۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

امروز از ایرانی بودن خودم شرمگین شدم


جای گفتن زیادی نیست، اما آنقدر شرم زده شده ام که عجله دار هرچه زودتر هم این شرمساریم را به دنیا نشان بدهم، و هم با این کارم به قول جمهوری اسلامیست ها اعلام برائت بکنم از این حکومت و سیستم و دولت و دفتری که چنین موجودات مریضی در نمور سفله پرورش نشو و نما میکنند.

خود ویدئو گویاست و نیازی به هیچ شرح و تفسیر ندارد. اما «وبسایت رهانا» (ِReporters & Human Rights Activists) که این ویدئو و خبر مربوط به آن را منتشر کرده، اینطور مینویسد:
پانزده روز قبل حدود ۳۰ نفر از افاغنه در شهرستان رفسنجان (در استان کرمان) توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و با یک کامیون به یک پاسگاه در حومه این شهرستنان منتقل می‌شوند. ببنا بر فیلمی که در اختیار خبرنگار رهانا قرار گرفته در این مکان، افسر نیروی انتظامی از افغان‌ها می خواهد که به سر و صورت خود و هم‌وط‌نان‌شان بکوبند.در انتهای این فیلم این مامور از افاغنه دستگیر شده می خواهد که با صدای بلند بگویند که «ما دیگر به ایران نمی آییم.»






۱ نظر:

  1. سلام، وقتی ماموران یک حکومت با مردم خودش در کوچه و خیابان و زندان آن گونه رفتار می کند، می خواستی با افغانی ها بهتر از این رفتار کند؟ در کشور ما هر مامور دولت - از رفتگر بگیر با برسی به ولایت فقیه - در موقعیت خودش یک رئیس جمهور و قانون گذار است و هر کار بخواهد- تا جایی که زورش برسد- با مراجعین می کند. می گویی نه، سری بزن به اداره ها برای انجام کاری. آنوقت می بینی که به شکل دیگری وادارت می کنند توی سرت بکوبی و بگویی غلط کردم و از این ببعد سعی می کنم سرو کارم به امور دولتی نیفتد. خودم را برای اعتراض به رفتارهای این چنینی در شهرداری، می خواستند به زندان بیاندازند.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد