۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

سایت مشائی: توهین توکلی به احمدی نژاد حکم «پاشیدن» روی زمین سفت دارد: هر چه «میپاشد» به صورت خودش بر میگردد...


جنگ و توهین لفظی میان کودتاچیان بر سر تقسیم غنائم کودتا هرروز قله های جدیدی از صنایع ادبی و تکنیکهای روابط اجتماعی را فتح میکند.

در یکی از آخرین نمونه ها، سایت «اخبار محرمانه» متعلق به مشائی و احمدی نژاد به حملات توکلی به احمدی نژاد و مشائی پاسخ های تندی داده است. در این متن چنین آمده:

در سریال گالیور زمانی شهر ادم کوچولو ها دچار آتش سوزی شده بود گالیور برای نجات انها اقدام به پاشیدن نجاست [شاشیدن] بر روی شهر آنها کرد تا بتواند اتش را خاموش کند . . . استراتژی گالیور شباهت زیادی به عملکرد اقای احمد توکلی درس خوانده اقتصاد بیرمنگهام انگلیس دارد . . . ,توکلی را میتوان یک عنصر دو زیست قلمداد کرد که تمام توان خود را صرف دشمنی با احمدی نژاد کرده است ودر این راه از هیچ ایزای حتی اعضای خانواده خود هم صرف نظر نمیکند. احمد توکلی که مصدر رئیس مرکز پژوهش های مجلس را بر عهده دارد تا بحال صدها گزارش خلاف واقع بر علیه دولت تهیه کرده است که تمام آنها بعد از مدتی متناقض بودن ان اشکار میشود . . . اقدامات احمد توکلی انسان را به یاد داستان گالیور می اندازد . . البته . اقای توکلی در معادلات خود قطعا دچار اشتباه شده است . چون زمینی که برای لجن پراکنی انتخاب کرده زمین سفتی است که هر چه میپاشد به صورت خودش بر گشت میکند. اقای توکلی بدان که هر چه اقدام شما برای حمله به دولت شدید تر شود جز الوده کردن صورت خود چیزی عاید شما نمیشود . . .


۱ نظر:

  1. احمدی نژاد؛ پیش به سوی یک دیکتاتوری غیردینی

    http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=14960

    اگر وقت ندارید همه را بخوانید از اینجا به بعد مهمتر است: «اما چنگ اندازی های فریب کارانه باند احمدی نژاد به ارزش ها و سمبل های ملی ــ که در دو ساله اخیر شدت بیشتری داشته است ــ با چه هدفی صورت می گیرد ؟ .........»


    ---------

    فريبی چندلايه به نام مشايی

    http://news.gooya.com/politics/archives/2011/04/120691.php

    --------

    کلا کارهای این نظام و وابستگان آن همچون خود ایرانیان پیچیده هستند. هنوز بخشی از ملت را در مورد این نظام آگاه نکرده و فعال نساخته‌ایم، حالا مواجه شده‌ایم با پیچیدگی بیشتری که آگاهی بخشی را بیشتر از پیش مشکل میکند.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد