي است. ايران متعلق به 75 ميليون ايراني نيست همانطور كه پيامبران متعلق به گروه‌هاي خاص نبودند. ايران هم مانند پيامبران متعلق به بشريت است.

  • امروز شيطان همه‌ لشكرش را در ايران و آمريكا خيمه داده است و شايد مركزش در ايران باشد.

  • اگر يك دولت در جهان بطور كامل مشروعيت داشته باشد آن هم ايران است. البته ما دولت‌هاي مشروع ديگري در جهان داريم مانند سودان و سوريه. اما اين دولت ماست كه هم راي ملت را دارد و هم تنفيذ رهبري.

  • آنها [امریکا و اروپا] در حال رفتن هستند. حالا اگر بتوانند جفتكي هم مياندازند...

  • دين منهاي امام بي‌معناست. دين منهاي امام با بي‌ديني تفاوت چنداني ندارد.

  • ما سومين نقش را در سياست‌هاي برنامه پنجم توسعه به روزي حلال داديم ... البته وقتي قرار بود اينها تصويب شوند گفتند تعبير روزي حلال چيز خوبي نيست و آن را حذف كردند. اگر مبنا، خانواده درست و روزي حلال باشد ديگر از جامعه جنايتكار بيرون نمي‌آيد. اين صهيونيست‌ها كه مي‌بينيد، يا خانواده‌شان ويران بوده يا روزي‌شان حلال نبوده است. والا نمي‌توان تصور كرد كه اينقدر جنايت توسط اين‌ها انجام شود.





۲ نظر:

  1. اگه یه کشور تو دنیا مشروع نباشه اون ایرانه
    واقعا با این ادبیات فاخر داره غوغا می کنه

    پاسخحذف
  2. محمود،نکنه واسه اون 150 تا موشکی که توی خلیج فارس روی اروپا و اسراییل زوم کردی میگی اینا رفتنی هستن؟!!
    یا اینکه حس میکنی بمب اتم الان دستته؟؟!!

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد