۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

پیغام تبریک معاون وزیر امور خارجه امریکا به مناسبت جشن تولد محمود احمدی نژاد!


به نظرم هیچ نیازی نه به بحث دارد فعلا، و نه به شرح. فقط میخواستم این خبر را به اطلاع شما برسانم، و آن را به عموم مردم ایران، بخصوص آنهائی که در این سال گذشته از جان و مال خودشان گذشتند و به خیابانها آمدند تا برای سرنگونی دولت کودتائی تلاش کنند، تبریک بگویم، که جناب فیلیپ کراولی - Philip Crowley، نایب وزیر و سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده، امروز با یک پیام «تویتر» به جناب محمود احمدی نژاد جشن تولد 54 سالگیش را به وی تبریک گفت!!

باور کردنش برای خودم هم مشکل بود، اما متاسفانه این پیام تبریک در صفحه رسمی تویتر ایشان حاضر و هنوز قابل مشاهده است (اینجا)... میگوید:‌

Happy birthday President Ahmadinejad. Celebrate by sending Josh Fattal and Shane Bauer home. What a gift that would be.
تولدتان مبارک پرزیدنت احمدی نژاد. در جشن و سرورتان جاش فتال و شین باوئر را هم بفرستید خانه. چه هدیه ای خواهد بود!

اینهم تصویری از آن، که در خاطرمان بماند و در این دوران خبرهای زود گذر لااقل با همان سرعتی از صفحات کامپیوترمان پاک میشود از ذهن هامان نرود...






۱۷ نظر:

  1. نخستین پیام پادشاه جدید ایران – به نام ایران زمین، به نام کورش و به نام فردوسی و با بزرگترین درودها و شادباشها به تمام فرزندان و زنان و مردان دلیر و شجاع ایران زمین در سراسر جهان که هر یک ملکه و پادشاه ایران هستند اعلام آماده باش جنگی می نمایم . صبر و تحمل ۱۴۰۰ ساله ما بس است و دفاع نشانه ضعف است. ما باید از هر راهی که میتوانیم خانه سیاه خرافات را به هوا بفرستیم و شعله در مراسم شان افکنیم، تا طلسمی که باید ۱۴۰۰ سال قبل ساسانیان با کشتی هایشان می شکستند بشکنیم و دشمن وحشی نادان را نابود سازیم و نام خود را در تاریخ ایران جاودان سازیم. این نهایت وظیفه هر ایرانی پاک نهاد می باشد. پیروزی از آن ماست. بدرود. هفتم آبان ماه ۲۵۶۹. این پیام را به دیگر ایرانیان بفرستید.

    پاسخحذف
  2. be nazare manke dar vaaghe ta'ne zade ...

    پاسخحذف
  3. من یکی که واقعا مانده ام در تحیر از این عمل شنیع این عوضی کراولی -به نمایندگی از دولت عوضی اوباما. خاک بر سرشان. گرچه دولتی که رئیسش اونطور دولا شد دست شاه عربستان را بوسید انتظار بیشتر از این هم نمیشود داشت از معاونش. این هم از شانس آمریکائی های بدبخت که بعد از چند قرن اینقدر جون کندند و رشد کردند و آدم شدند تا بالاخره توانستند یک سیاه را به عنوان رئیس جمهورشان انتخاب کنند، آنوقت اون سیاه باید اینطوری توزرد از آب در بیاد.

    پاسخحذف
  4. دوست خوب، طعنه یعنی چی؟! خوب گفته قربونت برم، جشن تولدت مبارک باشه الهی، تو که آدم به این ماهی هستی حالا فرصت کردی این بچه ها را هم آزاد کن. این اسمش طعنه نیست، این اسمش چیزی دیگه ای هست که متاسفانه رویم نمیشود جلوی همه بگویم.

    پاسخحذف
  5. اگر این تبریک تولد را کسی به من گفته بود می زدم دهنشو صاف می‌کردم!
    بابا کدام تبریک تولد!؟ به زبان خودمانی، طرف با طعنه گفته توی این 54 سال که ریدی امیدوارم امسال دیگه ترکمون نزنی!

    پاسخحذف
  6. دوستان، فقط اون بالائ را نخوانید، اون را بعد اضافه کرد. تویت قبل از اون رو ببینید: Happy birthday President Ahmadinejad. Celebrate by sending Josh Fattal and Shane Bauer home. What a gift that would be.

    پاسخحذف
  7. بعضی ها هم واقعا جوگیر و احساساتی هستند ها!!
    بابا این یارو تولدش رو بهونه کرده که بگه اون دو تا آمریکایی رو بفرستید!!
    ضمنا تو توییت بعدی هم که سرزنشش کرده!
    فقط بلدید فاز منفی بردارید!!!

    پاسخحذف
  8. خوب شد گفتید، چون من متوجه اون سرزنش ناجورش نشده بودم. یعنی کلا مسئله این تویت تبریک تولدش با اون تویت بعدی درست شد و موضوع از اصل عوض شد، چون توی تویت بعدی بهش گفت امیدوارم رابطه ات با دولت امریکا امسال از سال قبل بهتر بشه! من میگم یکی باید بره جلوی اینها رو بگیره، کشتند مموتی رو با اینهمه سرزنش و شماتت.

    پاسخحذف
  9. چه این طنز و طعنه باشد یا واقعیت، از نگر من واضح است که غرب (و هر کشور دیگری در جهان) نخست به فکر منافع خودش است و این طبیعی است. اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم. تمام تحریمها هم همانگونه که میدانید برای بازداری نظام از تولید بمب اتمی است. یعنی اگر نظام در مقابل غرب راه بیاید (که در خیلی موارد آمده است)، غرب هیچ مشکلی با آن نخواهد داشت بجز شاید چند نق گاهگاهی. البته غرب به اصول دموکراسی و حقوق بشر (مثلا نسبت به روسیه یا چین) پایبند تر است ولی این مانع از آن نمیشود که منافع مردم ایران را زیر پای بگذارند تا منافع مردم خود و البته سیاستهای خود را تامین کنند.

    ما باید برای خود کاری بکنیم. به اصطلاح کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من. در همین حال میتوان به غرب فشار آورد که دستکم بخاطر حقوق بشر هم یک مثقال به نظام فشار بیاورد. جمهوری اسلامی هم در غرب لابی دارد همانطور که میدانید.

    مردم غرب هم موضوعی جداست که ۱۰۰ در صد و بدون اشکال میتوان روی آنها کار کرد که به دولتهایشان در رابطه با ایران فشار وارد کنند.

    غرب اگر صلاح ببینید حتا تا نابودی ایران و تجزیه آن هم پیش خواهد رفت. بقول معروف، قلی (یعنی ما) باید عاقل باشیم.

    خلاصه امیدی به دیگران مردمان جهان (چه عرب، چه مسلمان، چه غرب، چه هند و چه و چه) نداشته باشید، خودمان باید کاری برای خود بکنیم.

    پاسخحذف
  10. موضوع واضح است:

    اگر بدبختی و ضعف مردم ایران سود فراوان اقتصادی برای غرب/ژاپن/روسیه/چین داشته باشد، آنها هیچ اکراهی از فراهم کردن شرایط آن نخواهند داشت. مثل مادر ترزاهای ما نیستند که منافع بشر برایشان از منافع مردم خودشان مهمتر باشد! دنیا هم اکنون حول مرزهای ملی میگذرد، یعنی دولت-ملت یعنی ناسیونالیزم. این یک واقعیت است، شما که تعجب کرده‌اید و همچنین کسانی که ته امیدی از اقدام غرب به سود مردم ایران دارند، باید تجدید نظر کوچکی بکنند.

    پاسخحذف
  11. مگر یادتان رفته چگونه صدام را به جان ما انداختند و برای ضعیف کردن نظام، مردم ایران را سالها عقب نگه داشتند. البته آنجا هم خود ما و نظام عاقل نبودیم والا آن جنگ باید زود تمام میشد. سیاست غرب در مورد جنگ ایران و عراق کش دادن آن بوده است.

    در واقع جنگ ایران و عراق بزرگترین ضربه و نظام بود و در کنار آن مردم و کشور هم آسیب فراوان دیدند و کشور سالها عقب ماند.

    پاسخحذف
  12. غرب گاو شیر ده است که باید از آن برای سود خود استفاده کنیم. سلحشور مبارز راه آزادی مردم ایران، حقوق بشر یا مردمسالاری نیست.

    پاسخحذف
  13. تمام ناشناسهای بالایی یک نفر بود (یعنی من). ببخشید افکار به ذهنم میرسید و در فرستادن شتاب میکردم.

    پاسخحذف
  14. یک از بدبختی ما در کشور این افراد هستند:

    -غربزدگان
    -کمونیستها
    -مسلمانان
    -بشر دوستان جهان وطنی
    -عرب پرستان
    -ترک پرستان
    -روشنفکران از آن سوی بام افتاده
    -...

    برای همه اینها منافع آن ور مرز مهمتر یا هم سطح با منافع ایران و مردم آن است. یعنی حاضرند همسایه خود را برای مردمی در ۱۰۰۰ کیلومتر آنطرف تر فدا کنند.

    البته خیلی از این افراد مستقیم ان نمیکنند، بلکه سیاستهایشان منجر به آن میشود. سیاستی که از جهان بینی آنها منشا میگیرد.

    البته منظورم این نیست که آنها را قلع و قمع کنیم یا محدودیت ایجاد کنیم. راه حل آگاهی بخشی است.

    در ضمن منظورم این نیست که جهان وطنی بد است، موضوع این است که واقعیت امروز نیست بلکه خواب و خیالی یا آرمانی خوب است. و کسی که واقعیت امروز را در نظر نگیرد و عملکردش را بر آن پایه بریزد ضرر میکند.

    پاسخحذف
  15. این رفیق اولی پیامگذار خوب میداند که چه دارد میکند.

    پاسخحذف
  16. کامنت اول مایه‌ی انبساط خاطر شد. نیز این:
    «یک از بدبختی ما در کشور این افراد هستند:

    -غربزدگان
    -کمونیستها
    -مسلمانان
    -بشر دوستان جهان وطنی
    -عرب پرستان
    -ترک پرستان
    -روشنفکران از آن سوی بام افتاده
    -...»
    آقا کس دیگری هم باقی موند؟!‌ :)

    از ماست که در ماست!

    پاسخحذف
  17. چرا دیگه گورزاد جان، بسیجی ها، سنت گرایانِ مذهبی و روحانیون باقی موندند که به امید خدا سی سال دیگه وقت داشته باشند کاملا مملکت را از اینهم آباد تر میکنند و تر و تمیز تحویل امام زمان میدن.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد