۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

بالاترین عزیز، التماس میکنم به وضعیت کامنت ها رسیدگی کن!


مدیران عزیز بالاترین،

اگر رای های مثبت و منفی به کامنت های زیر هر لینک مهم نیستند، پس چرا اصلا طراحی شده این امکان؟ و اگر مهم هستند، پس چرا تعمیرو قابل استفاده شان نمیکنید؟ الان چند ماه است که اختلالات وسیعی در سیستم کامنت ها به وجود آمده. در میان انواع و اقسام این «اختلالات»، بدترینشان اینست که تعداد رای های مثبت و منفی هر کامنت قابل دیده شدن نیست تا وقتی که خود آدم به آن رای بدهد، و حتی بعد از آن هم هر بار باید روی مثبت یا منفی کلیک کرد تا دید که هرکامنت چه نوع عکس العملی دریافت کرده از ملت. من شخصا این وضعیت را بسیار آزار دهنده میابم، و مدتهاست منتظرم تا این مسئله را مرتفع کنید، اما متاسفانه خبری نشده.

دوستان عزیز، شما که اینهمه وقت میگذارید تا الگوریتمی بنویسید که کاربران ورزش دوست خودتان را از دست ندهید، کمی هم به فکر کاربران روزمره همه چیز دوست خودتان باشید. این صحیح‌ نیست که فیدبک ساده اما مهمی مثل نظر دیگران در مورد یک کامنت مدتها باشد از کار افتاده باشد و شما زحمت تعمیر آن را به خودتان ندهید. اگر موفقیت عمده بالاترین به دلیل همین است که توانسته ایرانیان سرتاسر دنیا را باز در یک جامعه مجازی کنار هم بیاورد و به انها احساس با هم بودن بکند، یک دلیل اصلیش همینجور فیدبک ها هستند که به فرد اجازه میدهد بتواند نظر جمع را بداند. و شما اگر دقت کنید اینروزها میبینید که حتی مهمترین نظر سنجی های آنلاین هم این امکان را به کاربر میدهد که بدون اجبار به رای دادن بتواند ببیند نتیجه نظر سنجی در چه وضعی است و دیگران نظرشان چه بوده است. اصلا همانطور که گفتم، اگر این فیدبک و نظر سنجی مهم نیست، پس چرا از اول طراحی شده در بالاترین ؟

آیا واقعا تعمیر این قسمت جزئی از برنامه تان تا این حد مشکل است، یا مسئله اینجاست که در نظر شما موضوع مهمی نیست؟ اگر مسئله از مشکل بودن تعمیر است، پس بفرمائید، مطمئنم در میان کاربران دوستانی خواهند بود که با کمال میل به شما کمک کنند، یا اصلا یک برنامه نویس مجرب را چند ساعت اجیر کنید تا این کار را بکند برایتان، پولش را هم اعلام کنید و ما حاضریم مثل قبل کمکتان کنیم تا این را راه بیاندازید برود.

واقعا چرا بخشی به این سادگی اما با این اهمیت الان ماههاست که از کار افتاده و تعمیر نمیشود ؟

۴ نظر:

  1. یک راه حل برای مشکلات بالاترین ایجاد هیئت مدیره برای بالاترین و تبدیل آن به بنیاد بالاترین است در این رابطه در لینک های زیر مطلبی گذاشته ام:

    http://3ndlessroad.wordpress.com/2009/07/31/پیشنهاد-ایجاد-بنیاد-بالاترین/

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی، MSK،
    از نظر و پیشنهاد شما متشکرم. به نظر من عقیده بسیار جالبی است، و در زیر لینک این مطلب در بالاترین هم آن را ذکر کردم و لینک دادم به وبلاگ شما. اما به نظر نمیرسد که کاربران استقبال چندانی کرده باشند از این پیشنهاد، که البته مطمئن نیستم چرا؟
    در هر حال امیدوارم این پیشنهاد، یا پیشنهادی مشابه آن، نهایتا جدی گرفته شود و به صورت یک امکان عملی مطرح و بحث شود.

    پاسخحذف
  3. سلام. من عضو بالاترین نیستم اما همیشه اخبارشون دنبال می کنم. بهر حال من تا به حال به این مشکلی که شما می گید برنخوردم. به نظرم مشکل از بالاترین نیست. مشکل از سیستم ایرانه. البته منم ایرانم اما از سرور دانشگاه استفاده می کنم که پرسرعت تر و آزاد تره. حتی زمانی که اکثرا اطلاع می دن که نمیشه بالاترین رو باز کرد، من راحت بازش می کنم

    پاسخحذف
  4. دوست ناشناس عزیز، من حدس میزنم شما فکر میکنید شکایت من در مورد خود لینک ها باشد. اگر اینطور است، لطفا دقت کنید که صحبت من در مورد خود لینکها و رای های ان نیست، بلکه در مورد نظریاتی که زیر هر لینک داده میشود و رای های + یا - کاربران به هر نظریه است که سیستم مشکل دارد. من شک ندارم که این مسئله فراتر از من است و حتی لینک مربوط به این متن در بالاترین را هم اگر ببینید (اینجا را نگاه کنید)، خواهید دید که تعداد بسیار زیادی از کاربرها همین مسئله را دارند و گفته اند، به علاوه اینکه تعداد بسیار زیادی رای آورده است که باز به گمانم شاهدی باشد بر عمومی بودن این مشکل.

    در هر صورت باز هم از فیدبک شما متشکرم دوست عزیز، و لطف کنید اگر حدس من در مورد نظرتان اشتباه است حتما ذکر کنید تا متوجه شوم.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد