۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

یک کلمه حرف حساب از کیهان: غلط میکنند به انتخابات بیایند!

این متن ابتدا در خودنویس منتشر شد.

میگویند آدم عاقل مروارید را اگر از دهن سگ هم افتاده باشد برمیدارد تمیزش میکند و میگذارد توی جیبش. حالا مصداقش شده جریان این مطلب امروز ما. یک متن کوتاهی از حسین شریعتمداری و روزنامه کیهانش دیدم که انصافا خوب گفته بود، تصمیم گرفتم بردارم تمیزش کنم و برای شما هم نقل کنم.

کیهان روز پنجشنبه (۲۳ تیر) از یکطرف به حرفهای اخیر تاج زاده اشاره کرده، و در مقابلش هم به بازی های خاتمی و بهنود و امثال آنها، و نوشته، «خوب گفته تاج زاده که راه میانه ای وجود ندارد، به هر حال حضرات یا راست گفته اند که در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم و انتخابات مجلس هفتم و هشتم آن هم به شکل سازمان یافته تقلب شده، که پس غلط میکنند به رقابت در انتخابات بیایند! یا اینکه دروغ گفته اند، آنهم دروغی به بزرگی مناره دزدیده شده، که در آن صورت اهلیت حضور در رقابت مربوط به حوزی مدنیت را ندارند و به جای شاخه به شاخه کردن باید از گذشته خودشان اعلام توبه و برائت بکنند. راه میانه ای وجود ندارد... با خیانتکار که معامله نمی کنند!»

به هر حال حرف منطقی را از هرکس که بشنوی انکار نمیشود کرد، چه تاج زاده گفته باشد، چه مجتبی واحدی، چه سگ. مسئله اینجاست که اگر اصلاح طلبان حتی ذره ای هم تمایل به شرکت در این انتخابات نشان بدهند (که خوب خیلی هم بیشتر از ذره ای نشان داده اند)، آنوقت
انصافا تنها لغت و صفتی که حقیقت وجودی آنها را بیان میتواند بکند «خائن» است. و مسئله آدم خائن هم البته این است که فرقی ندارد به کدام طرف خیانت کرده باشد، در هر حال دیگر هیچ طرفی در جنگ به او اطمینان نخواهد کرد، نه مردم دیگر به خاتمی اعتماد میکنند، و ظاهرا نه حتی راهزنان و جانیانی که حکومت دستشان است.

آقای خاتمی، آقای بهنود، برادرها و خواهرهای به قول خودتان اصلاح طلبی که دم از شرکت در انتخابات میزنید، این را در خاطر داشته باشید، که حتی اگر اینها هم شما را بازی بدهند، حتی اگر اجازه بدهند چند نفر از شما کاندیدا بشوند، و حتی اگر چند نفرتان به مجلس هم راه پیدا کنید تا تنور اینها راه بیافتد، اما مسئله اصلی شما اینجاست که با شرکت کردن در انتخابات و با مشروعیت قائل شدن برای حکومتی که این بلاها را بر سرمان آورده است به صراحت به مردم گفته اید که بر آنها پشت کرده اید، یا بد تر، از پشت بر آنها خنجر زده اید و با قاتلانشان، با تجاوز کنندگان به نوامیسشان، با دزدان جان و مالشان همدست شده اید. واقعا فکر میکید ملت فراموش خواهد کرد چنین کاری را؟!

هیچ نظری موجود نیست:

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد