۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

دروغ، باز هم دروغ:‌ دو فیلم کوتاه از مرگ خمینی و شکل رابطهٔ خامنه ای با او قبل از مرگش


با توجه به انتشار مقاله اخیر در مورد خامنه ای از طریق روزنامه کیهان، خبرگزاری فارس نیوز و بسیاری از وبسایت های مربوطه که همچنین در سطح‌ بسیار گسترده ای به صورت CD هم در کشور پخش شده است، فکر کردم بی ضرر نباشد این دو کلیپ کوتاه را نشانتان بدهم، چون همین یکی دو دقیقه بسیاری از دروغهای ناشیانه ای که در این داستان گفته شده را به راحتی روشن میکند. به قول معروف یک کلیپ بهتر از ده مقاله است، پس اجازه بدهید من صحبتی نکنم و فیلم را ببینیم. فقط توجه شما را به دو نکته جلب میکنم قبل از دیدن:‌ یکی دروغ بودن روابط بسیار اختصاصی که کیهان و سایتهای رژیمی ادعا کرده اند بین خمینی و خامنه ای وجود داشته و اینکه در نامه ادعا شده خمینی جلوی خامنه ای بلند میشده و غیره (مثلا همین جا میبینید که اولا رفسنجانی نزدیک به سر خمینی نشسته در حالی که خامنه ای نزدیکتر به پایش نشسته، و از طرف دیگر در حالی که خامنه ای خم میشود و دست خمینی را میبوسد، رفسنجانی فقط پیشانی او را میبوسد که طبعا نشانه ای از صمیمی تر بودن و نیز مقام بالاتر او نزد خمینی در مقایسه با خامنه ای است)، و نکته دیگر هم دروغ بودن این ادعا که هنگام مرگ خمینی فقط خامنه ای در آن اتاق حضور داشته...





و این ویدئوی کوتاه دوم را هم ببینید اگر خواستید، که لحظات مرگ خمینی را نشان میدهد، زمانی که قلب او از حرکت باز ایستاد و تلاش دکترها برای به راه انداختن مجدد آن به جائی نرسید. بد نیست ببینید حکایت کیهان و فارس نیوز که جناب امام هنگام مرگ با یار محبوبش خامنه ای خلوت کرده بود تا چه حد صحت دارد.





همانطور که گفتم، نیازی به صحبت بیش از این توسط من نیست. اجازه بدهید برای دوستانی که از مطلب مطلع نیستند قسمتهائی از حرفهائی که توسط «محافظ خامنه ای» گفته شده و توسط بسیاری از رسانه های رسمی جمهوری اسلامی منتشر شده است را اینجا ذکر کنم. واقعا گاهی متحیر میمانم، آیا جمهوری اسلامی به جز خرافات و دروغ هیچ پایه و منشاء و دستاویز دیگری ندارد در این دنیا؟!

من با همين چشمهاي خودم بيشتر از 100 بار برخورد آقاي خامنه اي و امام خميني(ره) را با همديگر ديدم. در هيچ برخوردي نديدم كه امام خميني تمام قد جلوي ايشان بلند نشود و به طرفشان نرود. ولي براي هيچ كس نديدم كه اين طور برخورد كند، البته بسيار نادر بودند در مقايسه با رفتاري كه با شخصيت هاي دولتي، هيات دولت و... امام تنها با آقاي خامنه اي اينگونه برخورد ميكرد و با ايشان باز برخورد مي كرد.

. . . سال 68 لحظاتی که امام (ره) داشتند به رحمت خدا می رفتند با دفتر ریاست جمهوری تماس گرفتند و ما به همراه آقای خامنه ای سوار ماشین شدیم و به سمت جماران حرکت کردیم. وقتی به جماران رسیدیم چون همه مسئولین آمده بودند شرایط بسیار سختی را ایجاد کرده بودند و فقط تعدادی از محافظین را داخل راه می دادند. همراه آقا که رئیس جمهور بودند فقط 4 نفر داخل شدیم و تا دم در حسینیه رفتیم .

مجلس آنجا بودند و داخل راهشان نمی دادند، همراه آقای خامنه ای دو نفر توانستیم بعنوان محافظ داخل بیمارستان برویم که دائم شیفت عوض می کردیم. تنها کسی که امام (ره) موقع رحلتشان و قبل از خانواده شان او را پذیرفتند، آقای خامنه ای بودند.

بعد از آن نمازی که امام (ره) خواندند پزشکان گفتند که نمی توان کاری برای ایشان انجام داد در این شرایط قرار شد همه کسانی که داخل اتاق امام بودند خارج شوند و فقط خانواده امام داخل شوند. قبل از ورود خانواده امام حاج احمد آقا از اتاق امام (ره) آمدند بیرون و گفتند آسید علی آقا را امام کار دارند. آقای خامنه ای داخل شدند و برای اینکه صدای امام (ره) را که نحیف شده بود بشنوند گوششان را نزدیک صورت امام (ره) بردند و امام (ره) با ایشان صحبت کردند. ما که پشت شیشه این صحنه را می دیدیم هر لحظه که می گذشت می دیدیم آقای خامنه ای قرمزتر می شد، صورت ایشان دائم قرمز می شد گویا به حد انفجار رسیده بود . بعد از صحبت های امام (ره) آقای خامنه ای حاج احمد آقا ر اصدا کردند داخل، سپس حاج احمد آمدند بیرون و گفتند حاج خانم - همسر امام (ره) - و محارم امام (ره) بیایند داخل. - تمام این صحنه ها فیلم برداری شده است و نمی دانیم چرا پخش نمی شود! - حاج احمد آقا که صدا کردند خانواده امام تا آقای طباطبایی - برادر خانم حاج احمد آقا - که شهردار تهران بودند و دکتر طباطبایی - برادر خانم دیگر حاج احمد آقا – داخل بودند تمام دختران و پسران منسوب به امام (ره) داخل بودند و دیداری را با ایشان تازه کردند. تنها کسی که با محارم امام (ره) تا لحظه آخر حیات ایشان داخل اتاق بود فقط آقای خامنه ای بودند!

تقریباٌ ساعت 23:30 امام (ره) تمام کردند. در این شرایط آقای خامنه ای با همان صورت برافروخته آمدند بیرون و همه کسانی که آنجا حضور داشتند را صدا کردند چه چپی ها و چه راستی ها و همه اطاعت کردند. آقا فرمودند هیچکس حق ندارد با هیچ خبرگزاری و هیچ گروهی مصاحبه علنی داشته باشد و خبر فوت امام (ره) را اعلام کند. اگر ما فردا صبح بتوانیم از صدا و سیمای خودمان این خبر را اعلام کنیم، بقای جمهوری اسلامی را می توانیم حفظ کنیم و در غیر این‌صورت احتمال این هست که خیلی از مسائل و مشکلات بر کشور ما جاری شود. همه گوش کردند و هیچکس حرفی نزد.



راستی یک سئوال: میتوانید مجسم کنید اگر دورهٔ «صدر اسلام» امکان ثبت ویدئوئی واقعیتها موجود بود الان وضعیت اسلام چه بود؟

۱۰ نظر:

  1. ديني وجود نداشت

    پاسخحذف
  2. احسنت به سوال جالبتون
    تو قرن بیستم ، تو قرن تکنولژی و ارتباطات از یه انسان عادی ِیه بت ساختن. تو خود حدیث مفصل بخوان از زمان صدر اسلام

    پاسخحذف
  3. صدر اسلام چه ربطی به این احمقا داره کی می گه اینا مسلمونن .مقایسه آداب داره . با یک جمله قیاس خیانت به خواننده است

    پاسخحذف
  4. آقای خامنهای ... گیریم که خلق را به فریبی فریفتی با دست انتقام روزگار چه می کنی

    پاسخحذف
  5. به فیلمی احتیاج نیست تا بتوانیم حقایق صدر اسلام را برای خودمان تداعی کنیم. کافی است تاریخهای بیطرف را بخوانیم. البته جرأت میخواهد.

    پاسخحذف
  6. این که کنار رفسنجانی تمام قد خم شده دست خمینی رو می بوسه عمه گوربه گور شده ی خامنه ای است؟

    پاسخحذف
  7. صادقانه بگویم اگر در سال 57 آگاهی عمومی جامعه ایران حتا در حد امروز بود به سادگی گول این شارلاتانهای مذهبی را نمیخوردند

    پاسخحذف
  8. سئوال: مگر با ساختن خمینی به عنوان "امام" چه گلی بر سر "مذهب" اسلام گذاشته شد که حالا "امام" شدن خامنه‌ای راه نجاتی برایشان باز کند؟
    این تاکتیکهای ناشیانه سیاسی زیر چتر مذهب در حقیقت چشم آخرین مؤمنان به دین را هم باز خواهد کرد که "چطور قدرت‌طلبان از آنها سوءاستفاده کرده و بعد به ریششان می‌خندند!
    واقعیت را اینجا ببینید (اگر فیلتر نمیشوید) : "چایت‌گایست، یوتوب"
    www.youtube.com/watch?v=UHiuaGJ46zo

    پاسخحذف
  9. یادمه تو اون زمان از دوستانی که دستی تو کار داشتن شنیدم اصلا چیزی بنام تنفیض رهبری از طرف رهبر فقید وجود نداشته و این خلاقیت بین 3 نفر یعنی رفسنجانی و سید حسن خمینی و خامنه ای انجام گرفت که درگیری های بعدی هم بخاطر همین قول و قرار هایی بود که مابین اون ها گذاشته شد و دوسنان که بقدرت رسیدن بر خلاف قرار ها شروع به حذف مهره ها کردندو اوایل باورم نشد ولی بعد از فوت سید حسن که تهدید به افشاگری کرده بودخیلی چیزا برملا شد و حساب کار دست بعضی ها اومد که کلاه سرشون رفته.

    پاسخحذف
  10. این خزعبلات را فقط مردم شهیذ پرور باور میکنند.
    اگه در صدر اسلام موبایل و ذوربین دیجیتال بود حالا کلی فیلم داشتیم از دسته گلهائی که قاطمه و معصومه و آیشه در غیاب مردانشان به آب میدادند یا سرکشی های شبانه علی که خودش یه سری کامل پورنو میشد با بیوه زنان!
    چشمهاتون رو بشورید !!!

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد