۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

☚ خوب شد خاتمی نیامد !

هر چقدر تا همان روز انتخابات هم ناراحت بودم که موسوی به جای خاتمی کاندید شده، برعکس از همان صبح‌ روز بعد از انتخابات تازه متوجه شدم که چه شانسی آوردیم موسوی به جای خاتمی کاندید شده !

فکرش را بکنید اگر توی این وضعیت خاتمی کاندیدای اصلی بود به نظر شما اصلا ممکن بود که نصف موسوی و كروبی هم «جگر» و صراحت داشت و روی خواسته های ملت اینطور با شجاعت ایستادگی میکرد؟

۱۲ نظر:

  1. ُسلام.
    دوست عزیز موسوی آدم با درایت و بزرگیست هانطور که خاتمی بزرگ است.
    موسوی خودش رو کبش فدای خاتمی کرد که مبادا این جماعت سر و رهبر اصلاحات را به زیر بیاورند. خاتمی بوقتش از همه جیگردار تر و محکمتر هست.

    پاسخحذف
  2. برادر عزیز
    ما هر چه داریم از درایت خاتمی است.
    بزرگان معتقد هستند که آقای خاتمی در آینده رهبر جهان اسلام خواهند شد. ایشان هم آنرا می داند لذا او بسیار با دقت همه چیز را زیر نظر دارد.
    اندکی صبر سحر نزدیک است.
    فواره چون به انتها برسد واژگون شود.

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز
    خاتمی، یکی از ارزش های بزرگ این کشور است و زمانی که من و شما حتی از ادای واژه آزادی ابا داشتیم، خدمتگزاری صادق برای آزادی ایرانمان بود. من امیدوارم این دو انسان وارسته که خصوصیات اخلاقی مثبتشان و مدیریت توانمندشان بر همگان آشکار است، دست در دست هم و با پشتیبانی سایر عدالتخواهان دنیا و مخصوصا همبندانم در ایران تا رسیدن به جامعه ای که ایرانمان لایق آنست از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

    پاسخحذف
  4. خدمت دوست عزیزم جناب مهدی، و همچنین دو دوست ناشناس دیگری که نظر گذاشته اند، اولا از شما بسیار تشکر میکنم، و ثانیا عرض میکنم که من با هر سه شما صمیمانه موافقم. من شخصا ارادت بسیاری به آقای خاتمی دارم، و نه فقط ایشان را یک اندیشمند والا میدانم، بلکه به عنوان یک برادر بزرگتر و دوست داشتنی هم بسیار احساس محبت میکنم به ایشان. همین هم هست که به خودم اجازه میدهم به راحتی از ایشان گله کنم یا حتی ناراحت شوم و یا احیانا شوخی ای بکنم اینجا و آنجا.
    در هر حال باز هم از اظهار نظر های شما دوستان تشکر میکنم.

    پاسخحذف
  5. دوست عزيز بهتر است كمي تاريخ را مرور كني تا دليل كوتاه آمده خاتمي را در مواردي مانند 18 تير بفهمي
    خاتمي فريب خورد و به سخن رهبري مبني بر رسيدگي به مسائل كوي دانشگاه اعتماد كرد اما بعدا هيچ چيز عايدش نشد و آن دستور رهبري هم انجام نشد

    پاسخحذف
  6. ممنونم از پیشنهادتان، دوست ناشناس من.
    البته به نظر من به این سادگی «فریب خوردن» هم خودش یک نشانه است از برخورد غیر سیاستمدارانه، بگذریم که به هر حال همان «بعدا» که فرموده اید «هیچ چیز عایدش نشد» هم به هر حال جزء مدت ریاست جمهوری ایشان محسوب میشود و حتی اگر حکایت شما صحیح باشد، باز به هر حال ایشان هنوز این حق را داشت که آن «چیزی» که قرار بوده عایدش بشود و نشده بود را طلب کند.

    پاسخحذف
  7. شخصا نه در موسوی، نه خاتمی و نه کروبی جربزه لازم برای ادامه رهبری این مردم را نمی بینم.منتظر باشید تا در طی روز های آینده خودشون را کنار بکشن.

    پاسخحذف
  8. ای وای من!!!
    با این ذوب شدگی، شما از ذوب شدگان در ولایت هم بدتر هستید!
    چرا ما ایرانیها اینقدر اهل افراط و تفریط هستیم.
    یادتون رفته خیانتهای موسوی، کروبی و در آخر این خاتمی رو به این ملت افراط و تفریطی و گل و بلبلی؟!!!
    شما که با تندرو ها فرقی ندارید، اونها در اسلام و عشق به خدا تندروی میکنن شما هم در عشق به خاتمی و موج سبز، شاید اونها یه جورایی بهتر از شما هستن!!!

    پاسخحذف
  9. شخصا نه در موسوی، نه خاتمی و نه کروبی جربزه لازم برای ادامه رهبری این مردم را نمی بینم.منتظر باشید تا در طی روز های آینده خودشون را کنار بکشن.

    امیدوارم کاملا اشتباه از آب در بیاد این پیش بینی شما دوست من.

    پاسخحذف
  10. ای وای من!!!
    با این ذوب شدگی، شما از ذوب شدگان در ولایت هم بدتر هستید! . . . .


    حالا این همین چیزی که گفتید شما با کی بودید ناشناس جان؟

    پاسخحذف
  11. salm
    be nazare man hameye in karaee ke alan dare mosavi mikone,hasele karaye amsale khatami hast,alan ham mosavi az tajrobiyat khatami dare estefade mikone.

    پاسخحذف
  12. با سلام
    این پیام را بهر وسیله ای که می توانید برسانید:ظاهرا وزارت کشور در حال شبیه سازی صندوقهای رای و چاپ براتهای انتخاباتی است و قصد دارندبا باز کردن صندوقها و جمع آوری آرای نوشته شده و بازنویسی آنها مطابق آمار اعلام شده . حرف خودشان را ثابت کنند و علت عقب انداختن رسیدگی به شکایات هم به همین دلیل است .
    یک جانباز

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد