۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

خلوت کردن علی و فاطمه و دخالت پیغمبر برای جلوگیری از اینکه علی سرش را نشان فاطمه بدهد

به مناسبت تشرف سایت عزیز بالاترین به دین مبین اسلام، و تلاش هرچه بیشتر در جهت آشنا سازی برادران کاربر با خلقیات پیغمبر اسلام، ائمه اطهار و بزرگان دین، سایت کالچراللاجیک متن و فیلم زیبای زیر برگرفته از شبکه عزیز قرآن را عجالتا مناسب برای «ریران» تشخیص داده و برگ سبزی خدمت برادران عزیز عرضه میکند. باشد تا رستگار شویم. یا علی.
وقتی فاطمه دختر پیغمبر اسلام میخواست با علی بن ابیطالب خلیفهٔ چهارم مسلمین ازدواج کند، چون جهیزیه نداشت برای اینکه از خجالت علی در بیاید به جایش یک کم روسریش را عقب کشید، نور عجیبی ساطع شد و همه جا راگرفت. علی که میخواست روی فاطمه را کم کند، یک کم عمامه اش را عقب کشید، نوری بسیار شدید همه جا را گرفت. فاطمه که میخواست عقب نماند، یک کم دیگر روسری را عقب کشید و نور بیشتر شد. علی هم یک کم عمامه اش را عقب تر کشید... خلاصه این مسابقه ادامه پیدا کرد تا جائیکه فاطمه کلا کشف حجاب کرد، علی هم که هیجان زده شده بود میخواست عمامه خودش را از سرش بیاندازد، که در همین لحظه پیغمبر وارد شد و دستش را گرفت که علی جان نکند اینطور کاری کنی که هم این نور سرت به عرش اعلی خواهد رفت و هم دخترم شرمنده میشود . . .


..

۶ نظر:

  1. من عضو بالاترین نیستم ونمیتوانم در آنجا نظر بدهم. در مورد اقدام اخیر بالاترین باید گفت که بالاترین از این به بعد باید فحش و توهین به جمهوری اسلامی را هم ممنوع کند چون این نظام هم به هر حال هوادارانی دارد. اگر فحش ممنوع است برای همه باید ممنوع شود. اگر توهین ممنوع است برای همه و در مورد همه باید ممنوع شود.

    محل لغزش از اصول همین است که چون همه با احمدی نژاد بد هستیم توهین و فحش به او آزاد ولی توهین و فحش به محمد ممنوع شود. محل لغزش در همین جاست که چون هندو در بالاترین وجود ندارد کشیدن کاریکاتور گاو اشکال ندارد ولی کشیدن کاریکاتور محمد اشکال دارد و توهین است. مشکل اینکه ما به هیچ جا نمیرسیم همین رعایت نکردن اصول است.

    اینکه دوستان لا مذهب که من هم یکی از آنان هستم، در بالاترین هیاهو براه انداخته‌اند درست است. ما ملت صبوری نیستیم. و هم اینکه استدلال و نقد مذهب بهتر از توهین به آن است، در این هم شکی نیست، بویژه که هنوز اکثریت مردم ایران مذهبی هستند و ممکن است ناراحت شوند و حتا شمشیر بدست بگیرد (که این هم البته اشکال ِ خود اسلام است)

    ولی مشکل این است که

    ۱) مرز توهین را چه کسی باید تعیین کند؟ آیا «پدر سوخته» فحش است؟ بله است. ولی اگر من پیامبری را بچه باز و جانی بنامم، این فحش است؟ آیا توهین است؟ خیر نیست. مرز کجاست؟!

    ۲)آیا کشیدن کاریکاتور گاوها توهین به هندوها نیست؟ پس آنهم باید ممنوع شود؟! آیا مسخره کردن هیتلر توهین به نونازیها نیست؟ پس آنهم باید ممنوع شود؟! آیا اینکه کسی بگوید هیتلر جنایتکار بود توهین به نونازیها نیست؟ (نونازیها میگویند که وی جنایتکار نبوده است) و ....

    و مهمتر از همه و همه: از فردا هیچ کاریکاتوری در نقد جمهوری اسلامی نباید در بالاترین چاپ شود. مثلا کاریکاتورهای نیک آهنگ اکثرا توهین به هواداران احمدی نژاد است. تعارف که نداریم، احمدی نژاد در ایران هوادار دارد حال یک دهم درصد یا یک صدم در صد کم و بیش.

    مشکل این است که هنوز آزادی بدرستی درک نشده است و همین عدم درک آزادی و نحوه فکر مذهبی در بالاترین نشان میدهد که نظام بعدی ایران، هنوز مشکلات زیادی با آزادی خواهد داشت. شاید نظام بعدی ایران بهتر از فعلی باشد ولی بهترین نخواهد بود چون هنوز ما نفهمیده‌ایم چه چیزی درست و چه چیزی غلط است

    فهم موضوع ساده است: اگر هواداران اقدام اخیر بالاترین، در مورد آن اقدام صادق باشند، ا.ن. نامیدن احمدی نژاد هم باید ممنوع شود. اگر این هواداران صادق باشند جنایتکار نامیدن هیتلر و خامنه‌ای هم باید ممنوع شود، چون این موضوع هواداران ایندو را هم ناراحت میکند. اگر اینها ممنوع نباشد، جنایتکار نامیدن محمد هم نباید ممنوع شود.

    اگر ا.ن. نامیدن احمدی نژاد ممنون نشود، فحش به محمد هم نباید ممنوع شود. موضوع ساده است: به نظر من مذهبیون باز میخواهند خود را بر دیگران تحمیل کنند، گویی که فقط آنها تافته جدا بافته هستند.

    پاسخحذف
  2. نکته مهم این است که اگر بالاترین این وضعیت را تمدید کند نوع خاصی از مذهب خواسته خود را بر دیگران تحمیل خواهد کرد (بگوییم نوع سبز مذهبی). این مذهب توهین به گاو و احمدی نژاد و خامنه‌ای را بد نمیداند و نقد نزدیک به توهین را هم بد نمیداند پس این موضوعات اجازه نشر در بالاترین را دارد!!!! ولی همین مذهب توهین به محمد را بد میداند، پس اجازه انتشار ندارد!!!! دم خروس اینجاست که زده بیرون. همانطوری که میبینید، اقدام اخیر طبق اصول نیست، روال همان احساساتی بازی و تحت تاثیر قرار گرفتن جو است که بوفور در ایرانی دیده میشود. تا وقتی ما اصول را نفهمیم به جایی نمیرسیم. اگر در بالاترین فحش ممنوع است، این خیلی خوب است. ولی اگر جانی نامیدن محمد هم فحش و توهین است، این همان گذر از اصول است.

    در عین حال دوستان بی دین هم باید کمی تاکتیک به خرج میدادند نه بخاطر گل روی مذهب بلکه بخاطر زنده مانده خودشان در بالاترین یعنی نباید در فرستادن توهینها به مذهب افراط مینموند. نقد بهتر بود. توهین هم اشکالی نداشت ولی نباید در مورد آن افراط مینمودند. حالا هم با این وضعیت که بالاترین دارد آزمایش میکند نباید هیاهو راه بیاندازند.

    پاسخحذف
  3. خبر بدی بود واقعا...

    راستی، کم‌پیدایی رحیمی جان. خیلی می‌خوایمت!

    پاسخحذف
  4. ستریپتیز مزهبی الله اکبر

    پاسخحذف
  5. همه نفرینهای آفرینش به روح و روان سلمان فارسی‌ ننگین که اسلامِ اهریمنی را بنیاد نهاد و شاگرد ننگینترش محمد تازی

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد