۱۳۸۹ اسفند ۲۲, یکشنبه

بوی چندش انگیز توطئه - خبر «جهان نیوز» از «توبه نامه»‌ نوشتن کروبی


نیازی به تجزیه و تحلیل ندارد، چیز تازه ای هم نیست در جمهوری اسلامی. این خبر امروز در «جهان نیوز» منتشر شده است (اینجا). متن کامل خبر جهان نیوز به این شرح است:‌

در بعضی سایتها ومحافل خاص شنیده شده ، آقای کروبی از سر پشیمانی توبه نامه نوشته است !

به گزارش جهان به نقل از کلمه نیوز این خبربا وجودیکه هنوزاز سوی مسئولین تائید نشده است ولی بگفته ناظران سیاسی دوراز انتظارنمی باشد چرا که بسیاری از کسانی که اخیرا وقبل از بازداشت خانگی با آقای کروبی ملاقات کرده اند ، اذعان داشتند ، رفتار تردید آمیز و مثبتی از ایشان ملاحظه نموده اند ، بگفته این افراد که خواستند نامشان برده نشود ، آقای کروبی در شرایطی قرار دارد که با رجوع به رفتار وگفتار نسنجیده اش می تواند بر نفس خود و وسوسه های خناسان فائق آمده وراه صحیح را پیدا نماید .
خبرنگار کلمه نیوز می افزاید ، این خبر موج نگرانی وناامیدی را در ضد انقلاب بوجود آورده است و سردر گمی در آنها مشهود می باشد.


۳ نظر:

  1. صادق گرامی
    خبر بدی است
    من نگرانم و سرخوده
    سرخورده از کاهلی وتنبلی خودمان
    نگران از تکرار 28 مرداد 32
    نگران از باور به اینکه ما اینچنین هستیم
    که آنگاه زدودن این باور از حافظه تاریخی ملت کاریست بس ناممکن
    امیدوارم خبر دروغ باشد
    وارد لینک شدم
    با اینکه ده ها نفر کامنت یک جانبه بر علیه کروبی گذاشته بودند امکان ارسال کامنت وجود نداشت
    باز هم امیدوارم دروغ باشد

    پاسخحذف
  2. باران عزیز،
    همه مان نگرانیم و سرخورده، و دلایل زیاد و خوبی هم داریم برای نگران بودن و سرخورده بودن. اما حقیقت این است که دلایلمان برای امیدوار بودن و فعالیت بیشتر و بهتر است! شاید اگر به این فکر کنیم که این مسئولیتی است که بر عهده مان است نه فقط برای خودمان و عزیزانمان یا حتی هموطنانمان، بلکه برای تمام انسانیت، و اگر به این فکر کنیم که در این بازی تنها امروز و فردا نیست که به حساب میآید، بلکه در مقابلمان زمینی است به وسعت تاریخ، شاید آنوقت خوب متوجه بشویم که جائی و مفهومی برای ناامیدی و سرخوردگی باقی نمیماند، بخصوص اینکه ما داریم در جهت آب تکامل و حیات پارو میزنیم، این سیاه دلان در جهت عکس آن، و این یعنی اینکه حتی اگر هیچ تلاشی هم انجام ندهیم باز در دراز مدت کار ما راحتتر است از کار این نئاندرتال ها: آنها در مقابل طبیعت ایستاده اند، و دوست من، باور کن طبیعت و حیات حریفی قدر تر از خودش نمیشناسد و بسیاری از اینها قدرتمند تر ها را به خاک تبدیل کرده.

    اینها را جدی نگیریم، اینها «زنگی مست» هستند، یا دلقکهائی که شمشیری دستشان افتاده و چهارروزی با آن خوشند و دیر یا زود بر باد تاریخ خواهند رفت. این من و شمائیم که در تاریخ میمانیم!

    پاسخحذف
  3. بسیار زیبا گفتی صادق جان
    خستگی ام را از این مبارزه نفس گیر (هرچندذهنی) با حکومت ستمکار (نئاندرتالها!) کاهش دادی.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد