۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

فیفا از حذف تیم زنان ایران دفاع کرد: ایران لباسی که قبلا تایید شده بود را عوض کرده و ما روشن کرده بودیم که لباس جدید خطرناک و غیر قابل قبول است


فدراسیون بین المللی فوتبال، «فیفا» در اطلاعیه ای اعلام کرده است که تصمیم مسئولان مسابقه در حذف تیم زنان ایران تصمیمی صحیح‌ بوده است.

«فیفا» علاوه بر آن تاکید کرده است که پیش از مسابقه این امر توسط مسئولان این فدراسیون به روشنی به مسئولان ایرانی اطلاع رسانی و تفهیم گردیده بوده است، چرا که لباس جدیدی که ایران امسال به تن بازیکنان خود کرده است با لباسی که قبلا برای مسابقات المپیک جوانان به تایید فیفا رسیده بود متفاوت است و از لحاظ استانداردهای ایمنی فیفا قابل پذیرش نیست. بنا بر این به مسئولان ایرانی تفهیم گردیده بود که شرکت تیم ایران با این لباسها پذیرفته نخواهد شد.

مسئولان جمهوری اسلامی اما با نادیده گرفت پیغام صریح فیفا به فرستادن تیم با لباسهای جدید اقدام کردند و موجب سرخوردگی و شرمندگی بین المللی فوتبالیست های ایرانی را فراهم آوردند.

هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد