۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

فیلم: بسیجی ها نگذاشتند نوه خمینی سخنرانیش را تمام کند!


این فیلم را از پخش مستقیم مراسم نماز جمعه تهران ضبط کرده ام. همانطور که مشاهده میکنید، سید حسن خمینی، که نوه و نیز متولی مقبرهٔ خمینی است، نتوانست سخنرانی خود در بیست و یکمین سالگرد مرگ خمینی در محل حرم خمینی را به پایان برساند.

وی که با شعارهای لاینقطع مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، احمدی دلاور پیرو خط رهبر، و غیره روبرو شده بود بارها از شعار دهنده ها خواست تا به او اجازه صحبت بدهند، اما سر انجام مجبور شد سخنرانیش را نیمه تمام رها کند.

گفتنی است تعداد فراوانی پرچم های زرد رنگ متعلق به حزب الله لبنان در میان تظاهر کنندگان به چشم میخورد، و یکی از شعارهای آنها نیز عبارت بود از «نواده روح الله؛ سید حسن نصر الله».





۹ نظر:

  1. دقیقا اینجاس که میگن انقلاب بچه خودشو خورد!

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز

    امیدوارم شاد و بهروز باشین

    برای گذار به دموکراسی در ایران راه حلهای مختلف پیشنهاد میکنند این مساله از دید آقای بنی صدر خیلی قوی بررسی شده است من در بالاترین لینک کردم ولی رای نیاورد:


    http://balatarin.com/permlink/2010/6/6/2078217

    مطلبم را در سایت خودنویس درج کردند لینکش اینه:
    http://www.khodnevis.org/persian/permalink/6828.html

    اگر مایلی که این مطلب را در بالاترین درج کنی بهم خبر بده یه تیتر قوی بزار که حتما رای بیاره بالاخره شما تجربه ات خیلی بیشتره

    منتظر جوابتون هستم

    پاسخحذف
  3. دوست خوب من، rahpooyane azadi، متاسفم که مطلب شما در بالاترین رای نیاورده. واقعیت این است که جلب توجه مردم به مطالب مفید و مهمی مثل همین حرفهای بنی صدر خیلی مشکل تر است تا جلب کردن توجهشان به خیلی چیزهای سطحی و بی ارزش. برای بالاتر رفتن توجه مردم به مطلبتان فکر میکنم اگر کمی بیشتر از صحبتهای آقای بنی صدر را بنویسید خواننده های بیشتری پیدا کند. در حال حاضر آنچه از حرفهای بنی صدر شما نوشته اید کم و تیتر وار، یا به قول معروف «تلگرافی» است، و متن شما در واقع عمل اصلیش این است که به مردم توصیه میکند بروند به اصل صحبتهای بنی صدر گوش کنند. البته این بسیار توصیهٔ خوب و مفیدی است، اما متاسفانه واقعیت این است که در این روزهای اینترنت و فراوانی اطلاعات خیلی از مردم تنبل تر از آن شده اند که بروند لینکهائی که به سخنرانی های بنی صدر داده اید را دانلود کنند و بعد گوش کنند به مصاحبه. بنا بر این من اگر بخواهم پیشنهادی به شما بدهم برای بالا بردن میزان توجه مردم به مطلبتان، پیشنهاد میکنم شما مقدار بیشتری از صحبتهای بنی صدر را به صورت متن آورید و در متن مقاله تان اضافه کنید، به صورتی که خود متن شما سئوال و جواب در مورد لااقل یک موضوع از بحثها را به شکل کمابیش کامل در خودش داشته باشد. و بعد آنوقت لینک هم میتوانید بدهید برای کسانی که میخواهند مطلب و جزئیات کامل را بشنوند. به عبارت دیگر طوری کنید که خود مقاله تان به جای اینکه کوتاه و فقط حاوی فرازهائی از صحبتهای بنی صدر باشد، بیشتر محتوای مستقیم در خودش داشته باشد. من الان در حال مسافرت هستم. اگر پیشنهاد من به نظرتان عملی بود، حتما اضافه کنید و آنوقت یکبار دیگر لینک بدهید به مطلب کامل ترتان که همانطور که گفتم، من حدس میزنم امکان رای آوردنش هم بسیار بیشتر باشد. البته اگر به هر دلیلی ترجیح‌ میدهید من لینک بدهم من هم در خدمت خواهم بود و بعد از کامل کردن متن میتوانید به من اطلاع بدهید و من آنکار را خواهم کرد.

    موفق باشید دوست من، و به هیچوجه اجازه ندهید تنبلی مردم از شور و علاقه تان به عوض کردن زندگی آنها بکاهد.

    پاسخحذف
  4. تشکر از پاسسختان
    لطفا بهم میل بزنین. کامنتهای قبلیمو هم زحمت بکشین پاک کنین

    پاسخحذف
  5. سلام، راستی شما هم داری نظرها را سانسور می کنی؟ این جور به نظر میاد.

    پاسخحذف
  6. خلیل عزیز، پست هائی که بیشتر از یکی دو هفته عمر داشته باشند کامنتهایشان قبل از منتشر شدن به من فرستاده میشوند و من باید آنها را منتشر کنم، و دلیل آنهم این است که در غیر اینصورت راهی ندارم برای دانستن اینکه کسی کامنت جدیدی در متنهای قدیمی فرستاده است. این است که پیغام مربوط به این نوع کامنتها را اگر من به هر دلیل نبینم آنوقت طبعا منتشر نخواهند شد. شما کامنتی فرستاده اید که منتشر نشده؟

    پاسخحذف
  7. سلام، حتمن نظری گذاشته بودم که متوجه شدم. مهم نیست. سانسور کردن غیر از اشتباه است. معمولن من نشانی یادداشتهایم را دارم و دو باره سر می زنم ببینم جوابی هست یا نه مانند همین مورد. موفق باشی

    پاسخحذف
  8. ممنون از فیدبک، و به هر حال عذر میخوام اگر کامنتی از شما گم شده و منتشر نشده. من معمولا هیچ کامنتی را حذف نمیکنم مگر اینکه تبلیغات تجاری باشد. از وقتی این کامنت قبلی شما را دیده ام بیشتر دقت میکنم که چیزی گم نشود در میان صدها ایمیلی که هرروز باید مرتب کنم و بخوانم. در هر حال اگر کامنت خودتان را دوباره بفرستید حتما منتشر خواهد شد.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد