۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

دولت سوریه:‌ قتل تظاهر کنندگان سوری کار سازمان مجاهدین خلق بود، مردم از خانه بیرون نیایند


به گزارش خبرگزاری های جمهوری اسلامی از جمله farce نیوز، دولت سوریه امروز طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که قتل بیشتر از پانزده نفر از تظاهر کنندگان بر علیه این دولت که دیروز توسط نیروهای تک تیرانداز امنیتی و اغلب از طریق شلیک مستقیم به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده اند توسط عمال نیروهای مسلح خارجی به قصد ایجاد ترس و وحشت در مردم انجام گردیده است.

به گفته آگاهان اطلاعیه فوق از ذکر نام این گروه خودداری کرده است و تنها از آن در یک جا به عنوان «گروهک مسلح خارجی» و در جائی دیگر با شکل مخفف «س.م.خ.ا» یاد کرده است.

به عقیده برخی از مطلعین اگرچه دولت سوریه از ذکر نام کامل گروه فوق الذکر خودداری ورزیده است، اما این گروه به احتمال زیاد سازمان مجاهدین خلق نام دارد که مدتی پیش در خیابانهای ایران نیز به صورت مشابهی دست به قتل افرادی که بر علیه جمهوری اسلامی تظاهرات میکردند زده بود.

قابل ذکر است که دولت سوریه بر اساس این اطلاعات از مردم سوریه تقاضا کرده است تا برای حفظ سلامت خودشان تا اطلاع ثانوی از تظاهرات در خیابانها خودداری ورزند، چون طبق اطلاعاتی که به مسئولان آن دولت رسیده است این گروه مسلح تصمیم دارد در آینده نیز به قتل مردم ادامه بدهد.

پایان خبر.
ن/ک

هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد