۱۳۹۰ فروردین ۷, یکشنبه

شکست تحقیر آمیز پروژه «نوروز» احمدی نژاد


خبرهایش هنوز پخش نشده، اما دیروز محمود احمدی نژاد «توپوزی» بسیار محکمی خورد که احتمالا تا مدتها از خاطرش نخواهد رفت.

خبرهای قبلیش را شنیده اید، همینجا هم راجع به آن نوشته بودم، که عبارت باشد از اعلام برنامه احمدی نژاد و مشائی برای برگزاری «جشن جهانی نوروز» با شرکت سران و مسئولان بسیاری کشورها، از جمله ۱۲ «پادشاه»، آن هم در تخت جمشید. جزئیاتش را نیازی نیست تکرار کنیم اینجا، اما به هر حال دیروز، هفتم فروردین، روزی بود که جشن مذکور قرار بود اتفاق بیافتد.

تعجب نکنید اگر شما هم مثل من خبر خاصی راجع به این «جشن بزرگ جهانی» در رسانه های ایرانی نخوانده اید، چون خبر خاصی منتشر نشده است. چرا منتشر نشده؟ به این دلیل که پارتی جهانی جناب دکتر رئیس جمهور نه تنها مورد اقبال «رهبران جهان» قرار نگرفت، و نه تنها در تخت جمشید برگزار نشد، بلکه در نهایت تبدیل شد به یک مهمانی پر خرج با صد دست آفتابه و لگن، عاری از رهبران خارجی، و در عوض مملو از مفتخوران محلی. تنها «سرانی» که در این مراسم شرکت کردند عبارت بودند از مسئولان عراق، افغانستان، ارمنستان، ترکمنستان و تاجیکستان، در حالی که به گواهی عکسها تعداد «تماشاچیان»‌ حاضر در سالن بسیار زیاد بود.

به هر حال چه خبر این شکست بزرگ بین مردم پخش بشود چه نشود، آنچه مهم است اینکه خود احمدی نژاد و مشائی و «خودی ها»ی آنها از این جریان خوب با خبرند و تاثیر خودش را لااقل در آن دایره ها خواهد گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد