۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

قابل توجه کودتاچیان: چهارشنبه سوری جای امنی قایم شوید


خیر برادر، موضوع تهدید نیست، هیچ برنامه خاصی هم کسی تهیه ندیده برایتان، ولی برای خودتان میگویم، فکر میکنم عاقلانه ترش این باشد که این چهارشنبه سوری را یک سوراخ امنی پیدا کنید پنهان شوید و تا فردایش بیرون نیایید. به قول معروف من فقط آنچه شرط بلاغ است به شما میگویم که فردا نگوئید نگفتی.

اما دلیلش؟ ساده است. ببینید، همانطوری که همه مان میدانیم چند سالی است الان، چند سال که چه عرض کنم، سالهاست الان، که چهارشنبه سوری تبدیل شده به یک شب جنون، وحشت و انفجار. البته شک دارم کسی باشد که دلیلش را نداند، ولی محض ثبت اجازه بدهید بنویسم که دلیلش هم دو شاخه دارد: یکیش خوب سرکوب و فروکفتن امیال و احساسات و غرائز انسانی ملت بدبخت ماست که الان سی سال است ایران را تبدیل کرده است به یک دیگ فشار پز آماده انفجار، و دیگرش هم اینست که فرهنگ و سنت ایرانی که همیشه ملت را ملزم به حساب و کتاب و اطاعت از قوانین اجتماعی میکند، همین یک شب در سال درها را نیمه باز رها کرده تا مردم و بخصوص جوانها بتوانند هیجانها و خشم و احساسات تند فروکوفته خودشان را به قویترین شکل ممکنه، یعنی به صورت آتش زدن و سر وصدا و چیز ترکاندن و فشفشه هوا کردن ابراز کنند و خودشان را کمی خلاص کنند.

بزرگترها خوب به خاطر میآورند که آقای جمهوری اسلامی هم ده بیست سالی سخت تلاش کرد که همین سنت را هم پاک کند، که نهایتا شکست خورد و دستی را که متوجه شد نمیتواند قطع کند مجبور شد ببوسد و قبول کند. سنت انفجار انگیز چهارشنبه سوری وجود خودش را تثبیت کرد که هیچ، بلکه تبدیل شد به یک هیولائی که یک شب در سال از غار خودش بیرون میآید و شهرها را در کنترل خودش میگیرد و میغرد و میسوزاند و میترکاند، و فردایش هم مثل بچه آدم برمیگردد توی سوراخ خودش تا سال دیگر.

خوب، این وضعی که عرض شد در سالهای «عادی» عمر جمهوری اسلامی بود، وقتی حکومت هنوز مشروعیت داشت و تنها روش کنترل مردم زور و تفنگ و تجاوز نبود. حالا مجسم کنید امسال را، یعنی سالی که قدرت مشروعیت و حکمرانی قانونی دولت و نیروی انتظامیش قابل مقایسه با هیچ سالی نیست مگر سالهای آخر شاه. سالی که حکومت از شرف و نجابت این مردم مظلوم تا این حد سوء استفاده کرده و در مملکت «آتش سوزانده»، مردم ما را کتک زده، بچه های ما را به قتل رسانده، پسرها و دخترهای مارا به مساجد و زندانها برده و تجاوز کرده بهشان، بهمان گفته خس و خاشاکیم و بیگانه ایم و هرزه ایم و خائنیم و هزار مصیبت دیگر. خوب، فقط مجسم کنید الان چه جور خشم و غریوی را میشود توقع داشت که در چهارشنبه سوری بچه هایمان بسوزانند و بترکانند؟

فکر نمیکنم احتیاجی به بیش از این گفتن باشد. پس بگذارید فقط نصیحتم را به مزدوران و ماموران جمهوری اسلامی تکرار کنم، که عزیزان من، این چهارشنبه سوری هر کاری میکنید فقط به بچه های ما گیر ندهید، سر راهشان هم زرد نشوید و بگذارید این طوفان خشمشان سر همان عکسهای رهبرتان که میسوزانند و همان ترقه هائی که میترکانند خالی شود و بگذرد و برود، که اگر عاقل نباشید و نگذارید، شما را چه بسا در خودش بپیچاند و ببرد.

باز هم میگویم، این را نه به عنوان یک تهدید، بلکه به عنوان یک نصیحت از یک برادر بزرگترتان بشنوید و این چهارشنبه سوری حد و مکان خودتان را بدانید و سر به سر بچه های ما نگذارید.

به هر حال جمهوری اسلامی فعلا هنوز سر پاست، و شما هم برای کتک زدن مردم روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه و یکشنبه و... را خواهید داشت. پس برادر ارزشی من، اگر عقل داری به این نصیحت خوب گوش کن و این چهار شنبه سوری را جای امنی قایم شو.

------------
پ.ن.: بگذارید این را تاکید کنم دوباره، که قرار نیست سبز ها هیچ برنامه ای برای درگیری و یا تخریب چیزی داشته باشند! اتفاقا طبق اخباری که به دستم رسیده حتی دریکی از جلسه های کودتاگران پیشنهاد شده است که خود رژیم اینطور کارهائی بکند تا به گردن مردم بیاندازد! اگرچه واقعیت ساده این است که اگر هم حکومت اینقدر احمق باشد که اینطور کاری بکند باز هم دودش به چشم خودش خواهد رفت، چون دستشان در مقابل ملت رو شده و به اندازه کافی با حیله های روانی شان آشنا شده ایم که فایده ای نداشته باشد!

۱۰ نظر:

  1. مطلب شما به صورت اصولی درست است.اما بايد به مسئله توجه خاص کرد .که خيلي از نيروهای به اصلاح سبز می گويند چهارشنبه سوری سبز مثل جريان است تراوا نبايد گول اين نفوذي ها خورد و با تمام وجود فرياد در سينه خفته خودمانرا با برپايی گسترده چهارشنبه واقعی به انجام برسانيم.

    پاسخحذف
  2. کاملا حق دارید. باید ذهن مردم را به این نکته به خوبی روشن کنیم که نفوذی ها تلاش عمده شان را بر آرام و بی سر و صدا برگزار کردن چهارشنبه سوری متمرکز خواهند کرد.

    پاسخحذف
  3. فقط یک نکته بگم ختم کلام :
    دوستان عزیز ما چهارشنبه سوری چه اتش و از مواد منفجره استفاده کنیم و چه نکنیم این حرامیان کودتاگر هر اتفاقی بیفتد به پای جنبش سبز مینویسند و همه جا جار میزنند که سبز ها این کردند سبز ها آن کردند فلان جارو آتش زدند فلان کس رو کشتند و و و و ..... پس بنظر من چارشنبه سوری را باید بر این حامیان به جهنم تبدیل کنیم بدون صدمه به مردم و اموال مردم فقط هد ما نیروهای سرکوبگر ولا غیر ...
    حال خود دانید

    پاسخحذف
  4. ایراد داره میکشن مردموبعد میگن ترقه بود به نظر این طرح کودتاچی هاست که میخوان بکشن بعدشم بندازن گردن سبزها.

    پاسخحذف
  5. بابا چهار شنبه سوری این همه خط و نشون کشیدید الکی انتظارها رو بالا بردید فقط خودتون سرخورده شدید.

    پاسخحذف
  6. ناشناس جان، کدوم خط و نشون، کدوم انتظار و توقع بالا رفتن؟ ما فقط گفتیم بچه ها میخوان حال کنند امسال و به قول خودشون «بترکونند»! قصد و برنامه و هدف و انتظاری در میان نیست!
    شما ظاهرا اشتباه متوجه شدید.

    پاسخحذف
  7. دوست ناشناسی که نوشتید «ایراد داره میکشن مردموبعد میگن ترقه بود به نظر این طرح کودتاچی هاست که میخوان بکشن بعدشم بندازن گردن سبزها»:

    نمیدونم شما جدی گفتید این حرف را یا نه، اما این حرف هیچ نوع منطق قابل بحث یا درکی نداره!!

    از یکطرف آخه قتلی که نتونند خودشون بر عهده بگیرند که فایده ای نداره براشون دوست من (الا در موارد بسیار خاصی مثل ترور یک فرد بخصوص). و از طرف دیگه، اینکه کسی را بکشند چیزی به دستشان نمیدهد که بتوانند بر علیه مبارزه مردم استفاده کنند از آن، چهارشنبه سوری سنتی است که متعلق به همه مردم است و ملت سبز و غیر سبز میخواهند بروند و آتش درست کنند و ترقه در کنند، گیرم بسیجی ها گرفتند و کسی را کشتند، اولا اگر با گلوله کشتدن که خوب معلوم میشه گلوله خورده، و ثانیا گیرم با یک دوز و کلکی با انفجار کسی را بکشند، انوقت کدام ابلهی مسئولیت چنین قتلی را بر عهده جنبش سبز خواهد گذاشت؟؟
    باید قبل از اینکه حرفهائی که ستاد جنگ روانی کودتا منتشر میکند را تکرار کنیم کمی فکر کنیم ببینیم اصلا مفهومی دارد یا نه؟!

    پاسخحذف
  8. اين رژيم سی سال است که دارد با تمام قوا جلوی ازادی مردم را ميگيرد.وتنها زبان زور را می فهمد.و در پستی ود نئاعت از هيچ جنايتی فرو گذار نيست يادمان نرود انفجار در حرم امام رضا که ان را گردن مجاهدين خلق انداخت ولی کار خودش بود. نتيجه نبايد دوباره در دام جريان اتاق فکر و شرکا ئ بيفتيم.بايد با تمام قدرت مثل عاشورا چهار شنبه سوری را برگزار کنيم

    پاسخحذف
  9. طرح رنگ سبز

    تصور کنید, اکثر اتوبانها و خیابانهای شهرهای بزرگ هر چند متری سبز شده باشد.

    وسایل لازم:
    - قوطی رنگ سبز روغنی و یا رنگ سفید که با پودری سبز رنگین شده
    - تخم مرغ
    - چسب نواری
    - سرنگ و یا قیف

    چگونه:
    - سر تخم مرغ را می شکانیم و محتوای آنرا خالی کرده و با رنگ پر میکنیم و با چسب نواری سوراخ را میبندیم و سپس آنرا به مکان مورد نظر خود پرتاب میکنیم.
    - قوطی رنگ را با پیچ گوشی دو سوراخ میکنیم و رنگ را هر چند متری بیرون میریزیم و یا روی سطح خیابان خواسته یا شعار خود مثلا "رفراندوم" را مینویسم.

    کجا را میتوانیم رنگی کنیم:
    - کنار و یا جدول کنار خیابانها و اتوبانها از داخل اتومبیل و یا از کنار خیابان یا اتوبان
    - نرده حفاظتی اتوبانها
    - تابلوهای راهنمایی رانندگی
    - تیرهای چراغ برق
    - کمدهای شرکت مخابرات
    - باجه های تلفن عمومی
    - پوستر ها
    - وسایل نقلیه پارک شده دولتی

    مزایا:
    - احتمال شناسایی و دستگیری کم است.
    - خلاف بزرگی نیست.
    - ایجاد آن بسیار ساده و لوازم آن در دسترس همگان است.
    - چند صد نفر برای یک شهر بزرگ کافی هستند.
    - اثرات آن مدتها باقی می ماند.
    - حذف آن برای دولت بسیار وقتگیر است.
    - امکان کنترل آن برای رژیم نیست, چرا که در هر خیابان و کوچه و در هر ساعتی در روز و شب باید مامور بگزارد.
    - روحیه مردم و ایجاد همبستگی را بالا میبرد.
    - روحیه انقلابی و یا اصلاح طلبی را زنده نگه میدارد.

    جمهوری اسلامی مایل است نشان دهد که اوضاع تحت کنترل خودش بوده و بدنبال ایجاد آرامش ظاهری میباشد. اگر این طرح بشکلی وسیع اجرا شود, رژیم را بشدت ناامید خواهد کرد.

    نوشتن روی دیوارها روشی است که در انقلاب 57 هم از آن استفاده شد و حتا در کشورهای اروپایی هم بسیار مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم میگیرد. این کار ضرر مالی اندکی میرساند و صاحب این اموال هم مردم هستند, در حالی که رژیم سالانه دهها میلیارد دلار از داراییهای مردم را نابود میکند.

    باید جوانهای شجاع زودتر اقدام کنند و منتظر چهار شنبه سوری نشوند, تا کم کم دیگران هم این راه را دریابند. در ابتدا کارهای کم خطری همانند پرتاب رنگ را انچام دهند و اگر در روز چهار شنبه سوری فرصت را مناسب دیدند, میتوانند هدفهای بهتری را در تمام سطح شهر مورد هدف قرار دهند و یا شعار نویسی هم بکنند.

    پاسخحذف
  10. لطفا در انتشار این مطلب کمک کنید.
    مبارزه مدنی به زبان ساده
    از انجائی که دولت و نظام هیچ راهی را برای اجرای نظر مردم نگذاشته اند و و با تقلب رئیس جمهور انتخاب کرده اند. وبا رد صلاحیت مجلس را از نمایندگان واقعی مردم خای نموده اند.

    بایستی این حکومت را که با ثروت ملی ما بر سر کار است . متوجه مشکلاتی کنیم تا شکست را بپذیرید.

    1- تلوزیون : اگر بی بی سی دروغگوست رسانه ما 1000 برابر درغگوست.
    - هم تلوزیون و هم آگهی دهندگان در رسانه ملی را به شدت تحریم کنید.به این روش دیگر ثانیه ای 600 هزار تومان در جیب این رسانه نمی رود. و دولت باید بودجه پرداخت کند.

    2- چهارشنبه سوری
    این روز ملی ماست و هیچگونه نباید اجازه دخالت بسیج و نیروی انتظامی داده شود. این روز باز بیشماریم را خواهیند دید. به علت گستردگی این روز در سراسر کشور میداین اصلی جای خوبی برای شعار های مدنی است.
    با ایجاد ترافیک سنگین می شود فضا را برای اعتراض باز نمود.پس همه اتومبیل بیرون بیاورید و فلاشره را روشن کنید.و باد بادک های سبز در شهر رها کنید.با کیسه زباله سبز بالن درست کنید.و از همه مهمتر روزنامه های دروغ را که ما را فتنه گر خواندند چون کیهان و ایران را به جای هیزم و بوته بسوزانید. مواظب تیتر روزنامه ها باشید(نام مقدسات نباشد این شریعتمداری خیلی مارمولک است) .دور بر محل آدم های بی رحم رژیم را حسابی چها رشنبه سوری کنیند


    3- خرید مواد غذائی و بهداشتی و لوازم حانگی و برقی .... فقط با رنگ سبز انجام شود تا تولید کنندگان فقط رنگ سبز به بازار عرضه کنندو فروشگاهها سبز شوند.

    4- سال 1388 را بنده سال سبز اعلام می کنم
    و در خرید پیراهن - شال و روسری ، مانتو و تی شرت و......... همه سراغ انواع سبز بروید.

    5- هر روز ساعت 7 الی 7/20 فلاشر خودروی خود را روشن کنید.
    6- تا حد ممکن پول به بانک ندهید.حقوق خود را را فورا از حساب خالی کنیند.چک ها را به روز وصول پر کنید انواع قبض ها را تا قطع شدن پرداخت ننمائید موجودی خود را ارز خارجی معتبر کنیند.از بانکهای خصوصی جدید استفاده کنید.

    7- بر روی اسکناس شعار نویسی کنیدهر جائی که می شود با هر وسیله ای شعار نویسی کنید مو قع شعار نویسی بر روی دیوارها از دوستان خود برای مراقبت کمک بگیرید.
    8- عضو خبر نامه ها شوید و اخبار سایتهای سبز را به دوستان ایمیل کنید.
    9- آمار تخلفات دولت مردان را بر ملا کنیند.
    10 اعتصاب ایتالیائی کنید. در محل کار دولتی کم کاری و اشتباه کنید.
    11- برای مردم عادی به سادگی صحبت کنید و به انها اطمینان بدهید جنبش سبز با هیچ دین الهی مسشکل ندارد. و دین در جامعه بصورت شخصی و آزاد لطمه نخواهد دید.
    12- با تمام دنیا ارتباط بگیرید و مشکلات را اعلام نمائید.
    13-بر روی خودروی خود مارک سبز یا نشانه سبز بگذارید
    14-ادم فروش های و خائینن به مردم هر شهر را شناسائی و در لیست های سیاه هر شهر رسوا کنیند.
    15 در نوروز با تهیه سی دی های کامل از عکس و فیلم فامیلهای خود را در شهر های مختلف در جریان صحیح اتفاقات قرا بدهید.
    16 راه های دور زدن فیلتر را به همه آموزش بدهید.
    17 با شرکتهای دولتی همکاری نکنید. و با شرکتهای خصوصی طرف قرار داد شوید.
    18 جشنواره ، نمایشگاه، سمینارو... دولتی را تحریم کنید.
    19اس ام و اس و مکالمه موبایل را حداقل کنید.
    20 اوراق مشارکت را تحریم کنید.
    21 برای طاب های خود از دولت پافشاری گروهی کنید
    22- نبوغ نو آوری ، تخصص ، سرمایه ، امکانات و... خود را در اختیار دولت قرار ندهید
    23 خدمات به دولت را کند انجام دهید
    24 هر جائی را با هر چیزی سبز کنید
    25- از میرحسین و کروبی حمایت و پیروی کنید تا هماهنگ باشیم نه عقبت تر و نه جلوتر ما همه دنبال ایرانی آزاد برای تمام ایرانیان با هر دین و سلیقه ای هستیم .
    ایرانی که حداقل 1000 حزب کوچک و بزرگ داشته باشد و انتخاباتی بی نقص با قانون اساسی تائید شده توسط مردم
    26 برای آزادی زاندانیان با خانواده های انها همرا شوید.


    به امید ایرانی سربلند و آزاد
    برای تمام ایرانیان .

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد