۱۳۹۰ فروردین ۲۱, یکشنبه

وان دگر کلب است اندر بادیه . . . حکایتی دیگر از نفاق جمهوری اسلامی


یکی از صفتهائی که جمهوری اسلامی از اولین روزهای زندگی زشت و شرارت بارش چپ و راست به مخالفان خودش اطلاق کرده صفت «منافق» است. اما نکته جالبتری که متاسفانه کمتر کسی به ذهنش رسیده این است که کلمه «منافق» یکی از بهترین و با مصداق ترین توصیفاتی است که میتوان در شرح جمهوری اسلامی به کار برد.

مثالها آنقدر زیادند که دلیلی برای اثبات حرفم نمیبینم، و به نظرم همین یک اشاره کافی باشد. اما یک موردی که امروز مطرح شده جریان طرحی است که در اخبار آمده بود در مجلس اسلامی مورد بررسی است برای ممنوع کردن «گرداندن و نگهداری حیواناتی که نجس و خطرناک هستند،» از جمله «سگها» که طبق این طرح «نجس العین» هستند و همراه داشتن و نگهداری از آنها مخالف عرف اسلامی و عین گناه است، و از این به بعد هم در صورت تصویب این طرح غیر قانونی و مشمول جریمه خواهد بود.

اگر میپرسید حالا این جریان چه ربطی دارد به موضوع نفاق، لطف کنید و نگاهی به این عکسها که مدتی پیش توسط خبرگزاری «فارس» منتشر شده بودند بیاندازید، فکر نمیکنم نیازی به شرح و توضیح داشته باشد. بخصوص عکس بالائی را ببینید که چطور ماموران جمهوری اسلامی این حیوان «نجس العین» را به جان و مال مردم بیچاره انداخته اند.

البته این هم بعید نیست که دانشمندان جمهوری اسلامی در یکی از آن همه قله های علمی و صنعتی که فتح کرده اند روشی هم برای مهندسی ژنتیک سگها پیدا کرده اند که «نجس العین» بودنش را پاک میکند تا بسیجی ها و نیروهای انتظامی شان بتوانند بدون ایجاد مسائل شرعی به جان مردم بدبخت بیافتند.

به هر حال اینها که برای تجاوز جنسی به زن و بچه مردم روشهای شرعی پیدا کرده اند، سگ که چیزی نیست.





هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد