۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

پیشوای بزرگ رسما به مردم اعلام جنگ کرد!


امروز آیت الله خامنه ای، رهبر معظم یا پیشوای بزرگ جمهوری اسلامی، رسما به مردم اعلام جنگ داد، شخصا وارد گود شد، و آخرین آثار محوی که از خطوط قرمز بر زمین مانده بود را با دست خودش پاک کرد...

به گزارش «Farce News»، وی هنگام «تنفیذ» ریاست جمهوری کودتا گفت:
دشمنان در اين خيال نباشند كه با تقليد مغلوط از حضور عظيم مردم در انقلاب پرشكوه 1357 و در يك كاريكاتور از آن حركت عظيم، مي توانند به نظام اسلامي ضربه بزند چرا كه اين نظام مقتدر و ريشه دار با اين كارها شكست نخواهد خورد.
که بسیار بسیار فرمایش جالبی است از چندین و چند لحاظ! نه فقط اینکه نشان میدهد به شباهتهای بی شمار این جنبش مردمی با انقلاب ۵۷ کاملا واقف است (و بنا بر این منطقا بسیار وحشتزده از آن)، بلکه در عین حال جناب پیشوا با تمسک به روش سنتی و آباء و اجدادی خودشان، یعنی تمسخر، توهین و تحقیر (روشی که آنقدر انواع و اقسام کلامی و رفتاریش را از احمدی نژاد دیده ایم و شنیده ایم که هیچ احتیاجی به نمونه آوردن نیست)، حملهٔ مستقیمی به مردم کرده است، که بندهٔ ناقابل معتقدم باید به فال نیک گرفت، لااقل به دو دلیل:
  1. یکی به این دلیل که این نشان دهنده احساس عجز و خشم شدید جناب «نظام» است. چون به هر حال کارهای «دون شان» مثل خشونت فیزیکی، و یا ابراز خشم و خشونت کلامی را رسم است به مهره های کوچکتر وامیگذارند، و اینکه خود پیشوای بزرگ شخصا اجبار به نشان دادن این رفتارها احساس کند بدون شک علامت بسیار بدی برای آنان، و نشانهٔ‌ بسیار خوبی برای مردم است!

  2. و دوم به این دلیل که با این کارخود، پیشوای معظم عملا خودشان را وارد «گود» کرده اند، هم نشان داده اند که جنگ به لحظات پایانی خودش رسیده است (مرحله ای در بازی شطرنج را مجسم کنید که مهرهٔ «شاه» مجبور به حرکت و حمله و دفاع شده است!)، و هم یک چراغ «سبز» گنده برای عبور از خطوط «قرمز» در مقابل مردم روشن کرده اند، که هل من مبارز، کی میتونه با من کشتی بگیره، بیاد جلو. به عبارت دیگر، آن ته مانده های محوی که از «خطوط قرمز» در ذهن مردم ایران باقی مانده بود را ایشان با دست و پنجول مبارک خودشان پاک کردند!

به هر حال مبارک است، و اینجانب به نوبهٔ خود این اتفاق عزیز و تمام ابعاد و اکناف آنرا به عموم دوستان سبزرنگ تبریک و تهنیت میگویم.


۱ نظر:

  1. یک درس خوب از روز چهلم شهدای جنبش سبز این است که اگر بتوانیم نیروهای سرکوبگر را تقسیم کنیم. میتوانیم نتایج درخشانی بگیریم. تجربه ثابت کرده است در مکانهایی که ترافیک سنگین میشود، میتوان تظاهراتی داشت که امکان رسیدن ماموران به آن کم باشد. بنا براین از همین حالا برای چهارشنبه 14 مرداد، علاوه بر مکانهایی که معمولاً تظاهرات اعلام میشود، دو محل اصلی دیگر را اضافه کنیم. 1- خیابان ستارخان، بین باقرخان تا فلکه اول صادقیه، 2- خیابان یوسف آباد. من هر دو را تجربه کرده ام، واقعاً بی نظیر هستند و دشمن را زمینگیر می کنند. در ضمن ساعت تجمع 7 شب به بعد بهتر است.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد