۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

شکار و خوردن سوسمار در عربستان سعودی


این گزارش تصویری توسط یکی از کاربران در یک فوروم عربی به نام جبیل ( منتدیات الجبیل ) تهیه شده است، که برای راحت تر شدن مشاهده آن را اینجا برایتان نقل میکنم.

گزارش، که در صحرای «سدیر» در اطراف شهر ریاض عربستان سعودی تهیه شده است، بسیار مفصل و کامل مراحل مختلف از شکار تا طبخ و خوردن سوسمارها را نشان میدهد، و بنا بر این احتیاجی به توضیحات بیشتر از جانب من نیست، با این استثنا که باید اشاره کنم که چند عکسی که از ذبح اسلامی و پوست کندن و قصابی سوسمارها گرفته شده اند ممکن است برای برخی از دوستان بسیار ناخوشایند باشند، پس لطفا مراقب باشید.

اما عکسها (برای دیدن نسخه بزرگتر میتوانید روی انها کلیک کنید):


































۲۸ نظر:

  1. کثافت خالص+سس اضافه!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. حالا همین سوسمار خورهای کس کش اومدن به زن و دخترهای ایرانی تجاور کردند بعدشم به تمدن چندین هزار ساله یاد دادند که دخترهاشونو زنده به گور نکنند (در حالی که هرگز ایرانیها این کار و نمیکردند) بعدم به ما نشون دادند که خدا کیه و ما از کجا اومدیم خیلی جالبه

    پاسخحذف
  3. بخدا ما ایرانی ها خیلی بدبختیم
    فکر کردین همین اخونداتخم و ترکشون از کجاست
    بخدا اینا همین عربای سوسمارخورن

    پاسخحذف
  4. baba inha tazi kasif naveh mohamad pedofil hastan..marg bar arab va arab zadeh khamenei kasif...

    پاسخحذف
  5. به نظر من سوسمار خوردن بهتر از فارس بودنه،که قبل از ورود اسلام و اعراب حتی سواد خواندن و نوشتن هم نداشتند و اگر همین اعراب نبودند شما شاید هنوز هم بی سواد بودبد.

    پاسخحذف
  6. مادر جنده ها خودتون که قبلا جنازه های مرده هاتونو آتیش میزدین و میزاشتین لاشخورا بخورن ( برید تحقیق کنید ببینین )

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز خودت میگی عرب. از این عرب ها توقعی بیش از این نیست.

    پاسخحذف
  8. هر قومی یک فرهنگی داره. ما خودمون خیلی کامل هستیم؟ اگه این عرب ها به ما حمله کردن، اسکندر هم جنس باز هم به ما حمله کرد. تیمور و چنگیز هم حمله کردن.

    با دشمنی با آدم های پست، آدم خودش کوچک می شه

    پاسخحذف
  9. همه ما انسان ها تسلیم عکس العملیم.این عکس العمل یعنی پاسخ به فرهنگ، سنت، تجربیات و آموخته ها.تکرار آنچه که روزها و هزاران سال انجام داده ایم.خمینی اگر در روسیه متولد شده بود، پرچم کمونیسم را بر فرق اسلام می کوبید.شما اگر در چین متولد شده بودید، خوردن سوسک برایتان شنیع نبود.بشر در هر کجاو در هر موقعیت و سمتی که باشد، با توجیهاتش، پاسخ به گذشته اش داده وبه تکرار آنها دست می یازد."عملی" که از آن نام می بریم،به هیچ وجه در زندگی روزانه مان امکان هستی یافتن نداشته و ما در زندان " عکس العمل" هایمان گرفتاریم.از آنجا که فکر میل دارد الگوهای خودش را حفظ کرده و به آنها پاسخ دائمی دهد، ما را از خویشتن نگری دور کرده و به استدلال برای محکوم کردن دیگری می پردازد.کشتن یک سوسمار با کشتن یک گوسفندو یاهر حیوان دیگری چه فرق می کند؟ مگر اینکه ما برای حفظ الگوهایمان به توجیهاتمان توسل جوییم.

    پاسخحذف
  10. چندش آور است ولی این عمل دلیل بر این نیست که به یک قوم یا ملت توهین شود. انسانهای امروز مسئول اتفاقات سالها و قرنها قبل نیستند. به نظر من تنها نکته مهمی که به عنوان اشکال وارد است این است که با این کار به محیط زیست لطمات جبران ناپذیر وارد می شود . زیرا در مکانی سوسمارها با وجود شرایط بد اب و هوایی و غذای کم در تولید مثل و جایگزینی افراد حذف شده مشکل دارند ، چیزی نخواهد گذشت که با خطر انقراض مواجه خواهند شد . کاش عربها هم اقدام به پرورش سوسمار کنند .

    پاسخحذف
  11. too jangal ha ham shekarchia injoori kabk o in chizaro migiran poost mikanan mikhoran ina ham too biyaboon ya bayad shotor mikhordan ya soosmar dige, taghsire khodeshoon nist khoda dar hagheshoon kam lotfi karde

    vali hala khodemoonim, shayadam soosmar khoshmazze bashe


    Taghi

    پاسخحذف
  12. az inke arbaha bi farhangand harfi nist khoda ham khodesh mige man islam ra dar bifarhangtarin mellal avardam pas dar in mored shaki nist vali ye soal az kasani ke sang irani be sine mizanand .dar tamam takhte jamshid va gozashte irani kankash konid irani hayaa dasht che zan cha mard berehne va oryan naboode chetor bad az naz dik fagaht 100 sal az kashf hejab oryan boodan eftekhar shode???chon farhange gharbe???arab nist???adam vaghti mire europ ya amrica az berehnegi afrad kamelan tashkhis midahad inana ba farhang haye irani hastand.

    پاسخحذف
  13. doostane azize cheghadr khub ast agar ma be hameye farhangha ehteram bogzarim,agar shoma dar keshvari zendegi mikunid ke 4 fasl darad anha dar keshvari hastand ke biabanist pas har kas motabegh ba sharayete mohiti taghzie mikunad pas lotfan tohin nakonid

    پاسخحذف
  14. مادر جنده تویی و هر چی عرب کون نشوره.
    لعنت به هر چی عربه.

    پاسخحذف
  15. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  16. دوستان لطفا توجه کنید که در صورت ادامه یافتن خشونت کلامی مجبور خواهم بود کامنتهائی را که تنها به عنوان محملی برای توهین های شخصی یا گروهی و تحقیر و آزار دیگران پست شده اند حذف کنم.

    پاسخحذف
  17. ز شیر شتر خوردن و سوسمار
    عرب را به جایی رسانیده است کار

    که تاج کیانی کند آرزو
    تفو بر تو ای چرخ گردان تفو

    پاسخحذف
  18. بابا شاید خوشمزه بود شما که نخوردین.(:

    پاسخحذف
  19. آقا یا خانوم ناشناس که نمیدونم مزدور کدوم آشغالی هستی که این جفنگیات رو سر هم می کنی، تویی که ادعای تاریخ دانیت میشه براز بهت بگم که زبان ایرانی ها قبل از اسلام ناب محمدی زبان پارسی بود خط ما هم خط میخی پس زر زر نفرمایید لطفا، ثانیا ببینم اگر ایرانی یار پیامبر نبود میخوام بدونم سپاه اعراب تو جنگاش می خواست چه غلتی بکنه؟ ابله آتش برای ایرانیان باستان وسیله پاک کنندگی بوده، واسه همین جنازه هاشون رو میسوزندن، مثل تو و دار و دستت مرده پرست نبودن که 1400 سال دارین مرده هاتون رو می پرستین. خاک بر سر بی غیرتت کنن، همون عربی که طرفداریش رو می کنی پاش بیفته خشک خشک حالتو جا میاره، آشغالایی مثل تو هستن که هنوز بدبختی از این مملکت نمیره 

    پاسخحذف
  20. من همه دوستان رو ارجاع میدم به مقاله ای از راسل با عنوان "چگونه از عقاید احمقانه بپرهیزیم"
    لطفن اینقدر تعصبات احمقانه ی نژاد پرستانه نداشته باشین

    پاسخحذف
  21. یک چیزی هست که 35 سانتیمتره - من میخوام اونو در فلانجای ملک عبدالله کرده و سپس در حرمسرایش یک فصل برینم

    پاسخحذف
  22. بازم خوبه ذبح اسلامی شده - اما یه لگن بیارید میخوام استفراغ کنم . اه اه

    پاسخحذف
  23. یک چیزی هست که 35 سانتیمتره - من میخوام اونو در فلانجای ملک عبدالله کرده و سپس در حرمسرایش یک فصل برینم

    کاربر گرامی، پیشنهاد میکنم هرچه زودتر با یک دکتر داخلی و یک دکتر روانشناس تماس بگیرید، به نظر میرسد از مشکلات حاد حشری و حشوی در عذاب باشید.

    پاسخحذف
  24. ترکه توی اتوبوس میگوزه مسافرا میخندن میگه اگه میدونسم خوشتون میاد براتون می ریدم

    پاسخحذف
  25. albateh ke khordane soosmar kami gheyre adi va albate tahavo avare.ama ta chand sal ghablke japoniya khordane ghoorbaghe ro shoroo kardan va bad az maghze sare meymoon too hamin gharne hazer bah baho chah chah ra andakhtan kami bi ensafiye ke soosmar khordan ro be farhang rabt bedim.albateh ke dar jae mesle sahraye arabestan ke shotorha mimiran ensanha baraye zendeh moondan dast be har kari mizadan.mesle khordane soosmar ke fek mikonam kam kam rayej shodeh.inha ham mesle mardome ma badbakhtan.asire ye mosht kkhorafevo khoda peyghambar.beyne bado badtar che farghi dare kodoom bashi?inghadr be arabo fars boodan gir nadin ma hame too ye chahim faghat chon tarike nemitoonim haghighato bebinim.DOROOD BAR IRAN VA IRANI,ZENDEH BAD KOHAN MIHANAM IRAN

    پاسخحذف
  26. با دیدن این عکسها براحتی می شود فهمید که دین خشک و بی منطق و وحشیانه اسلام برای مردم عربستان و با شرایط زندگی بیابانی آنها بسیار مناسب و سازگار می باشد ، اما برای مردمان ایران زمین که شهر نشین و دارای تمدن و فرهنگ غنی بوده اند اصلا و به هیچ وجه مناسب نبوده و نیست و نخواهد بود.
    بدرد همان اعراب می خورد و بس و خارج از عربستان این دین اسلام هیچ ارزش و فایده ای ندارد.

    پاسخحذف
  27. درود بر عرب زبانان .کله پاچه هم حال آدمو بهم میزنه

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد