۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

هشتاد در صد ایرانیها احمدی نژاد را مشروع میدانند ؟!


آژانس خبری فرانس پرس امروز در گزارشی که توسط خبرگزاریهای مختلف پخش شده است آمارهای عجیبی را از قول یک شرکت نظر سنجی واقع در واشنگتن ارائه کرده است.

این خبر که هم توسط شرکت مزبور [شرکت World Public Opinion] و نیز خبرگزاریهای مختلف تحت عنوان «ایرانیها به رابطه با امریکا علاقه دارند اما به اوباما اعتماد ندارند» منتشر شده است، در بخشی از آن همچنین ادعا میکند که طبق نتیجه نظر سنجی هائی که توسط این شرکت امریکائی به عمل آمده است هشتاد درصد ایرانی ها معتقدند احمدی نژاد رئیس جمهوری قانونی و مشروع کشورشان میباشد.

ناظران احتمال میدهند ارائه چنین آماری توسط شرکت امریکائی ممکن است در جهت توجیه تصمیم اخیر دولت امریکا برای گفتگو با محمود احمدی نژاد باشد.

۲ نظر:

  1. البته بعد از انتخابات اخیر و نتایج دروغینش دیگر هیچ آمار و ارقامی عجیب و مضحک جلوه نخواهد کرد، این آمار شرکت امریکایی هم یکی از آنها. ولی نظری هم که ناظران محترم ارائه فرمودند در نوع خود قابل توجه و نأمل می باشد، زیرا که دولت امریکا - به عنوان قدرتمندترین کشور دنیا در ارتش،اقتصاد و مدیری - بسیار محتاج و نیازم برقراری رابطه با نظام تحفه ایی مثل جمهوری اسلامی میباشد، که حالا شرکتهای نظرسنجی اش هم همگی به تکاپوی توجیه این اقدام حیاتی و مهم افتاده اند....

    پاسخحذف
  2. به حسابهای بانکی چنین موسساتی باید نظری انداخت و دید پول نفت ایران سر سفره چه کسانی میرود!

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد