۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

احمدی نژاد: اسم من میر حسین است


هنوز مدت کوتاهی بیشتر از انتشار خبری توسط خبرگزاری Farce News مبنی بر اعلام موجودیت «جنبش سبز علوی» توسط هواداران دکتر احمدی نژاد با هدف جلوگیری از مصادره این رنگ مقدس و مکتبی توسط برخی گروههای غیر قانونی نگذشته است که خبرهای جدید دیگری نیز از تاکتیک های هوشمندانه ویژه دولت آقای احمدی نژاد به دست ما رسیده است.

به گزارش خبرنگار کالچراللاجیک از تهران، صبح امروز آقای دکتر احمدی نژاد طی اطلاعیه ای که در روزنامه کیهان منتشر شد اعلام کرد که ایشان اسم کوچک خود را رسما به «میر حسین» تغییر داده اند. گفتنی است که به همراه اطلاعیه فوق، مدارک این تغییر نام نیز در کیهان منتشر شده اند. این اطلاعیه سپس با هشدار به اینکه برخی گروههای غیر قانونی میخواهند از اسم وی سوء استفاده کنند، از ملت غیور و هشیار تقاضا کرده تا به صحنه بیایند و شبها با شعار الله و اکبر، و روزها با شعار مکتبی و کوبندهٔ «یا حسین میرحسین» بار دیگر پشتیبانی خود از دولت مردمی آقای احمدی نژاد رابه گوش جهانیان برسانند.


۷ نظر:

  1. یادمه اون روزها که شهرهای ایران زیر حملات هوائی بودند، صدام اعلام کرد که شهرهای مشهد و قم چون «مقدس» هستند از حمله هوائی مصون خواهند بود. بعد از این اعلام یک جوکی رایج شده بود توی ایران، از این قرار که کدخدای آرادان این خبر رو که شنیده بود دستور داده بود یک تابلو بزرگ دم جاده ورودی دهشون بزنند که روش نوشته بود، «به شهر مقدس قم خوش آمدید»...

    پاسخحذف
  2. نکنه منظور شما اینه:
    http://bozdelaneh.blogspot.com/2009/08/blog-post_21.html

    پاسخحذف
  3. بله بزدل میرزای عزیز! منظور دقیقا همین بود که فرمودید!

    پاسخحذف
  4. این پست واقعا عالی و بی نظیر بود ، ازاین مردک هر چی بگی بر میاد ... ممنون

    پاسخحذف
  5. از این دیوس که همه چیز ممکنه

    پاسخحذف
  6. سارای عزیز، متشکرم از تشویق شما در مورد پست. اما در اینکه از این دم بریدهٔ بی حیا همه چیز برمیآید هم هیچ شکی نیست. به نظر من مموتی و دار و دسته اش خیلی از طالبان ها خطرناک ترند.

    پاسخحذف
  7. و dadi irandoust عزیز، به نظرم همان جوابی که خدمت سارا جان عرض کردم را در پاسخ به کامنت شما هم میتوانم تکرار کنم. این مسئله، یعنی دقیقا همین که «هیچ چیز از این بعید نیست» واقعا مسئله مهمی است. یعنی تا حالا اگر هم جمهوری اسلامی هزارجور خرابکاری و نامردمی و جور و اجحاف کرده، اینها همه اش در قالب یک سری فانتزی هائی بوده که نوعی چارچوب اخلاقی لااقل در ذهن و رویای خودشان داشته، اما این گونه جدید، یعنی همین جناب احمدی نژاد و شرکاء، به نظر نمیرسد که هیچگونه نظام اخلاقی در پشت رفتارشان باشد، یعنی یک خدائی دارند که بهشان گفته بروید عزیزان من، هرکاری به نظرتان لازم آمد بکنید، و از هیچ چیز واهمه نداشته باشید چون دارید برای من میکنید اینکار ها را و من همه تان را تمیز و طاهر میکنم آخر کار.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد