۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

تصویری از ملاقات خامنه ای با امام زمان !


این عکسی که در زیر میبینید را از وبلاگ یکی از منتظران ظهور پیدا کرده ام به نام «تاریخ و آینده». اگر خواستید متن دور و برش را هم بخوانید شاید بی ضرر نباشد، چون واقعا نحوه کارکرد ذهن مالیخولیائی اینها را نشان میدهد، واین که تا چه حد اینها از واقعیت فاصله گرفته اند و به یک سایکوز دسته جمعی نزدیک شده اند. خیلی خطرناکند اینها، جدا میگویم و خیلی هم واقعا متاسفم که دنیا توجهی نمیکند به وضعیت اینها و ظاهرا هم نخواهد کرد، تا روزی که گندش بیرون بیاید و هزاران نفر قربانی دیوانگی اینها شده باشند. خدایان عاقبتمان را به خیر کنند.

طبق عقیده اینها (که همانطور که گفتم میتوانید اینجا و البته خیلی جاهای دیگر بخوانید) تا چند سال دیگر (ظاهرا بعضی جوانتر هاشان احتمال میدهند زمان وقوعش هم یک روز یا شب جمعه ماه رمضان حدود یا قبل از سال ۲۰۱۲ باشد) امام زمان ظهور خواهد کرد، خامنه ای هم همان سید خراسانی است که در روایات آمده، سید حسن نصر الله هم سید یمانی است که در احادیث آمده، احمدی نژاد هم سردار پرقدرت سید خراسانی است به اسم شعیب بن صالح، که «گفتمان ظهور را در دنیا رایج کرده است و اساس صهیونیسم (که دجال باشد) را به لرزه انداخته است»، و جماعت دروزی (یک نوع مسلمان عجیب غریب، که بیشتر در لبنان و سوریه و اسرائیل و اردن زندگی میکنند) هم همان «بنی کلب» هستند که سفیانی را همراهی خواهند کرد و و و . . . . خلاصه اینکه تا سه چهار سال دیگر ایران به رهبری خامنه ای و احمدی نژاد به قیام جهانی مهدی خواهد پیوست و همه نااهلان شیطانی گوشه و کنار دنیا را تار و مار خواهد کرد. فکر میکنید طنز میگویم؟ خیر متاسفانه، اینها تفکرات مالیخولیائی هستند که عده کثیری از خواهران و برادران ایرانی مان امروز عملا دچارش هستند و باور دارند، و فردا هم مو به مو طبق آن عمل خواهند کرد و اشک را به چشمانمان خواهند آورد.

از موضوع این متن واقعا دور افتادم، که در اصل قرار نبود متنی باشد اصلا و فقط میخواستم این عکس را اینجا ثبت کرده باشم. پس بگذارید کوتاه کنم حرفم را و عکس را با هم ببینیم. طبق معمول، برای نسخه بزرگتر میتوانید رویش کلیک کنید...




۱۲ نظر:

  1. چرا دروغ مي بافي خدا خيرت بده؟؟؟؟

    كجا ما گفتيم جمعه 23 رمضان

    كجا ما گفتيم 2012 ظهور ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما گفتيم كه غربي ها ميگن 2012 جهان تمون ميشه و نه ظهور
    اگه با زبان انگليسي قدري آشنايي داشته باشيد برويد و تو گوگل سرچ كنيد سال 2012

    عجب آدمايي پيدا ميشه
    جدا شما مظهر يك آدم كور و نابينا هستيد.

    پاسخحذف
  2. چرا دروغ مي بافي خدا خيرت بده؟؟؟؟

    كجا ما گفتيم جمعه 23 رمضان

    كجا ما گفتيم 2012 ظهور ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما گفتيم كه غربي ها ميگن 2012 جهان تمون ميشه و نه ظهور
    اگه با زبان انگليسي قدري آشنايي داشته باشيد برويد و تو گوگل سرچ كنيد سال 2012

    عجب آدمايي پيدا ميشه
    جدا شما مظهر يك آدم كور و نابينا هستيد.

    پاسخحذف
  3. تنها پیش بینی واقعی این است که سال 2012 یک جور انفجار خورشیدی برای چند ساعت ارتباطات رادیویی بر روی زمین را مختل می کند. البته امام زمان تا امروز چند باری به ادعای عده ای جاهل ظهور کرده است! خدایا همه را از شر جهالت مصون بدار

    پاسخحذف
  4. emam zan dokanist barayeh in akhondha

    پاسخحذف
  5. agha agar ham zohor kone ,mindazanesh zendan migan dorogh migi,badesh karroobi bayad azash defa kone!

    پاسخحذف
  6. دوست ناشناس عزیزی که گفته ای من دروغ میبافم، این که طبق روایات و باورهای منتظران (لااقل منتظران ایرانی) مهدی در روز جمعه ای از ماه رمضان ظهور خواهد کرد که به هر حال هر متنی راجع به ظهور که نگاه کنید آمده است از جمله اینجا مثلا، و البته خیلی منابع دیگر. اما اینکه تاریخ ۲۳ را کجا دیدم متاسفانه الان پیدا نمیکنم، که خوب اهمیتی هم ندارد چون تفاوتی در اصل بحث ایجاد نمیکند، اجازه بدهید بروم از متن حذفش کنم تا شما و دوستانتان هم فکر نکنید که دروغ به شما نسبت داده ام.

    اما در مورد اینکه تصحیح‌ کرده اید که شما میگوئید سال ۲۰۱۲ جهان تمام میشود نه اینکه ظهور میشود، این به چی معنی است؟ به هر حال سایتهای زیادی از منتظران روی سال ۲۰۱۲ حساب باز کرده اند (مثلا اینجا را ببینید، ضمن اینکه این مقاله هم کم جالب و بی ربط نیست) و بر این عقیده اند که آن سال در رابطه مستقیم با ظهور است و بعد از آن یک «عصر جدید» در جهان آغاز خواهد شد. ممنون میشوم اگر اشتباه میکنم لطف کنید و شرح‌ بدهید که تلویح این حرف اگر ظهور نیست پس چیست؟

    پاسخحذف
  7. از زمان استالین تا همین چند هفته پیش بوسیله محمود راستگو (ا.ن) هر از چندگاهی خبر از فروپاشی غریب الوقوع آمریکا داده میشود...زرششک!
    از امام زمان تازه چه خبر؟ میگن از ماهواره میادش...

    پاسخحذف
  8. تازه امریکا هم که فعلا دوباره برمیگرده به وضعیت عادی اقتصادی!

    پاسخحذف
  9. آقاي رحيمي تشكر ميكنم كه تصحيح كردي و به دروغ خودت هم پي برد .
    چون شيعيان ( تاكيد ميكنم شيعيان و نه كاذبان) براي ظهور وقت تعيين نميكنند.
    اون وبلاگ تاريخ و آيندههم رفتم و هيچ جاش نگفته بود كه كي ظهور مي شود حتي كتاب دهه 80 دهه ي ظهور را نيز به چالش كشيده است .
    درضمن پيشنهاد من رو انجام دادين؟
    تو گوگل نوشتين سال 2012؟
    اون وبلاگ هم فقط نوشته بود از قول غربي ها .
    كذب نبافيد خواهشا . . . .

    پاسخحذف
  10. ناشناس عزیز من تصحیح نکردم چیزی را، فقط چون نتوانسته بودم جائی که خوانده بودم را پیدا کنم آن قسمت از متن را حذف کردم تا کسانی مثل خود شما بهانه ای برای ناصحیح خواندن نوشته های من نداشته باشند. اگرچه بعد هم پیدا کردم، مثلا اینجا را ببینید ، که نوشته صیحه آسمانی که از آخرین علائم ظهور است در جمعه بیست و سوم رمضان به گوش خواهد رسید. البته این را هم متوجه هستم که در میان منتظران «تعیین وقت ظهور» تابو است و هر کس هم وقتش را تعیین میکند اول یک مقدمه ای میدهد که اصرار میکند البته من وقتی تعیین نخواهم کرد، و بعد میرود و وقت تعیین میکند.

    در مورد ۲۰۱۲ هم که خوب مشخص است که از قول غربی هاست، حرف من اینجا بود که ظهوریان ایرانی همی را گرفته اند و باورشان شده اولا که دنیا و عصر و یا بالاخره یک چیزی تمام میشود در این سال، و ثانیا خوب طبیعتا آن را با افسانه مهدی و ظهورش تطبیق میدهند. وگرنه من هم نگفته بودم که عدد ۲۰۱۲ را از روایات شیخ صدوق درآورده اند.

    پاسخحذف
  11. آخی دوست عزیز اولا اینی که شما میگین 23 رمضان منظور اینه که در چنین شبی ندای آسمانی رخ خواهد داد و بنا به روایاتی روز ظهور ایشان جمعه است اما زمانش رو هیچکس تعیین نکرده و هرکس تعیین کند دروغگوست حالا می خواد از طرفدارای ظهور باشد یا غیر از آن، دوم اینکه سال 2012 فقط یه پیش بینیه، پیش بینی بشر هم که زیاد خطا داره شما به دل نگیر.

    پاسخحذف
  12. اخه ...
    این عکس که فرضا هم ما درستش کردیم!!! یه عکس نمادینه بعنی ان شالله رهبری اقای خامنه ای متصل بشه به ظهور اقا نه اینکه ... واقعا اینو نمیفمی؟؟؟!!!

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد