۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

علمداران عصر ظهور


عادت کرده ام هر چند وقتی یکبار به سایتهای امام زمانی سر میزنم، و توصیه میکنم شما هم اگر به شناختن نزدیک تر زیربنای فکری و اعتقادی این دولت و طرفدارانش علاقه مندید همین کار را بکنید، چون نه تنها آشنایی نزدیکی با تفکرات و باورهای این گروه به دست میدهد، بلکه بارها شده است که توجه به جزییات این افکار به من این اجازه را داده است که معنی و دلیل پنهان برخی از تصمیمها و موضع گیری های بسیار عجیب دولت احمدی نژاد را نیز درک کنم.

یکی از متنهایی که اخیرا به یکی از این سایتها اضافه شده است در مورد علی خامنه ای است، که مدتهاست در میان این گروه به «سید خراسانی» معروف شده است، به طوری که در اشعار و سخنرانی هایی که در حضور خود وی توسط منتظران انجام میشود نیز کنایات و اشارات به خراسان و سید خراسانی را فراوان میتوان یافت (مثلا اینجا را بشنوید، شعر خوانی در حضور خامنه ای). «سید خراسانی» یکی از کاراکتر های اصلی سناریوی ظهور شیعه است، و به همراه سرداری مشهور به «شعیب بن صالح» که برای او خدمت میکند، از رهبران مهم در جریانات پیش از ظهور محسوب میشود. این را هم ذکر کنم که همین گروهها همچنین معتقدند که شعیب بن صالح‌ هم در واقع همان محمود احمدی نژاد است.

اما این متنی که ذکر کردم از این لحاظ قابل توجه است که با دلایل و شواهد مشخص میکند که خود شخص علی خامنه ای از این تفکر گسترده که وی همان سید خراسانی است آگاهی دارد، و در واقع نه تنها با آن مخالفتی نکرده است بلکه بر عکس آن را تایید و بر گسترش این تفکر تاکید دارد.

اجازه بدهید جزئیات این متن را اینجا تکرار نکنم، چون متنی طولانی است و اگر علاقه داشتید میتوانید آن را اینجا بخوانید. اگرچه چون این امکان وجود دارد که مسئولان با دیدن متن متوجه ضررهای آن بشوند و خواهان حذفش شوند (مثل متنهائی که توسط همین گروه تحت نام «گردان استشهادیون» منتشر شد و سپس به زودی حذف شد، که اتفاقا در همین متن مذکور به آن هم اشاره شده است)، پس با اجازه شما کل متن را هم در یک جایی از همین وبلاگ کپی میکنم که برای آینده بماند.

اما اگر خلاصه ای از بحث و محتوای متن را بخواهم عرض کنم خدمتتان به اینصورت است که نوشته است:

ما در این مجال اندک به طور خیلی خلاصه به ذکر مشخصات سید خراسانی و انطباق آن بر مقام معظم رهبری(مدظله) پرداخته و در ادامه به این سئوال مهم پاسخ خواهیم داد که آیا مقام معظم رهبری(مدظله) سید خراسانی بودن خویش را قبول دارد یا نه؟ ابتدا دلایل اینکه مقام معظم همان سید خراسانی است را ذکر میکنیم، که عبارتند از
۱- « شاب » یا جوان بودن؛
۲- مٍن بنی هاشم؛
۳- مٍن خراسان؛
۴- بکفّه اليمنى خال؛
۵- بین یدیه شعیب بن صالح [که همان ا.ن باشد].
و سپس، با ذکر چند قضیه و نتیجه گیری از آن ، ثابت خواهیم کرد که آقا اولاً از سید خراسانی بودن خویش آگاه است ، ثانیا از وجود این مباحث در جامعه اطلاع دارد و ثالثا بر مصداق شناسی شخصیتهای ظهور رضایت داشته و حتی خود بر گسترش این مباحث تاکید دارند ...

حرف چندانی برای زدن باقی نمیماند. همانطور که عرض شد، مروری بر این متن را به دوستان علاقه مند توصیه میکنم.

۶ نظر:

  1. خیلی نوشته خوبی است. اصولا دیالوگ یک امر حتمی برای رسیدن به دموکراسی است ولی متاسفانه کار بسیار دشواری است که با دشمنان دمکراسی در ایران به دیالوگ نشست. یک دلیلش همین اعتقاداتی است که برای هضم آن برای اکثریت طرفداران دموکراسی در ایران دشوار است.

    پاسخحذف
  2. احتمالا یکی از یاران با وفایش حاج رضا جانباز۶۰ درصده که تویه شهر ما زندگی میکنه ..از اینور با زن شوهر دار زنا میکنه از اونور تویه اماکن شهر مسئول جمع کردن دیش ماهواره. نمازو قران ابن ملجمی هم میخون(البته از اونجایی که چوب خدا صدا نداره ولی وقتی میزنه دوا نداره ..زن و ۳ تا دختراش هر۴ تاشون علاقه عجیبی به زنا کردن دارن اخرین بار شون هفته پیش بود که زنه تویه کوچه خیام شهرمون با ۶ تا پسر دانشجو در حال زنا کردن گرفتنشون دو تا از دختراشو تویه چالوس با یه مرد ۵۵ ساله یکی دیگه شونم که اخری و ۱۴ ساله هستش تویه خرابه نزدیک مدرسه شون داشته میداده ..

    پاسخحذف
  3. اینها نمی دانند که سیداهل خامنه است و خراسانی نیست مگر کسی به واسطه ی مهاجرت خانواده اش به جایی اهل آنجا می شود؟

    پاسخحذف
  4. امام زمان خراسانی نیست و عراقی است.
    امام زمان ایرانی نیست و عرب است.
    امام زمان در مکه ظهور می کند. ابتدا کعبه را منهدم می کند سپس همه مردم مکه را می کشد. سپس به مدینه می رود و همه مردم مدینه را می‌کشد. سپس به کوفه می رود و هرچه ایرانی در کوفه و بغداد و بصره هست را می کشد. سپس از کوفه از راه بصره به ایران لشکر می کشد. هرچه ایرانی در خوزستان هست را می کشد. سپس به ری لشکر می کشد و هرچه ایرانی در ری هست را می کشد. سپس به طبرستان لشکر می کشد و هرچه ایرنی در طبرستان هست را می کشد. سپس به کوفه بر میگردد و هرچه بنی امیه در عراق هست را می کشد. پس از آن تشکیل حکومت می دهد. وقتی او در عراق تشکیل حکومت می دهد ایران را لشکریان او به کلی ویران می کنند. سید خراسانی فرمانده لشکر او است که از عراق اعزام می شود و عراقی است و خراسان را خراب می کند. نیشابور و طوس را با خاک یک سان می کند و به عراق برمیگردد. ولی در راه وقتی به ری می رسد که ویران شده است یک زن ایرانی که از غصه ریش درآورده است او را می کشد و به کوفه لشکر می کشد و امام زمان را شهید می کند.

    پاسخحذف
  5. سلام
    با تشکر از موضوع جالبتون
    اگه همکنه یه دعوتنامه بالاترین برای من بفرستید
    خیلی وقته میخواهم عضو بشم ولی موءتاسفانه بسته بود
    ممنون میشم
    mbarium@gmail.com

    پاسخحذف
  6. این سید خراسانی احوالاتش بیشتر به دجال دوم شبیه است ء صفات دجال دوم طبق روایات: ۱ءبنام دین جوانان را میکشد
    ۲ء از سادات است ء۳ء هرکس به بپیوند کافر میشود و هر کس به او نپیوندد هلاک میشود.۴ جنگ افروز و ضد مسیح است

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد