۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

تنها راه نجات بالاترین...


وضعیت بالاترین از «بحرانی» گذشته است و عملا به گل نشسته است.

متاسفانه تصمیم های حیرت انگیز و غیر قابل توجیه مسئولان بالاترین بالاخره کاربران فعال و دلسوز را به آن روز غم انگیزی رسانده است که همه از آن میترسیدیم، یعنی روزی که محیط بالاترین در قرق کرمهای بسیجی و خفاشهای امنیتی در آمده است و به قول معروف دیگر نه راه پس دارد و نه پیش.

طبعا جای تبریک طعنه آلودی هست به جناب یحیی نژاد، یا به هرکسی که توانسته ایشان را توجیه کند تا کشتی خودش را به دست خودش به گل بنشاند و ما مسافرانش را اینطور آواره کند. اما چه فایده که مشت بعد از جنگ را فقط بر سر خود میتوان زد.

حتی قصد نوشتن زیادی هم ندارم. فقط میخواهم تنها روزنه ای که برای نجات بالاترین از این ساحل کثیفی که بر آن به گل نشسته است به ذهنم میرسد را ذکر کنم تا لااقل خیال خودم را راحت کرده باشم که «گفتم»، گرچه گمان نمیکنم به جائی برسد این گفتنها -که اگر قرار بود برسد این یک سال و اندی فریاد استغاثه هایمان به جائی رسیده بود.

تنها راهی که برای «پاک» کردن بالاترین از اینهمه آلودگی و فنای کاملش میبینم، این است که مدیریت بالاترین هر چه سریعتر:
  1. دخالت و دستکاری خود در روند نصف و نیمه کاربر-سالارانه ای که بالاترین دارد را متوقف کند،

  2. عضو گیری را کاملا باز و شفاف کنند تا تمام کسانی که علاقه مند هستند بتوانند با آزادی عضو شوند تا شاید موج عضویت مردمی بتواند موشها و موریانه ها را بشوید و با خودش ببرد.

به قول معروف، از ما گفتن بود.

۴ نظر:

  1. در تصمیم گیری و آینده نگری چندان تعجیل نداشته باشید و اجازه دهید راهکار فعلی بطور صحیح حداقل برای مدتی قابل ارزیابی و ارزشیابی ادامه یابد، و اندکی نیز اینگونه بیاندیشید که شاید شماها دارید سنتی و غیر واقع بینانه تصور و رفتار میکنید، همواره میبایست ابتکار عمل داشت و از طرح های جدید استقبال نمود و با آن یار و همراه شد و به مسیر صحیح توام با ابتکارات و خلاقیتش کشانید، شاید که آن موفقتر باشد.

    پاسخحذف
  2. اگه مشکل تو اینه که دیگه نمیتوتی به عقاید مذهبی دیگران و اقوام غیر فارس توهین کنی ،برات متاسفم.هر چند هنوز هم دارن اهانت و فحاشی و تمسخر میکنند.چشمات رو باز کل میبینی که هنور روال سابق ادامه داره،فقط روش تغییر کرده.

    پاسخحذف
  3. کرمهای بسیجی و خفاشهای امنیتی..
    ناشناس قبلی خودش رو جز اینا میدونه که بهش توهین شده

    پاسخحذف
  4. سلام، بیایید بالاترین را تا لغو قانون تبعیض دینی تحریم کنیم:
    http://balatahrim.blogspot.com/

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد