۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

عضو جامعه روحانیت مبارز:‌ این بوی کباب نیست که میشنوید، بوی سوختن مقام معظم رهبری است


جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش عجیب و غیر منتظره ای به سخنان اخیر خاتمی، طی مصاحبه ای با سایت «فرارو» خطاب به اصلاح طلبان گفت، « به جای اینکه قوه قضاییه این‌ها که مدعی اصلاح طلبی هستند را محاکمه کند با بی‌حیایی صحبت از بازگشت به عرصه سیاسی می‌کنند. این‌ها بوی کباب شنیده اند، غافل از اینکه خر داغ می‌کنند.» به عقیده آگاهان سیاسی اگرچه استفاده از لفظ «خر» برای رجوع به سید علی خامنه ای در میان عامه مردم ایران بسیار معمول میباشد، اما در میان اصولگرایان و حتی اصلاح طلبان نیز از وی اغلب با عناوینی از قبیل «رهبر معظم»، «آیت الله خامنه ای» و حتی گاه «امام خامنه ای» یاد می گردد. طبق گفته این آگاهان این اولین باری است که یک مقام شناخته شده اصولگرا رسما از رهبر جمهوری اسلامی با لفظ شناخته شدهٔ «خر» نام برده است.

۵ نظر:

  1. خیلی خدا بود !
    ممنون دکتر

    پاسخحذف
  2. واقعا عجب عکس با مسمایی !
    حال کردم !

    پاسخحذف
  3. صادق جان خر و ول کن ابرام آقا نبوی را داشته باش!!

    پاسخحذف
  4. ممنون از شما و توجه شما دوستان...

    ضما خدمت ویرجینیای عزیز باید عرض کنم ابراهیم نبوی دیگر آنقدر واقعیت وجودی خودش را نشان داده است که من فکر میکنم پرداختن به او و نوشتن یا تحلیل حرفگهای ایشان اشتباه بزرگی خواهد بود. به عقیده من ایشان باید کلا مورد بی توجهی قرار بگیرد چون از هیچ لحاظی (به جز شهرت) ارزش توجه مخالفان جمهوری اسلامی را ندارد. ایشان مهره ای است نیمه سوخته، که فقط امثال کیهان هنوز دارند سعی میکنند باهاش به بازی ادامه بدهند، ما باید کلا از بازی حذفش کنیم.

    پاسخحذف
  5. صادق جان با نظر شما موافق هستم.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد