۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

احمدی نژاد:‌ اگر گزارشگر ویژه حقوق بشر سیاسی نیست چرا موقع تجاوزهای کهریزک نیامد؟


به گزارش خبرگزاری های جمهوری اسلامی، محمود احمدی نژاد امروز با فرستادن نامه ای به «بان کی مون»، دبیر کل سازمان ملل متحد، نسبت به تصمیم سازمان ملل مبنی بر انتخاب یک گزارشگر ویژه حقوق بشر برای رسیدگی به جنایات حقوق بشری در جمهوری اسلامی عکس العمل نشان داد.

احمدی نژاد در نامه خود پس از توضیحات مفصلی در مورد ظهور قریب الوقوع امام زمان و اینکه بدون شک پس از ظهور وی خود حقوق تمامی انسانها را در دست خواهد گرفت و دنیا را به بوستان عدالت و مهر تبدیل خواهد کرد، از سیاسی بودن تصمیمات سازمان ملل شکایت کرده است و نوشته است، «این غیر انسانی است که مسئولان سازمان ملل تصمیمات خود را بر پایه مسائل سیاسی بگیرند.»

در بخشی دیگر از نامه احمدی نژاد آمده است، «جناب آقای بان کی مون! شما خود قضاوت کنید، اگر فرستادن یک گزارشگر ویژه حقوق بشر به جمهوری اسلامی تصمیمی سیاسی نیست، پس چرا باید امروز در میان مناقشات سیاسی که منطقه را شعله ور کرده است چنین تصمیمی در سازمان ملل گرفته شود؟ آقای دبیر کل! شما خود بگوئید، اگر این تصمیم سیاسی نیست، چرا در طی دو سالی که آنهمه جوان ایرانی در کهریزک و زندانهای دیگر تحت شکنجه و تجاوز قرار داشتند سازمان ملل ساکت مانده بود و خبری از فرستادن گزارشگر ویژه نبود؟»

برخی تحلیلگران معتقدند احمدی نژاد با نوشتن این نامه اشتباه ناخواستهٔ بزرگی انجام داده است.


/طنز/

۴ نظر:

  1. این یک طنز است یا تایید شکنجه در کهریزک بوسیله احمدی نژاد واقعی است!؟ اول فکر کردم که دروغ سیزده است بعد دیدم هنوز سیزده نشده. لطفا در چنین مواردی لینک بnهیn به مطلب خبری که به آن اشاره می کنید!

    پاسخحذف
  2. متشکرم از توجه شما خسن آقای عزیز. توضیح پای مطلب اضافه شد.

    پاسخحذف
  3. اتفاقا احمدی نژاد با این ادبیات و اقرار آگاهانه به شکنجه و تجاوز رژیم خواسته خود را تبرئه و رهبر جائر را مقصر اصلی معرفی کند .
    بابک

    پاسخحذف
  4. اتفاقا احمدی نژاد با این ادبیات و اثرار آگاهانه به شکنجه و تجاوز رژیم خواسته خود را تبرئه و رهبر جائر را مقصر اصلی معرفی کنه .

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد