۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

تحلیل جزئیات برنامه حمله ارتش آمریکا به ایران در واشنگتن تایمز


در پی اعلام اخیر ارتش امریکا که برنامه ای برای حمله نظامی به قصد جلوگیری از دسترسی جمهوری اسلامی به بمب اتمی تهیه کرده است، امروز روزنامه واشنگتن تایمز در مقاله ای تحت عنوان «بمب افکن ها و موشک ها میتوانند بمب هسته ای ایران را متوقف کنند» ادعا کرده است که جزئیات برنامه حمله به ایران «به روز شده و نهائی گردیده است»، و به تحلیل های آگاهان نظامی به جزئیات و چگونگی چنین حمله ای پرداخته است. در این مقاله آمده است:
بخش عمدهٔ حمله پنتاگون به ایران به قصد نابود ساختن توان جمهوری اسلامی برای دسترسی به بمب اتمی میتواند توسط بمب افکن های رادار گریز B2 و موشکهای کروز انجام شود.

موشکها، که از کشتی ها، زیر دریائی ها وهواپیماها شلیک خواهند شد مراکز دفاعی و نیز مراکز صنعت هسته ای را از میان خواهند برد.

بخش عمده این حمله به صورت حملات هوائی و موشکی خواهد بود، و نیز از طریق عملیات مخفی یک انقلاب مخملی به راه خواهد افتاد تا مردم نیز تشویق شوند که برخیزند و کشور خود را پس بگیرند.

به گفته ژنرال مک اینمی حملات هوائی چندین روز ادامه خواهند یافت، و جان پایک، تحلیلگر نظامی که وبسایت «امنیت جهانی» را مدیریت میکند، گفت اگرچه هدفهای درون ایران فراوانند، اما تنها حدود پنج شش هدف خاص هستند که آنقدر حیاتی اند که تخریب آنها امکان دسترسی ایران به بمب را به نحو بارزی عقب خواهد انداخت.

وی اضافه کرد که اغلب این هدف ها در مکانهای دور از محل سکونت مردم قرار دارند، و بنا بر این تلفات مردم عادی مسئله بزرگی نخواهد بود، و گفت بیشتر این مراکز در کنارشان شهرک های سازمانی دارند که محل سکونت کارکنان این صنایع هستند. کافیست این شهرکها و ساکنان آنها را از بین ببریم تا دسترسی جمهوری اسلامی به بمب یک نسل عقب بیافتد.

وی در ادامه نوشته است، ابعاد حملات هوائی امریکا در ایران بسیار گسترده تر از حمله سال 1981 اسرائیل به صنایع هسته ای اوزیراک عراق خواهد بود، و بیشتر به روزهای آغازین حمله آمریکا به عراق در سال 2003 شباهت خواهد داشت. با استفاده از توان رزمی کامل بمب افکن های رادار گریز B2 که میتوانند از پایگاه دیه گو گارسیا [در اقیانوس هند]، یا حتی مستقیما از خاک امریکا به پرواز در آیند، بیشتر از بیست هدف هسته ای مورد حمله قرار خواهند گرفت.

این مقاله در پایان همچنین اضافه میکند که ارتش امریکا دو هواپیمای جنگی جدید در ناوگان هوائی خود دارد، یعنی بمب افکن های جدید B2 و نیز جنگنده های اف-۲۲، و اضافه میکند که از آنجا که F-22 هنوز در محیط جنگی مورد آزمایش قرار نگرفته است، آسمان ایران میتواند موقعیت مناسبی برای امتحان این جنگنده ها باشد.


۱۷ نظر:

  1. بیان بزنن زودتر راحت شیم بابا مردیم از بس گریه و ماتم و عزا دیدیم خفه شدیم تو این مملکت مرگ بهتر از این زندگی زیر نعلین ولایت فقیه است.خود من حاضرم دوشادوش ارتش آمریکا با این حروم زاده ها بجنگم ولی میدونم اینا قبل از برخورد اولین راکت از ایران فرار کردن.

    پاسخحذف
  2. پارسال خیلی امید داشتم که از طریق جنبش به نتیجه برسیم،اما متاسفانه جنبش حفظ نشد و حتی زیر زمینی هم پیش نرفت(من اصلا منکر دست آوردهای جنبش سبز نیستم و وضعیت الان جزئی از دست آورداشه)حالا که عمیقتر فکر میکنم میبینم که این نظام با این جانعه ضعیف حالا حالا ها وجود داره و هرکس هم که از مملکت شاکیه که داره از این کشور کوچ میکنه و میره
    با این شرایط علی میمونه و حوضش و یک عذاب وجدان و مسولیت بزرگ نسبت به خون شهدای 88 که بر دوش ما بوده.
    درسته که به جنگ ایران وضعیت خوبی پیدا نمیکنه و احتمال تجزیه پذیریش هم هست اما چاره چیه؟!

    پاسخحذف
  3. اینا ضعیفتر از اونی هستند که فکر میکنید.سر همون فتوای کذایی دیدید چه ترسده بود؟!اینا از سایه ی خودشون هم میترسن.یعنی وای به اون روزی که آمریکا حمله کنه وای وای.
    این مردمی که من میبینم ملاهارو تیکه تیکه میکنن یعنی نمیزارن کار به دادگاهو این حرفا بکشه.خدا به خیر بگذرونه.یعنی یه جوری بشه که این خشم فرو خورده آرام آرام تخلیه بشه نه به یکباره که ابعاد فاجعه قابل محاسبه نیست.

    پاسخحذف
  4. امیدوارم توفیق دیدار رپتورها از نزدیک حاصل بشه. واقعا عاشق‌شون هستم!

    پاسخحذف
  5. عکس پیشرفت هیروشیما رو دیدم و عکس روزگار گذشته خودمون رو باهاش مقایسه کردم دریغ از اینکه جمهوری ننگین اسلامی از بمب اتم هم بیشتر موجب نابودی کشورم شده پارسال اونقدر تو خیابونها از دست بسیج سپاه ناجای بی غیرت در رفتیم ولی اونقدر نتونستیم جلوشون دربیاییم واقعاً بیرحم بودن قمه زنجیرخاردار دشنه گرز اسلحه و ... همه چی داشتن بدترین چیز اینبود که دارن عبادت میکنن و ما مردم بیچاره هم لشکریان یزید هستیم پول میگرن و آخرت خودشونو دارن بیمه میکنن به نظر شما چقدرشانس داریم ما که اونارو از کشوربرونیم؟

    پاسخحذف
  6. انگلیس و آمریکا اینها رو آوردن و هر وقت هم بخوان میبرن. ملت ایران تا حالا نتونستن برای خودشون تصمیم بگیرن و به این زودیها هم نمیتونن!!!

    پاسخحذف
  7. شما ایرانی هستید؟ من که شک دارم.
    یک ایرانی که دوش به دوش سرباز های آمریکایی علیه مملکتش حاضره بجنگه!

    یک ایرانی که برای بمباران شدن خاک کشورش توسط کشور متخاصم لحظه شماری می کنه.

    یک ایرانی که حاضره برای بدست آوردن آزادی های جنسی و بی بند و باری و فرو نشوندن هوس و شهوتش قسمتی از خاک کشورش رو به دیگران ببخشه و کشورش تجزیه بشه!

    چی به سر ما ایرانیها اومده؟

    در مورد جنگ و فروپاشی و این صحبت ها، همه این قضایا جنگ روانیه دوستان. مگه ندیدید یا نشنیدید که فرزندان این ملت چه طور ۸ سال از کشورمون در برابر صدام که به انواع سلاح های شیمیایی و غیر متعارف مسلح بود و از طرف غرب حمایت میشد ایستادند و یک وجب از خاک کشورمون رو به دست اجنبی ندادند؟

    پس بیخودی خوشحال نباشید. نظام جمهوری اسلامی ایران سرفراز تر از همیشه پابرجا خواهد موند.

    (سرفراز کشوری نیست که کشورهای غربی و استعمارگر حمایت و تشویقش کنند. کشوری سرفرازه که کنار مظلوم در برابر ظالم ایستادگی و مقاومت کنه).

    آری این چنین است برادر...

    پاسخحذف
  8. دوستان عزیز، من واقعا نمیفهمم که این چه طرز تفکری هست که شماها دارید. هر چند اوضاع مملکت ما خیلی اسفبار هست ولی حمله نظامی دردی را دوا نمی کند. مشکل اصلی مملکت ما تفکر غلطی هست که در مغز تک تک افراد جامعه ما قرار دارد. آقای احمدی نژاد در انتخابات اگر ۵۶ درصد رای نیاورد ۴۰ درصد که رای آورد. آن همه آدمی که به او رای دادند طرز تفکرش را می پسندیدند. اگر چنین آدمی اینقدر رای می آورد یعنی مشکل ما در جای دیگری هست. مشکل ما فرهنگ کپک زده ما هست. با حمله امریکا فکر نکنید اوضاع بهتر نمیشود. فکر نکنید با یک مشت احمق یا ترسو طرف هستیم. این افراد هم عقلشان کار می کند هم دل و جراتشان از من و شما بیشتر است. شاید عده ای که در راس حکومت قرار دارند از مردن بترسند (که من گمان می کنم همه حاکمان دنیا چنین وضعیتی دارند) ولی در نظر بگیرید که بسیار هستند افرادی که حاظرند به خاطر این نظام جانشان را فدا کنند. زمان جنگ ایران و عراق، ایرانی ها این را نشان دادند که به این راحتی کوتاه نمی آیند.
    این را هم اضافه کنم که من هر چند با تفکر حاکمان ایران مخالفم ولی نمی توانم قبول کنم که امریکا و انگلیس دلشان به حال ملت ما بیشتر از این افراد می سوزد.
    و این را هم در نظر بگیرید که خیلی ها در ایران از جنگ خوششان می آید. هنوز بعد از گذشت این همه سال می گویند علت عقب افتادگی ما جنگ تحمیلی بود که راست هم می گویند. ولی این را نمی گویند که جنگ دو ساله را خودمان هشت سال کش دادیم.

    پاسخحذف
  9. در کشوری که همه از هم می دزدند و کارمندان بانک هر شعبه (بانک صادرات شعبه زعفرانیه) باند درست می کنند و پول بازنشستگی پیرزنان بطور نمونه 3 ماه حقوق بازنشستگی مادرم را بالا کشیدتد و شعبه تجارت سر زعفرانیه می خواست 1 میلیون پول خودم را بیش از مبلغ برداشت بالا بکشه. دیگر این جامعه به آخر خط رسیده و فروپاشی اجتماعی بیشتر از بمبهای آمریکایی خرابی و تلفات دارد.

    پاسخحذف
  10. جناب احسان و اون جناب ناشناس بعد از ایشون:
    کشته مرده ی این حمایت بی چون و چرات از نظام ولایت سفیهم بابا
    1 سال توی خیابون مردم رو کشتی و کردی و کتک زدی حالا حرف از سرافرازی نظام فاسد اسلامی میزنی؟!!
    8سال جنگ کجا بود بابا؟؟؟!!!!!!
    ریگان به دو طرف اسلحه فروخت و اونایی هم که با کــــــش دادن جنگ جیباشون پر میشد به اندازه کافی پر شد. خمینی قاتل هم که به بهانه جنگ هرچی مخالف بود دار زد و تیر بارون کرد.
    از کودتای 28 مرداد تا انقلاب 57 همه برنامه ریزی انگلیس و آمریکا بوده حالا گاهی مردم دخیلتر بودن و گاهی هم نبودن،پس الکی خودتو پــــاره نکن تکلیف این نظام هم انگلیس و آمریکا مشخص میکنن و تا جایی که بتونن سعی میکنن باج بگیرن و ساکت باشن ولی اگه جمهوری اسلامی زیاد پا رو دمشون بذاره. اونوقت عین سگ سیستم ولایت سفیه رو میندازن بیرون
    اقتدار مردم و تصمیم جامعه و ...بذار دمه کوزه آبش رو بخور جامعه ما انقدر ضعیف هست که عمراااااااااااااا نمیتونه واسه خودش تصمیم درست رو بگیره.
    جناب نا شناس کاره من و تو هم نیست که یک جامعه عقب افتاده دهاتی رو که همه عالمان و آگاهان و ثروت مندشاش ازش مهاجرت کردن رو آگاه کنیم چون یک سیستم جیره پروری به نام جمهوری اسلامی انقدر سگ پادو دور خودش پرورش داده و میده که حتی آگاهانه به این سیستم خدمت میکنن چون پولش رو میگیرن.
    دوران ولایت سفیه و... به سر اومده باید ببینیم دقیقا کی می خوان اینها رو بردارن.
    اگه هم حس میکنی که با این اوصاف حکم چمبر خیار رو داری میتونی از مملکت خارج شی و راحتر و تنها با غم غربت زندگی کنی نه با این همه درد و رنج.
    آقای احسان،بیچاره ی عقده ای،آدم آزاد آفریده میشه تا آزاد زندگی کنه!
    حالا دوست داره بره ته فساد و... بشه.به توچه؟؟!! تا به حقوق کسی یا چیزی بر خلاف میل اون کس یا چیز تجاوز نکنه آزاده و نه تو و نه امثال توی عقده ای دهاتی که به عمرتون جز با الاغ رابطه نداشتین نمیتونین جلوش رو بگیرین
    حالا میخواد اسمت رئیس دولت کودتا باشه یا می خواد یه ولی سفیه وقیه شنیع باشه.

    پاسخحذف
  11. پاس بایاد بهگیم که به گا رافتیم.....

    پاسخحذف
  12. دوست من

    این که ما تو دنیای مجازی وب قرار داریم و همدیگه رو نمی شناسیم دلیل نمیشه عفت کلام رو کنار بگذاریم و از کلمات نادرست استفاده کنیم.

    در مورد آزادی هر شخصی حق با شماست. اما ...
    شما فرض کنید می بینید تو خیابون یک نفر هواسش نیست و چند قدم جلو ترش یک چاه عمیق قرار گرفته. اینجا شما چه کار می کنید؟ معتقدید آدم ازاد آفریده شده و رفتار هر کس به خودش ربط داره و می گذارید توی اون چاه سقوط کنه یا از خطری که در برابرش قرار گرفته و باعث تباهی و صدمه خوردن بهش میشه آگاهش می کنید یا حتی خودتون با زحمت هلش میدید به یک کنار تا توی چاه نیوفته؟

    حالا فرض کنید اون رو هلش دادید تا توی چاه نیوفته، اونوقت اون فردی که نجاتش دادید میاد و به شما اعتراض می کنه که چرا هلش دادید. خیلی جالبه. اینطور نیست؟

    دوست من، این دنیا چیزی بیشتر از یک پل، یک گذرگاه و یک مسیر خیلی کوتاه نیست که خیلی زود همه به آخرش میرسیم. مهم اینه که وقتی از این گذرگاه عبور کردیم چه اتفاقی برامون میوفته.

    چیزی که من رو رنج میده اینه که میبینم بعضی از هم نوعانم غفلت می کنن و به جای توجه به رسیدن به مقصد، رسیدن به لذایذ و خوشی های این مسیر کوتاه رو مد نظر خودشون قرار میدن.

    به این دلایل من دوست ندارم هم وطنام، دوستان و آشناهام ته فساد برن و خودشون رو تباه کنن.

    یه مورد دیگه اینه که من تا حالا نشنیده بودم ریگان به ایران زمان جنگ سلاح می فروخته. اگه سند معتبری در این رابطه دارید بذارید تا همه استفاده کنیم. وگرنه بدون سند من هم ادعاهای زیادی میتونم داشته باشم!
    جالبه اینکه شما چه عداوت عجیبی نسبت به حکومت دارید که سعی موجدانه میکنید تا هر موفقیتی که کشورتون کسب کرده رو لوث کنید!

    من طرفدار جمهوری اسلامی هستم اما معنیش این نیست که همه کاراشون رو تایید می کنم. ممکنه کار اشتباهی هم ازشون سر بزنه. چیزیکه من باهاش موافقم کلیت نظامه.

    و در نهایت اینکه خوشبختانه تمامی اون القابی که نثار اینجاتب کردید هیچ کدومش صحت ندارن. شما که مدعی احترام به حقوق دیگران هستید، چرا خودتون به این شکل حقوق دیگران رو نقض می کنید؟

    پاسخحذف
  13. آره. این شد یه سند معتبر.

    این هم از اون دسته شیطنت هاییه که قدرت های بزرگ با ملت های دیگه انجام میدن.

    با این وجود نمیشه گفت حمایت های گسترده ای که غرب ز عراق میکرد، همون حمایت ها از ایران هم میشد.

    ایران نسبت به تجهیزاتی که عراق داشت میشه گفت دست خالی بود. این موضوع فروش سلاح هم درسته. بالاخره نمی تونستیم که با چوب و چماق با عراق بجنگیم. مسلما از یه جایی باید خریداری میشده.

    حالا این که به این شکل به صورت کاملا محرمانه این معامله انجام میشده که بعد از افشای اون چنین رسوایی بوجود میاد موید اینه که بازار سلاح چه قدر برای ایران بسته و محدود بوده در حالیکه با یککم تحقیق میشه از حمایت های علنی و غیر علنی که از صدام میشد و تجهیزش به انواع سلاح های متعارف و غیر متعارف مطلع شد.

    در ثانی مقاومت در جنگ فقط به داشتن یا نداشتن سلاح محدود نمیشه. 4 سال پیش دیدیم چه طور اسراییل تا دندان مسلح که به گفته خودشون مجهز ترین ارتش دنیا رو دارن نتونستن از پس یه گروه شبه نظامی بر بیان و نابودش کنن.

    پاسخحذف
  14. سلام، و بعد هم منابع نفتی در اختیار شرکت های امریکایی قرار خواهد گرفت. تا طرفداران حمله خارجی به ایران بخودشان بیایند، همین ذخیره ی رو به زوال هم تمام خواهد شد. همین طور که در عراق در حال انجام است. و در افغانستان رشد تولید تریاک زیر نظر نیروهای بین المللی چند برابر شده است اما به مردم افغانستان چیزی نمی رسد.

    ضمنن هیومن خان هم مقاله ی " مبارزه ی بی خشونت " ش را یکبار دیگر بخواند. آن مقاله درست است یا نظرش در اینجا.

    پاسخحذف
  15. آقای خلیل
    اون مقاله واسه زمانی که ما توی یک جامعه پویا هستیم،نه توی جامعه ای که 7% مردم معترض آن از آن کشور مهاجرت کردن
    شما که مقالات رو می خونید لطفا کامل بخونید و آخرین پست من هم می خواندید.
    اتفاقا روز رهایی مردم ایران روزی که نفت ایران تمام بشه چون اونوقت همه نگاه ها و منافع کل مرده خور ها قطع میشه و اونوقت اقتصاد بر مبنای نفت نیست که دیگه توش صنعت و معدن و کشاورزی نا دید گرفته بشه و مهم نباشه که مردم در چه سطحی از تولید این کشور هستن و چقدر به این صنعت کمک میکنند
    ژاپن در جنگ جهانی دوم با 2 تا بمب اتم منفجر شد اطفاقا اصلا فرهنگ و جامعه پویایی نداشت اما توی کمتر از 40 سال به مقام دوم اقتصادی جهان رسید،مطمئنا نمی خواهد از منابع نداشتشم واستون توضیح بدم.
    یا شما با اندیشه ایران 2500 سال پیش زندگی می کنید یا خارج از ایران هستید و حقایق این جامعه مریض رو نمی بینید.
    من مدافع بی چون و چرای حمله نظامی نیستم ولی با قاطعیت میگم که این جامعه با این پتانسیل نداشته به هیـــــــــــــــــــــــــچ جا که نمیرسه بلکه به شدت نزول هم میکنه و الان هم توی همون سیر سریع نزولی است.
    احسان خان شمایی که طرفدلری خودتون رو از جمهوری فاسد اسلامی اعلام میکنید و درباره اشکلات این دیکتاتوری اسلامی از کلمه "ممکنه" استفاده میکنید با عرض معذرت باید بگم شما نتها آزادی رو درک نکردید بلکه معنای لغوی اون هم نمی دونید چیه وگرنه با یک نگاه به همه آنچه در این مرز و بوم در این 30 سال اتفاق افتاده،حتی فیلتر بودن همین وبلاگ آقای صادقی متوجه میشدید که توی خیلی از زمینه ها آدم هارو نباید با چوب راست هدایت کرد بلکه باید اجازه بدین جامعه بر اساس اون فرهنگ و سنتی که داره آزادی رو تجربه کنه و در این میان از تجربه گرانبهای اروپایی ها استفاده کنیم که آنها برای داشتن این آزادی در جامعه خودشون راه صعب العبوری رو پیمودن و یک جاده آسفلت 6 بانده به جهانیان هدیه کردن.
    من به هیچ دین و آیینی اعتقاد ندارم و تنها خدای خودم رو میشناسم ولی در وجود همه متا چیزی بنام "انسانیت و وجدان" وجود دارد شما نمیتونی خدای خودت رو با قوانین مخصوصش به من حاکم کنی چون تو "در مکاتب تک خدایی در فهرست آیین های آسمانی در مذهب اسلام و در فرقه شیعه و در گروه شیعیان اثنی عشری و در زمره مهدیوان هستین" پس هیچ حقی نداره تفکرات این گروه قلیل رو بر ما حاکم کنی ولی حق داری با قوانین انسانی و نه الهی و... من رو بابت تخلفاتم محکوم کنی.
    در مورد جنگ 8 ساله هم باید بگم این که مردم بیگناه بخاطر وطنشون رفتن و جنگیدن قبول ولی این تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نیست!!! این جنگ دیگر مدافع داوطلبی ندارد این رو هم تو خوب میدونی هم اون خامنه ای جنایتکار که موقع جنگ ببین که عین سگ میترسه و در میره((سگ دروغ نمیگه ولی میترسه،این رو بهش بگو))

    پاسخحذف
  16. آقای خلیل
    اون مقاله واسه زمانی که ما توی یک جامعه پویا هستیم،نه توی جامعه ای که 7% مردم معترض آن از آن کشور مهاجرت کردن
    شما که مقالات رو می خونید لطفا کامل بخونید و آخرین پست من هم می خواندید.
    اتفاقا روز رهایی مردم ایران روزی که نفت ایران تمام بشه چون اونوقت همه نگاه ها و منافع کل مرده خور ها قطع میشه و اونوقت اقتصاد بر مبنای نفت نیست که دیگه توش صنعت و معدن و کشاورزی نا دید گرفته بشه و مهم نباشه که مردم در چه سطحی از تولید این کشور هستن و چقدر به این صنعت کمک میکنند
    ژاپن در جنگ جهانی دوم با 2 تا بمب اتم منفجر شد اطفاقا اصلا فرهنگ و جامعه پویایی نداشت اما توی کمتر از 40 سال به مقام دوم اقتصادی جهان رسید،مطمئنا نمی خواهد از منابع نداشتشم واستون توضیح بدم.
    یا شما با اندیشه ایران 2500 سال پیش زندگی می کنید یا خارج از ایران هستید و حقایق این جامعه مریض رو نمی بینید.
    من مدافع بی چون و چرای حمله نظامی نیستم ولی با قاطعیت میگم که این جامعه با این پتانسیل نداشته به هیـــــــــــــــــــــــــچ جا که نمیرسه بلکه به شدت نزول هم میکنه و الان هم توی همون سیر سریع نزولی است.
    احسان خان شمایی که طرفدلری خودتون رو از جمهوری فاسد اسلامی اعلام میکنید و درباره اشکلات این دیکتاتوری اسلامی از کلمه "ممکنه" استفاده میکنید با عرض معذرت باید بگم شما نتها آزادی رو درک نکردید بلکه معنای لغوی اون هم نمی دونید چیه وگرنه با یک نگاه به همه آنچه در این مرز و بوم در این 30 سال اتفاق افتاده،حتی فیلتر بودن همین وبلاگ آقای صادقی متوجه میشدید که توی خیلی از زمینه ها آدم هارو نباید با چوب راست هدایت کرد بلکه باید اجازه بدین جامعه بر اساس اون فرهنگ و سنتی که داره آزادی رو تجربه کنه و در این میان از تجربه گرانبهای اروپایی ها استفاده کنیم که آنها برای داشتن این آزادی در جامعه خودشون راه صعب العبوری رو پیمودن و یک جاده آسفلت 6 بانده به جهانیان هدیه کردن.
    من به هیچ دین و آیینی اعتقاد ندارم و تنها خدای خودم رو میشناسم ولی در وجود همه متا چیزی بنام "انسانیت و وجدان" وجود دارد شما نمیتونی خدای خودت رو با قوانین مخصوصش به من حاکم کنی چون تو "در مکاتب تک خدایی در فهرست آیین های آسمانی در مذهب اسلام و در فرقه شیعه و در گروه شیعیان اثنی عشری و در زمره مهدیوان هستین" پس هیچ حقی نداره تفکرات این گروه قلیل رو بر ما حاکم کنی ولی حق داری با قوانین انسانی و نه الهی و... من رو بابت تخلفاتم محکوم کنی.
    در مورد جنگ 8 ساله هم باید بگم این که مردم بیگناه بخاطر وطنشون رفتن و جنگیدن قبول ولی این تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نیست!!! این جنگ دیگر مدافع داوطلبی ندارد این رو هم تو خوب میدونی هم اون خامنه ای جنایتکار که موقع جنگ ببین که عین سگ میترسه و در میره((سگ دروغ نمیگه ولی میترسه،این رو بهش بگو))

    پاسخحذف
  17. اونهایی که انقدر به قدرت این جامعه اطمینان دارن و یا پتانسیل رشد به "شکل موجود(چون من منکر رشد این جامعه در شرایط بهتر نیستم)" رو در جامعه حس میکنن یه نگاه به دور و برشون بندازن و ببینن که همه چشم به دو چیز دارن
    1-اعمال سنگینتر تحریم ها
    2-شکست اقتصادی جمهوری اسلامی
    یادتون باشه یک جنبش قوی برخواسته از جامعه پویا حتی قدرت مند ترین دیکتاتوری ها هم به زانو در میاره
    نمونشم توی تاریخ زیاده دوستان

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد