۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

انتقام احمدی نژاد از نمایندگان سازمان ملل






محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان که در حلقه های بین المللی به نام « ماخموت-N» شناخته میشود، پس از آبرو ریزی ناجور امروز در سازمان ملل، طی مصاحبه ای اعلام کرد که از این به بعد به جای تلف کردن وقت خود در سازمان بی ارزش ملل ، تنها برای کسانی صحبت خواهد کرد که ارزشش را داشته باشند و بتوانند صحبتهایش را هم درک کنند. وی در پاسخ به خبرنگار «سی ان ان» که از او پرسید چنان مستمعینی را چگونه میخواهد پیدا کند گفت، «شما غصه اونش رو نخور آبجی، اگر سید علی ساربونه، میدونه شترش رو کجا برونه»، وی که با حیرت خبرنگاران که هیچ چیز از جواب او نفهمیده بودند روبرو شد، سپس ادامه داد، « اون سخنرانی که پارسال در ترکی آباد کردم که هنوز خیلی ها یادشونه».

از آنجائی که علاوه بر خبرنگاران خارجی بسیاری از هموطنان نیز با سخنرانی مورد نظر جناب N، که همان سخنرانی ترکی آباد ایشان باشد آشنائی ندارند، خبرنگار «کالچراللاجیک» با زحمت فراوان نسخه ای از آن سخنرانی بسیار پر مستمع و موفقیت آمیز تهیه کرده است که ملاحظه میفرمائید. لطفا توجه کنید که ایشان به احترام «turkey» های حاضر سخنرانی خود را به زبان ترکی ایراد کرده اند.

ترجمه لغت انگلیسی متن: turkey = بوقلمون

۲ نظر:

  1. ها ها ها! گابل گابل گابل! ای اهالی!!! سیزین ایچین بورداییم!!! عالی بود، عالی بود، خیلی حال داد به مولا، ای گابلگابلگابل :)

    پاسخحذف
  2. ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
    «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد