۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

پس از بالاترین: بررسی آلترناتیو های مناسب برای جامعه مجازی ایرانی

  • برای ادامه بحثهای زیر و دیدن جمع بندی مقدماتی به این صفحه بروید.

اتفاقاتی در «بالاترین» در حال افتادن هستند که مفهوم و معنی دقیقشان هنوز شاید تنها بر معدودی روشن باشد، از جمله خود مهدی یحیی نژاد و یا شاید دسته ای از ماموران سایبری و امنیتی سپاه که مسئول توجیه یحیی نژاد و هماهنگی عملیات اخیر در «بالاترین» هستند (پارانویا؟ شاید، اما متاسفانه قرائن بیشتر از آنند که توهمی کاملا بی پایه باشد). در هر حال ابعاد کلی این موضوع دیر یا زود روشن خواهند شد، و در حال حاضر نیازی به حدس و گمان نیست. آنچه واضح است اینکه بالاترین اکنون به «فتح کامل» ماموران یا لااقل تفکر جمهوری اسلامی در آمده است، و فاز عملیاتی جدیدی در آن آغاز گشته است. به عبارت دیگر، آنچه واضح است این که «بالاترین» از دست ما ربوده شده است، و دیگر هرگز معتلق به مردم و بخصوص به جنبش مبارزه مردمی علیه جمهوری اسلامی نخواهد بود، حتی اگر چند روز بعد از سوی آقای یحیی نژاد اعلام شود که اتفاقات این آخر هفته به دلیل «هک» شده بودن سایت انجام گرفته باشد.

با توجه به این مسئله، مشخص است که «اندیشه» هائی که بالاترین را تحت عنوان «کاربر» خانه خود کرده بودند و اکنون مانند زنبورهائی که کندویشان به تاراج رفته باشد سرگشته در فضای سایبری پرواز میکنند بایستی هرچه زودتر به دنبال کندوی جدیدی برای آغاز دوره جدیدی در جریان اجتماع مجازی ایرانی باشند. این متن کوتاه به آن موضوع اختصاص دارد، با این امید که نقطه آغازی باشد برای تبلور و حرکت افکار جمعی مان در جهت آلترناتیو مناسبی که جایگزین «بالاترین» گردد.

از آنجا که این متن و این صفحه تنها بهانه ای است برای دعوت به همفکری دوستان، اجازه بدهید تا من از صحبت بیش از حد خودداری کنم، و تنها به ذکر این نکته بسنده کنم که ذهن و اندیشه مجازی ایرانی در حال حاضر هم نیاز شدیدی به تمرکز و تشکلی پیشرفته و آزاد اندیشانه دارد، و هم در طی چند ساله گذشته با عملکرد زیبا و موفق خود در بالاترین شایستگی برخورداری از چنین تشکل اجتماعی را از خود نشان داده است. من معتقدم بایستی حادثه مرگ «بالاترین» را نه به عنوان یک شکست، بلکه برعکس به عنوان یک نقطه عطف برای برداشتن گامی مهم و اساسی در جهت تشکلات دموکراتیک مجازی توسط جامعه ایرانی بشناسیم.

بیائید تا فکرهای توانای ایرانی را به هم گره بزنیم و به ذهنیت های کوری که به خیال خودشان ما را بیخانمان کرده اند نشان بدهیم که بار دیگر در محاسباتشان اشتباه کرده اند، چرا که اندیشه را نمیتوان به همین سادگی از میان برداشت! به خاطر بسپارید که ما امروز توان این را داریم که یک پدیده تازه رسانه ای تولید کنیم، پدیده ای که در خور روح و روحیه و مطالبات امروز و فردای جامعه ایرانی باشد، و اینطور رسانه ای حتما باید یک پدیده گروهی باشد که قدرت آن در دست یک نفر یا حتی یک گروه از پیش تعیین شده متمرکز نباشد.



۱۰۹ نظر:

  1. این آدرس ایمیل بنده است. لطفا من را هم از تصمیمات خود آگاه کنید:
    tinoosh_12345@yahoo.com
    سرپیکو
    http://balatarin.com/users/serpicoo

    پاسخحذف
  2. خوب من زیاد موافق نیستم باهات صادق جان. همیشه لینکها و وبلاگتو دنبال میکردم و میکنم؛ ولی معتقدم که بالاترین با این کارش از دست ارتش سایبری سپاه دراومده. برام عجیبه که چرا تو توی دامشون افتادی؟

    پاسخحذف
  3. حتی اگه خود یحیی نژاد هم بیاد پامو ببوسه دیگه به بالاترین برنمیگردم.بیایید یک ساعت آزاد و زیبا بسازیم که الگوی مشارکت مردمی در اینترنت باشد

    پاسخحذف
  4. هر سایتی که آقابالاسر نداشته باشه و سبک و با امکانات باشه خوبه

    پاسخحذف
  5. این رو ببین
    http://www.freeimagehosting.net
    /uploads/45253f14f1.jpg

    پاسخحذف
  6. چنان این کچل دروغگوی پست فطرت (یحیی نژاد) رو رسواش کنیم که با چادر توی خیابونهای آمریکا رفت و آمد کنه

    پاسخحذف
  7. !! ممنون فرشاد جان، عالی بود! به دوستان توصیه میکنم حتما ببینید لینک فرشاد را، اینجا لینک میکنم شاید راحتتر باشه:

    http://www.freeimagehosting.net
    /uploads/45253f14f1.jpg

    پاسخحذف
  8. به عنوان یک کاربر اعدامی بالاترین به دنبال وبسایتی مشابه ولی آزاد و بدون سانسور، دیکتاتور و اعدام هستم. لطفا این بحث رو جدی ادامه دهید.

    پاسخحذف
  9. خوب من اصل فعالیتم توی دنباله بود...دنباله محیط گرمی داره...هر سایت جدیدی بیاد هم عضوش میشم،ولی اولیت هیمشه برام دنباله بوده...

    پاسخحذف
  10. http://www.sabzlink.com هم هست ولی زیاد باهاش آشنا نیستم

    پاسخحذف
  11. می شه تو فیس بوک موقتا اطلاع رسانی کنید تا یه جا را پیدا کنیم

    پاسخحذف
  12. ۷ صفتی که احمدی نژاد از پیامبران به ارث برده. ۱. از محمد بیسوادی ۲. از عیسی بی پدری ۳ . از موسی جادوگری ۴. از سلیمان صحبت با حیوانات ۵ .از یوسف زیبارویی ۶. از نوح جمع کردن حیوانات دورخود ۷ . از آدم نافرمانی از خدا.

    پاسخحذف
  13. http://www.freeimagehosting.net
    /uploads/45253f14f1.jpg
    عجب
    وبلاگ متوهم
    یاد اتهام های جمهوری اسلامی افتادم،شراب خواری سیاسی

    پاسخحذف
  14. این ایده را دوستی مدتی پیش مطرح‌ کرده بود و اخیرا باز یادآوری کردند، البته شاید نتوان در مورد سایت بالاترین به کار برد این ایده را، اما به گمانم از برخی لحاظ این ایده برای تشکیل یک فرم جدید مدیریت و تعلق یک سایت در آینده میتواند مفید باشد:


    پیشنهاد ایجاد بنیاد بالاترین

    پاسخحذف
  15. مشخصات فنی سایت , فعلا برامون در درجه اول اهمیت نیست,همینکه سایتی آزاد با محیط دوستانه باشه کافیه . باید هرچه سریعتر با رفتن به سایتی جدید, به یحیی نژاد بیشرف درس خوبی بدیم و تحقیرش کنیم

    پاسخحذف
  16. اگر که می خواهیم سایتی ایده آل داشته باشیم باید سیستم سایتی با امکانات سایت کلوب طراحی کنیم
    البته خود سایت کلوب یکی از دیکتاتورترین سایتهای ایران است
    http://www.cloob.com

    پاسخحذف
  17. آخه مرتیکه هالو اگه بالاترین به تسخیر سپاه دراومده چطور همه لینکهای داغش درباره رایانه ها و علیه رژیمه؟

    پاسخحذف
  18. ناشناس جان خوش بیان، من فکر نمیکنم هالو باشم. مسئله اینجاست که شما فقط مو را میبینید اما بنده پیچشش را هم در نظر میگیرم.

    پاسخحذف
  19. صادق جان، سوال من اینه که اگه ارتش سایبری بخواد تو بالاترین نفوذ کنه، آیا بهترین راه این نیست که با فرستادن لینکهایی علیه مذهب و با تمسخر اون، اصل قضیه رو منحرف کنه و قضیه رو از جنبش سبز منحرف کنه؟ آیا در آستانه روزهای مهم جنبش، این دوستان ما راه نمیفتادن تو بالاترین فحش به مذهب به جای افشای جمهوری اسلامی؟ من تعجب میکنم از این پیچش مویی که شما میبینین و این تهمتی که میزنین به بالاترین برای تسخیر شدن.
    رضا

    پاسخحذف
  20. mrrm
    wiseman
    بسته شد

    پاسخحذف
  21. این کار مدیره بالاترین واقعا شرم آوره، اگه جنبه و توانایی اداره بالاترین رو نداشت میتونست اونو واگذار یا تعطیل کنه، تا اینکه اینطوری آبروی خودشو ببره،
    فکر کرده چون تو 33000 تا کاربر،اگه 200 الی 300 تا که زیاد فعالیت میکنند رو حذف کنه دیگه همه چی تمومه؛ بقیه هم میترسند و سکوت می کنند.
    صادق عزیز من تو بالاترین عضو هستم ولی چون فعالیتم کمه هنوز شناسایی واخراج نشدم
    ولی این نکته که میبینیم تو بین تحصیلکرده ها هم دیکتاتور مابی عمیقا رسوخ کرده باعث تاسفه
    ایمیل میدم اگه خواستی لینک بدید درخدمتم

    پاسخحذف
  22. دوستان ، من با پیشنهاد بنیاد بالاترین کاملا موافقم حتا می‌شه این مساله رو با یک وکیل درمیون گذاشت و مراحل حقوقی آن طی‌ شود.
    اما باید شرایط رو درک کنیم ، ببینیم چه داریم و چه میتونیم بکنیم.
    ما در شرایطی هستیم که مهدی یحیی نژاد شمشیر رو از رو بسته و همانطور که دیدید توهین هم می‌کنه مثلا برای این وبلاگ از لفظ متوهم استفاده کرده است از سوی دیگر ما تمام دست آورد‌های چشم گیر بالاترین را جا گذشته ایم و بیرون آماده ایم.
    به نظر من اگر یحی‌ نژاد معتقد است که «آقا اصلا وبسایت مال خودمه دلم می‌خواد اینجوری باشه » ما باید هزینه آن را به یحیی‌ نژاد تحمیل کنیم ، یحیی‌ نژاد باید بدونه چیزهایی که دارد به تنهایی بدست نیاورده و همه در آن شریک بوده اند یحیی‌ نژاد باید هزینه آن را بدهد.
    اما چیزی که برای من مشخص است یحیی‌ نژاد از تصمیم خودش بر نمیگردد و انگار هرچه که پیش میرود بد تر می‌کند گویی تمام عقد‌ه های چند ساله خودش رو خالی‌ می‌کند.
    اما این که ما چه کار‌های میتونیم بکنیم راه‌های بسیار زیاد و متنوعی هست.
    میتونیم این مساله را رسانه‌ای کنیم به این صورت که همان ۴۰۰ امضا را جمع می‌کنیم و با یک درخواست میدهیم به روزنامه نگاران مختلف در رسانه‌های مختلف و از آنها می‌خواهیم که وضعیت پیش آماده را پوشش خبری دهند . این کار کاملا شدنی است و من مطمئنم که بسیاری از رسانه‌ها مثل رادیو زمانه از آن استقبال میکنند.
    اما راه دیگری که به ذهنم می‌رسد این است که کاربرانی که هنوز اکانتشان بسته نشده شروع به فرستادن لینک‌های زرد کنند در ابعاد مجله خانواده .این کار هم قانونی‌ است و هم کار ساز. تصور کنید لینکهای بی‌ مزه و خنثی ، یک باره به صفحه اول برود آن وقت چهره بالاترین چه شکلی‌ میشود. این راه هم قانونی‌ است و هم مدنی.
    تا کنون فکر می‌کردم یحی‌ نژاد دیکتاتوری خوب است اما با رویکرد حذفی و توهین آمیزی که از خود نشان داد ، ثابت کرد که کاریکاتور احمدی نژاد است ،عین حکومت کودتا یک شبه اکانت چندین نفر رو بست و به این هم اکتفا نکرد بلکه دعوت نامه‌های دوستانشان را هم گرفت تا دیگر به بالاترین باز نگردند .درست مثل جمهوری اسلامی که هر بار می‌خواد یه غلطی بکند یک جنجال خبری راه میندازد.مهدی خان یحیی نژاد هم از جنجال حذف یارانه‌ها سو استفاده کرد و تنها ساعتی‌ بعد از فرمایشات رئیس جمهور محبوبش ، اقدام به این کودتا کرد
    من معتقدم یحی‌ نژاد از راهی‌ که پیش گرفته باز نمی‌‌گردد اما اگر هم بازگشت آیا لیاقت ریاست بالاترین را دارد؟ آیا ما باز هم به دیکتاتوری اش گردن میگذاریم؟
    من یکی‌ که هرگز این کارش رو فرموش نمیکنم و حاضر نیستم به بالاترین برگردم.
    اما اینکه به کجا برویم .
    من سبز لینک رو به شدت مخالفم چرا که مشخصا به اصلاح‌طلبان نزدیک است که خوب مشخص است که چه مشکلاتی رو به همراه خواهد داشت.
    در مورد دنباله هم هیچی‌ نمیدونم هیچ وقت پیگیرش نبودام و اصلا نمیدونم اوضاع اونجا چطوریه
    اما چیزی که مشخص است اینه که ما میتونیم یک جامعه مجازی نمونه داشته باشیم ، جامعه‌ای که مالکیت عام دارد جامعه‌ای که هر سال با بر گزاری انتخابات شورای سیاست گذاری اش تغییر می‌کند در مورد مسائل مختلف انتخابات برگزار می‌کند . حزب دارد دسته دارد ، به کسی‌ اجحاف نمی‌شود ، شورای حل اختلاف دارد و همه آنچه که در رویا همان هست .من معتقدم که این شدنی است و اصلا دور از ذهن نیست

    پاسخحذف
  23. yenafar گرامی، ممنون از لطف و توجه شما. من پیشنهاد میکنم فعلا شما حسابتان را نگه دارید و از دادن لینکهای خطری خودداری کنید چون الان خیلی سریع دارند میبندند، و به نفعمان است که چند تائی حساب باز داشته باشیم آنجا اگر زمانی لازم بشوند...

    باز هم تشکر از حضور شما و امید اینکه همه باهم هرچه زودتر سر و سامانی بدهیم به وضع اینهمه دوستانی که آواره شده اند.

    پاسخحذف
  24. آقا اين رو هم اضافه بكنيد
    http://balatarin.com/users/euro
    14 روز حسابش رو بستند

    پاسخحذف
  25. ممنون فرشاد جان، از کامنت و نظرات بسیار مفید و خوب شما. بالاترین بدون شک دیگر جای بازگشتی باقی نگذاشته است، حتی اگر یحیی نژاد ادعا کند که سایت هک شده بوده است (که الان بعد از دو روز تقریبا غیر ممکن است چنین ادعائی به هر حال)، اما حتی در آنصورت هم بالاترین دیگر سایتی قابل اعتماد نیست.

    ایجاد یک شرکت غیرانتفاعی مجازی با مالکیت عام و مشخصاتی که ذکر شده است موضوع خیلی جالبی و روش جذابی به نظر میرسد، اما من متاسفانه هیچ آگاهی و آشنائی با ابعاد و امکانات حقیقی و حقوقی آن ندارم. امیدوارم دوستان دیگری که آگاهی بهتری در این زمینه دارند حتما نظر بدهند تا در صورت امکان و عملی بودن چنین چیزی به آن سو حرکت کنیم.

    پاسخحذف
  26. چشم کامبیز جان، اضافه شد.

    پاسخحذف
  27. صادق جان بد نبود اگه یه آمار کلی از تعداد لینکهای فرستاده شده و امتیازات کاربرای اخراجی میدادی

    پاسخحذف
  28. رحیم جان من هم همانطور که پیشتر برایت نوشتم، همه جوره برای کمک آماده هتسم. پیشنهاد خودم راه اندازی وب سایت مشابه بالاترین هست که از نظر فنی هم شدنی و هم دها نمونه اش در دنیا وب 2 هسا از نظر مالی هم خودمون مثل وقتی که بالاترین کمک نیاز داشت و همه جوره کمک کردیم اینبار هم هر کسی با توانایی خودش کمک می کنه کار رو جلو می بریم. من ایمیل رو هم می نویسم هم برای در جریان بودن همه برای کاری ضروری روی مسنجر

    دوید جکوب
    davidjbz@yahoo.com

    پاسخحذف
  29. متاسفانه از وبلاگ شما نمیتوان به بالاترین لینک داد. با اجازه مطالب آن را در وبلاگ خودم منتشر می کنم و خودم یا دوستان آن را در بالاترین لینک می کنیم

    پاسخحذف
  30. اين رو اضافه بكنيد
    http://balatarin.com/users/paramers

    پاسخحذف
  31. اگر این اوضاع را با چشمان خودم ندیده بودم باور نمیکردم حقیقت داشتهباشد.
    بالاترین تبدیل به یک مهدکودک تمامعیار شده و هیچ جایی برای خرد باقی نگذاشتهاست. در جایی که چنین لینکی را حذف میکنند و بهخاطرش حساب میبندند هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیماند:
    http://wisemanviews2.blogspot.com/2010/12/blog-post_20.html

    پاسخحذف
  32. حساب هایی که جدیدن بسته شدند

    teaspoon
    mypc
    neunima
    zarivar
    alihm
    lucas
    tease
    shapal
    comrade

    پاسخحذف
  33. فـــــــــــــراخــــــــــــــــــــــــــوان به اتـحـاد و همبستگی همه سکولارهای خردگرا و مدافع آزادی بیان

    امروز بیش از هر مقطع تاریخی دیگر ضرورت اتحاد و ایستادگی یکپارچه در دفاع از آزادی بیان و خردگرایی همۀ ما را بهم نزدیک کرده است.

    روند تحولات اخیر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جاری در سرزمینمان در دنیای امروز و عرصه مجازی ... نه تنها چالشهایی نو که همچنین ابزارها و راهها و امکاناتی نو و انتخابهایی متفاوت را در پیش همۀ ما قرار داده ... براستی اگر نسلهای پیشین ما در رویا رویی با خرافه و تاریکی و استبداد در زمان خودشان سکوت نمی کردند و سرخورده به انزوای خود پناه نمی بردند و یا از هم نمی پاشیدند ... امروز بدون شک ما نیز درنقطۀ دیگری از تاریخ ایستاده بودیم ! و اگر ما نیز چنین کنیم چه انتظاری و چه امیدی می توان به آینده داشت ؟!


    امروز مسئله ما تنها مدیریت سایت بالاترین نیست .... بلکه انتخاب ما در ایستادن و مقابله و رو کردن ماهیت واقعی همه آن دسته و گروهی است که بنام آزادی و اندیشه هردو را ذبح می کنند! .... گذاشتن و گذشتن و یا کوچ کردن به سایتهای مشابه دوای دردی نخواهد بود ! روند حذف دگر اندیشان ودخالتهای استصوابی و برنتافتن آزادی مطلق بیان و کودتای اخیر در حذف یکباره و قتل عام گونه بالاترین براستی زنگ خطری بسیار جدی برای همۀ ماست که بجای متحد و متمرکز کردن فکر و توان خود و ساختن و ایجاد یک آلترناتیو منسجم و آزاد ... تنها راه قهر و انفعال و یا انتقاد و انزوا را در پیش گرفته ایم !....

    " چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید ...
    گفتا ز که نالیم ! که از ماست که بر ماست ! "

    امروز در میان ما مجموعه ای از بهترین استعدادهای فکری و هنری و فرهنگی برای اولین بار ورای همه گوناگونیها ، تفاوتها و مرزهای عقیدتی و قید و بندهای تشکیلاتی و گروهی گرد هم آمده اند ... بوجود آمدن این جمع مهمترین دستاورد "بالاترین" بوده و بسی از آن مهمتر بودن ما و ماندن ما در کنار هم و نه" در کجا " بودن ما بدون هم است ! . بیاید تا با همۀ توان خود از ریزش این مجموعه استثنایی ارزشمند و بسیار غنی و توانمند و پویا و تاثیر گذار جلو گیری کرده در کنارهم ایستاده و از هم نپاشیم ...

    بدون شک در میان ما ذخایر فکری و عملی بسیاری هستند و حفظ و رشد و پویندگی این جمع یقینا باعث دلگرمی و جذب روز افزون و فزاینده ظرفیتهای تخصصی و کارشناسی در طیف وسیعی به این بدنه مشترک خواهد گردید و همفکری و همیاری همه ما با تمرکز و اتکا بر خرد جمعی بهره گیری از ظرفیتهای چشمگیر امروزین دنیای مجازی راههای مناسبتر و کار آمدتری را در پیش پایمان خواهد گشود ...

    اگر استبداد کودتایی و دینی در چندین دهه و دوره های گذشته تاریخ پر فراز و نشیب سرزمینمان دگراندیشی را در خفقان و سیاهی حبس کرده ، قلمها شکسته ، زبانها بریده ، لبها دوخته، دارها برافراشته و ندای آزادی و خردگرایی را به مسلخ تاریکی برده ...امروز بر همه ماست تا با شمع وجود خود دوشادوش هم ایستاده و روشنایی را در کنار هم معنا بخشیم...

    امروز سکوت ، دلسردی و نا امیدی و درانفعال خود فلج شدن و بی تفاوت و تدریجی در کنج انزوای خویش خزیدن وتنها به نظاره نشستن به سود هیچ کس نیست ! ... و دقیقا همۀ آن رویایی است که استبداد دینی حکومتی و امتداد همان ذهنیت درعرصه مجازی با رویه سرکوب و کودتا وحذف و ارعاب تمام عیار خود در خیال خام خود می پروراند ...

    با اتکا به خرد جمعی، دست در دست هم ، این مجموعه استثنایی را حفظ کرده و رشد بدهیم ... چاره جویی کنیم وبا اتحاد و همفکری و همیاری خود پوینده وهدفمند و توانمند تر از گذشته در دفاع از آزادی اندیشه و بیان همه در کنار هم بایستیم و مشعل بیداری و خردگرایی را هر یک به سهم خود وبا همه توان خود پاس داریم ...

    "آری به اتــــفاق جــــــهان می توان گرفت!"

    http://siavashnameh.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

    پاسخحذف
  34. صادق جان

    این نسخه تکمیل شدۀ فراخوان است
    با پوزش از ارسال "مجدد"

    فکر کنم
    مهمترین کار جمع و جور کردن بچه ها و جلو گیری از ریزش است ...


    هر جا بریم و هر تصمیمی که بگیریم باهم
    ...
    خشتک اینها را سرشان می کشیم ... تا دستشون و ماهیت واقعی شان از همین حالا رو شود ... و دوباره بلای سال 57 سرمان نیاید
    ... بد نیست یکی که معتمد همه است مثل خودتان ... ایمیلها و آدرس وبلاگها را جمع آوری کنیم ... بچه هایی که هنوز حذف نشدند آدرس بزارند ... تا همه تصمیماتمون را هماهنگ کنیم ...


    بد نیست آنهایی که هنوز حذف نشده اند
    ( ایمیل بزنند ... تا در صورت لازم ... حتی بطور کوتاه هم که شده ... یک سری لینکها را بتوانند ارسال کنند ... تا از این طریق بقیه دوستان دیگر هم که آدرسی نگذاشته اند ... بدانند کجا مراجعه کنند



    ( پلار بر اسامی بیش از 401 نفر نامه اعتراضی را دارد ... با هاش تماس بگیریم خبر را منعکس کند

    تشکر از همه زحمتی که می کشی ... بچه های دیگه هم اگر کمک کنند کار بهتر پیش می رود

    شاد و پیروز باشی عزیز

    پاسخحذف
  35. ممنون از شما سیاوش جان. از دوستان اگر کسی با دوستمان پولاربر در تماس است ممنون میشوم اگر لطف کنند و نوعی هماهنگی برقرار کند تا شاید به همراه ایشان و دوستان دیگر تصمیم و رفتاری گروهی انجام بدهیم.

    پاسخحذف
  36. wiseman جان، واقع میبینید به چه روزی رسیده بالاترین؟!

    پاسخحذف
  37. جناب آرش بهمنی، یک دنیا تشکر از همراهی شما. لطفا خودتان یا هر دوستی که قصد لینک فرستادن دارند حتما دقت کنید که فرستادن این نوع لینکها حکم انتحار برای آن اکانت را دارد، پس تنها در صورتی که احساس میکند ارزش آن کار را دارد چنین کنید...

    پاسخحذف
  38. davidjbz جان، باز هم از شما ممنون، بدون شک این بحثها و تصمیمها را به شکل جمعی دنبال خواهیم کرد

    پاسخحذف
  39. ferdows جان، فکر بسیار خوبی است و اطلاعات مفیدی خواهد بود، اما متاسفانه واقعیت این است که جمع آوری چنین آماری که شما فرموده اید از عهده توان و زمان و انرژی من خارج است!

    پاسخحذف
  40. دوستان یکسری دکمه جدید در بالاترین اضافه شده ، یک دکمه به نام فیلتر هست که شما میتونید آنرا خاموش یا روشن کنید ، اما هنوز فعال نیست ، من احتمال میدم یحیی‌ نژاد با این کار می‌خواد گندی که زده رو ماست مالی کنه و بگه ما به آزادی بیان معتقدیم و لینک‌های توهین آمیز به دلخواه فرد فیلتر یا منتشر میشه و آن اکانت هایی را که بستیم اصلا نقض قوانین دیگر عمل کرده اند.
    http://www.freeimagehosting.net/uploads/5a8ac237b1.jpg

    پاسخحذف


  41. کاربرانی که هنوز تصفیه نشده اند:
    ___________________________________

    1. از اکانت خود خارج نشوند ( logout نکنند !!!! / و در صورتی که در خارج کشور هستند و ملاحظات امنیتی خاصی ندارند حتی المقدور Browser را نبندند کامپیوتر را خاموش نکنند)
    چون در صورتیکه حسابشان بسته شده باشد با اینکار بیرون خواهند افتاد!

    2. ایمیل بزنند ( خودشان را اینجا لو ندهند! ... چون احتمال دارد در معرض دید "نامحرمان و حرامیان" قرار بگیرند!)


    پاسخحذف
  42. #######################
    اگر کاربران تحریمی قصد فعالیت دارند حاضرم یک سایت مثل بالاترین براشون ایجاد کنم . این تنها کمکی هست که الان ازم بر می یاد . مدیریتشون رو هم به خودشون واگذار میکنم. من فقط پشتیبانی از سایت رو به عهده میگیرم .
    متاسفم برای امثال یحی نژاد که جز پول به چیز دیگه ای فکر نمیکنند

    اگر خواستید بهم ایمیل بزنید و
    oraboora@gmail.com
    ###########################

    پاسخحذف
  43. صادق جان
    وبلاگ پلار :

    http://passionofanna.wordpress.com/

    اسامی 407 شهدای ( مرده و زنده / تصفیه نشده:) کرب-و-"بالا" را هم در ستون سمت راست لینک شده

    پاسخحذف
  44. من داد و بیداد کاربر قدیمی‌ بالاترین هستم که همین دوستانی که اینجا حسابشون بسته شده اون روز حساب مرا بستند ؛ بز‌هایی‌ مثل نقطه و غیره ... امروز فقط خواستم بگویم آن گور که آنروز کاندید امروز شد خانه خودتان، باز هم معرفت ما وب مستر‌ها که حداقل سواد داریم تو سر خودمون نمی‌زنیم ، این پلت فرم رو بهتون معرفی‌ می‌کنم اگه وقت بذارید و دو زار هم سواد داشته باشید میتونید با نصبش یک سایت شبیه بالاترین داشته باشید ، تو مرحله نصب زبون فارسی‌ رو انتخاب کنید، یک مشت جوجه ، همون روز هم گفتم شماها یک مشت حمّال صلواتی هستید، بی‌ عرضه ها :http://www.kubelabs.com/phpdug/

    پاسخحذف
  45. بسیار ممنون از شما سیاوش جان.

    پاسخحذف
  46. والله الآن که بالاترین بدون کاربرایی مثل شما هم داره خوب کار می کنه و مشکلی درش نیست... اتفاقاً لینکهای سخیف و مزخرفش هم (از نظر من) کمتر شده ن و به سیاستِ {خبرگزاری} داره می پردازه!!!
    تو رو خدا برید یه بالاترین دیگه بزنید و مثل بسیجی ها هر چی فحش می تونید به یحیی نژاد مزدور بدید و خودتون رو خالی کنید.

    پ.ن: من هم مثل خیلی از کاربران دیگه ای که مخالف اون لینکها بودند، مذهبی نیستم، اما از مزخرف گویی بدم می آد...

    پاسخحذف
  47. این حساب رو هم اضافه کنید:
    http://balatarin.com/users/shab-tarik

    پاسخحذف
  48. سلام صادق جان
    من عضو بالاترین نیستم
    ولی بیش از یکسال است که همه اتفاقات بالاترین را رصد میکنم و اتفاقاً از طرفداران شما هستم و لینکها و کامنتهای شمارا با دقت دنبال می کنم
    (1)بخاطر دارم با بستن اکانت یکی از منتقدین نیک آهنگ (اسم کاربر یادم نیست) شما از عمل بالاترین شدیداً حمایت کردید
    الان با فغان شما یاد جمله معروف برتولد برشت افتادم که سال گذشته بسیار همه گیر شده بود " به سراغ یهودیان آمدند اعتراض نکردم چون یهودی نبودم...... به سراغ من آمدند کسی نبود اعتراض کند"
    (2)با حرکت زشت مدیران بالاترین هم یاد خاطرات هوشنگ اسدی در مورد خامنه ای افتادم و سیر نزول اخلاقی وی از هم سلولی شریف و روشنفکر دهه 50 شمسی به دیکتاتور خونخوار دهه 80 و یا تبدیل آقای یحیی نژاد از یک ایده آلیست دموکرات به یک سانسورچی خشن! واینکه ما ایرانیان را چه می شود و چه میخواهیم از یک جامعه دموکرات و اصولا اگر همین امروز جامعه به ناگهان هدیه آزادی را دریافت کند با آن چه خواهد کرد.
    (3)درخصوص نفوذ ایادی سایبری سپاه به بالاترین نمی دانم کجا سندی ارائه داده اید که من موفق به دیدنش نشدم؟ و آیا صرف سانسور کردن لینکهای ما می تواند دلیلی بر این مدعا باشد یا خیر؟
    به نظر بنده که در طول یک سال و اندی گذشته از خواندن مطالب دوستان فرهیخته ای چون شما بسیار آموخته ام اینست که همه ما نقطه ضعفهای اساسی در مدیریت جوامع کوچکمان داریم که با بزرگ شدن این جوامع بیشتر خود را نشان می دهد و بناچار تنها راه باقی مانده را اعمال زور می پنداریم. جناب یحیی نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست. تا زمانیکه بالاترین جامعه ای کوچک با تعداد کاربران معدود و با کارکردهای اجتماعی محدود بود ایشان مدیر قابل و محترمی بودند. ولی با توسعه کارکرد های بالاترین از یک لینکدانی صرف به یکی از پر بیننده ترین سایتهای خبری با کارکردهای اجتماعی بسیار گسترده و پرچمدار رنسانس فکری جوانان سکولار ایرانی ، دیگر این قابلیت دچار تزلزلهای اساسی گردید، بویژه که ایشان همچنان قصد کنترل این مجموعه با همان شیوه و اکیپ سابق را داشته اند.
    کلانتری کوچکی را در نظر بگیرید که در عرض یکسال حوضه اش از یک ده کوچک به ابر شهری چون تهران تغییر کند ولی کلانترش همان سرپاس مختاری باشد. آنگاه کلانتر همچنان با همان دونفر و نصفی سابق بخواهد تهران را امنیت ببخشد.
    چه شود

    پاسخحذف
  49. سلام صادق جان
    من عضو بالاترین نیستم
    ولی بیش از یکسال است که همه اتفاقات بالاترین را رصد میکنم و اتفاقاً از طرفداران شما هستم و لینکها و کامنتهای شمارا با دقت دنبال می کنم
    (1)بخاطر دارم با بستن اکانت یکی از منتقدین نیک آهنگ (اسم کاربر یادم نیست) شما از عمل بالاترین شدیداً حمایت کردید
    الان با فغان شما یاد جمله معروف برتولد برشت افتادم که سال گذشته بسیار همه گیر شده بود " به سراغ یهودیان آمدند اعتراض نکردم چون یهودی نبودم...... به سراغ من آمدند کسی نبود اعتراض کند"
    (2)با حرکت زشت مدیران بالاترین هم یاد خاطرات هوشنگ اسدی در مورد خامنه ای افتادم و سیر نزول اخلاقی وی از هم سلولی شریف و روشنفکر دهه 50 شمسی به دیکتاتور خونخوار دهه 80 و یا تبدیل آقای یحیی نژاد از یک ایده آلیست دموکرات به یک سانسورچی خشن! واینکه ما ایرانیان را چه می شود و چه میخواهیم از یک جامعه دموکرات و اصولا اگر همین امروز جامعه به ناگهان هدیه آزادی را دریافت کند با آن چه خواهد کرد.
    (3)درخصوص نفوذ ایادی سایبری سپاه به بالاترین نمی دانم کجا سندی ارائه داده اید که من موفق به دیدنش نشدم؟ و آیا صرف سانسور کردن لینکهای ما می تواند دلیلی بر این مدعا باشد یا خیر؟
    به نظر بنده که در طول یک سال و اندی گذشته از خواندن مطالب دوستان فرهیخته ای چون شما بسیار آموخته ام اینست که همه ما نقطه ضعفهای اساسی در مدیریت جوامع کوچکمان داریم که با بزرگ شدن این جوامع بیشتر خود را نشان می دهد و بناچار تنها راه باقی مانده را اعمال زور می پنداریم. جناب یحیی نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست. تا زمانیکه بالاترین جامعه ای کوچک با تعداد کاربران معدود و با کارکردهای اجتماعی محدود بود ایشان مدیر قابل و محترمی بودند. ولی با توسعه کارکرد های بالاترین از یک لینکدانی صرف به یکی از پر بیننده ترین سایتهای خبری با کارکردهای اجتماعی بسیار گسترده و پرچمدار رنسانس فکری جوانان سکولار ایرانی ، دیگر این قابلیت دچار تزلزلهای اساسی گردید، بویژه که ایشان همچنان قصد کنترل این مجموعه با همان شیوه و اکیپ سابق را داشته اند.
    ببخشید جسارت مرا

    پاسخحذف
  50. سلام صادق جان
    من عضو بالاترین نیستم
    ولی بیش از یکسال است که همه اتفاقات بالاترین را رصد میکنم و اتفاقاً از طرفداران شما هستم و لینکها و کامنتهای شمارا با دقت دنبال می کنم
    (1)بخاطر دارم با بستن اکانت یکی از منتقدین نیک آهنگ (اسم کاربر یادم نیست) شما از عمل بالاترین شدیداً حمایت کردید
    الان با فغان شما یاد جمله معروف برتولد برشت افتادم که سال گذشته بسیار همه گیر شده بود " به سراغ یهودیان آمدند اعتراض نکردم چون یهودی نبودم...... به سراغ من آمدند کسی نبود اعتراض کند"
    (2)با حرکت زشت مدیران بالاترین هم یاد خاطرات هوشنگ اسدی در مورد خامنه ای افتادم و سیر نزول اخلاقی وی از هم سلولی شریف و روشنفکر دهه 50 شمسی به دیکتاتور خونخوار دهه 80 و یا تبدیل آقای یحیی نژاد از یک ایده آلیست دموکرات به یک سانسورچی خشن! واینکه ما ایرانیان را چه می شود و چه میخواهیم از یک جامعه دموکرات و اصولا اگر همین امروز جامعه به ناگهان هدیه آزادی را دریافت کند با آن چه خواهد کرد.
    (3)به نظر بنده که در طول یک سال و اندی گذشته از خواندن مطالب دوستان فرهیخته ای چون شما بسیار آموخته ام اینست که همه ما نقطه ضعفهای اساسی در مدیریت جوامع کوچکمان داریم که با بزرگ شدن این جوامع بیشتر خود را نشان می دهد و بناچار تنها راه باقی مانده را اعمال زور می پنداریم. جناب یحیی نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست. تا زمانیکه بالاترین جامعه ای کوچک با تعداد کاربران معدود و با کارکردهای اجتماعی محدود بود ایشان مدیر قابل و محترمی بودند. ولی با توسعه کارکرد های بالاترین از یک لینکدانی صرف به یکی از پر بیننده ترین سایتهای خبری با کارکردهای اجتماعی بسیار گسترده و پرچمدار رنسانس فکری جوانان سکولار ایرانی ، دیگر این قابلیت دچار تزلزلهای اساسی گردید، بویژه که ایشان همچنان قصد کنترل این مجموعه با همان شیوه و اکیپ سابق را داشته اند.

    پاسخحذف
  51. سلام صادق جان
    من عضو بالاترین نیستم
    ولی بیش از یکسال است که همه اتفاقات بالاترین را رصد میکنم و اتفاقاً از طرفداران شما هستم و لینکها و کامنتهای شمارا با دقت دنبال می کنم
    (1)بخاطر دارم با بستن اکانت یکی از منتقدین نیک آهنگ (اسم کاربر یادم نیست) شما از عمل بالاترین شدیداً حمایت کردید
    الان با فغان شما یاد جمله معروف برتولد برشت افتادم که سال گذشته بسیار همه گیر شده بود " به سراغ یهودیان آمدند اعتراض نکردم چون یهودی نبودم...... به سراغ من آمدند کسی نبود اعتراض کند"
    (2)با حرکت زشت مدیران بالاترین هم یاد خاطرات هوشنگ اسدی در مورد خامنه ای افتادم و سیر نزول اخلاقی وی از هم سلولی شریف و روشنفکر دهه 50 شمسی به دیکتاتور خونخوار دهه 80 و یا تبدیل آقای یحیی نژاد از یک ایده آلیست دموکرات به یک سانسورچی خشن! واینکه ما ایرانیان را چه می شود و چه میخواهیم از یک جامعه دموکرات و اصولا اگر همین امروز جامعه به ناگهان هدیه آزادی را دریافت کند با آن چه خواهد کرد.

    پاسخحذف
  52. ادامه کامنت بالا
    (3)درخصوص نفوذ ایادی سایبری سپاه به بالاترین نمی دانم کجا سندی ارائه داده اید که من موفق به دیدنش نشدم؟ و آیا صرف سانسور کردن لینکهای ما می تواند دلیلی بر این مدعا باشد یا خیر؟
    به نظر بنده که در طول یک سال و اندی گذشته از خواندن مطالب دوستان فرهیخته ای چون شما بسیار آموخته ام اینست که همه ما نقطه ضعفهای اساسی در مدیریت جوامع کوچکمان داریم که با بزرگ شدن این جوامع بیشتر خود رانشان می دهد و بناچار تنها راه باقی مانده را اعمال زور می پنداریم. جناب یحیی نژاد هم از این قاعده مستثنی نیست. تا زمانیکه بالاترین جامعه ای کوچک با تعداد کاربران معدود و با کارکردهای اجتماعی محدود بود ایشان مدیر قابل و محترمی بودند. ولی با توسعه کارکرد های بالاترین از یک لینکدانی صرف به یکی از پر بیننده ترین سایتهای خبری با کارکردهای اجتماعی بسیار گسترده و پرچمدار رنسانس فکری جوانان سکولار ایرانی ، دیگر این قابلیت دچار تزلزلهای اساسی گردید، بویژه که ایشان همچنان قصد کنترل این مجموعه با همان شیوه و اکیپ سابق را داشته اند.
    کلانتری کوچکی را در نظر بگیرید که در عرض یکسال حوضه اش از یک ده کوچک به ابر شهری چون تهران تغییر کند ولی کلانترش همان سرپاس مختاری باشد. آنگاه کلانتر همچنان با همان دونفر و نصفی سابق بخواهد تهران را امنیت ببخشد.

    پاسخحذف
  53. با پوزش از تکرار کامنت
    به حساب ضعف نرم افزاری بگذارید

    پاسخحذف
  54. این کاربر را هم بستند:
    http://balatarin.com/users/babak604

    پاسخحذف
  55. یک لینک در همین زمینه در بالاترین فرستاده شد توسط کاربر koala
    http://balatarin.com/permlink/2010/12/20/2297984
    در اینجا هم میتونید ببینید:
    http://shahinz.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

    پاسخحذف
  56. حالا آخرش جی شد نتیجه، من هم تو دنباله هستم هم بالاترین به نظر من دنباله خیلی بهتره از بالاترین فقط طراحیش چشم را خسته می کنه... ولی امکاناتش خوبه.

    یه تحقیقی بکنبد ببینید جه کسانی پشت دنباله هستند. که بعد به خودمون نیاییم ببینیم یحی نژاد دیگه ای اونجا در کمینه؟!!!!

    پاسخحذف
  57. این هم یک اعدامی دیگر!
    http://balatarin.com/users/why09

    پاسخحذف
  58. صادق جان فکر میکنم تو فرندفید راحت تر بتونید بالاترینیها رو پیدا کنید و راجع به این موضوع بحث کنید. مثلا اینجا
    http://friendfeed.com/list/balatain
    گروه های دیگه ای هم هستن که کاربرهای بالاترین با اونها ارتباط دارن

    پاسخحذف
  59. طبق خبرهای رسیده سایت بالاترین با قیمت گزافی به سپاه فروخته شده و سپاه به بالاترین 1 ماه فرصت داده بود تا کاربرانش را به یک مقدار خاصی از سانسور و حذف لینکها عادت بدهد که با هوشیاری کاربرها این توطئه خنثی شد و بالاترین نتوانست کاربران را فریب داده و آنها را به خودسانسوری عادت دهد. در نتیجه طبق قرارداد, همینک مسئولین بالاترین مشغول قلع و قمع مخالفان اصلی جمهوری اسلامی هستند و کاربران مسدود شده ای را که موافق با جمهوری اسلامی بوده اند از مسدود بودن خارج نموده اند.سایت توسط یحیی نژاد و تیمش اداره می شود ولی این رسوایی تا حدی باعث نفرت افکار عمومی خواهد شد که طبق توافق که قبلا مابین طرفین صورت گرفته اگر اعتراضات کاربران و فعالان اینترنتی بر علیه یحیی نژاد زیاد شود ,سپاه به دروغ اعلام خواهد کرد که سایت را هک نموده است.سپاه به دلیل اعتراضات عمومی و همچنین هزینه ای که برای خرید بالاترین انجام داده است و نقشه هایی که برای استفاده از بالاترین دارد حاضر نیست که سایت صرف نظر کند و آنرا از کار بیندازد.این کودتای از پیش طراحی شده ,همزمان با خاموش شدن سایت والاترین و سرریز معدود کاربرانش به بالاترین و در شب اجرای هدفمندی یارانه ها و در پایان طرح 1 ماهه آزمایشی بالاترین به انجام رسید

    پاسخحذف
  60. صادق جان اینجا انجمن کاربران اعدامی بالاترین هست
    http://friendfeed.com/balatarin-user

    پاسخحذف
  61. آقای رحیمی عزیز، عده ای از کاربران در فرند فید مشغول بحث هستند، برخی اینجا و پراکندگی و عدم تمرکز باعث میشه که یکی دوروز دیگر مسئله بهفراموشی سپرده بشه، من صفحه ای در فیس بوک درست کردم برای بحث در همین مورد پیدا کردن راه جایگزین، به نظرم اگر همه با همان اکانت بالاترین توی فیس بوک هم لاگین بسازند و در این صفحه بحثکنند هم آمار قلع و قمع راحت بدست میاد هم گزارش میشه گرفت هم یک تصمیم با مشارکت اکثریت، نظر شماچیست؟

    پاسخحذف
  62. فکر بدی نیست دوست گرامی، هرچه تماس و ارتباط بین افراد قربانی این حکایت بیشتر باشد بهتر.

    پاسخحذف
  63. من شخصا حساب فرند فید مدتی است که ندارم، اما به هر حال دوستان احتمالا شرکت خواهند کرد، و همانطور که عرض کردم، هرچه بحث و گفتگو بیشتر باشد این جریانات نتایج مفید تری در پی خواهد داشت.

    پاسخحذف
  64. لینکش اینه
    http://www.facebook.com/pages/BalaIranian/136996559692569?v=wall

    اگه موافقید لیست کاربرا رو بذاریم اونجا، اگه میدونید چطور میشه یک ادمین دیگه هم براش تعریف کرد من شما رو هم به زحمت بندازم هم برای share کردنش هم برای manage

    پاسخحذف
  65. این جاکش مادر قهوه مهدی یحیی نژاد خودش که هیچی خواهر و مادرشم میفروشه برای چندر غاز، شماها و آزادی بیانتون که به تخمش هم نیست مادر به خطا، پس چی فکر کردین، معلومه که خودش و سایتش فروخته این زنا زاده.

    پاسخحذف
  66. دوست گرامی، شرمنده ام اما من با فیس بوک و فرند فید نه حساب دارم و نه کار میکنم. عذر میخوام که نمیتونم کمک خاصی کنم در این مورد.

    پاسخحذف
  67. بنده هم مثل شما با هر دوی اینها نا آشنا، به هر حال امیدوارم کاربرای با سابقه وصاحبان مطلب بتونند هماهنگ و یکصدا عمل کنند تا حداقل پراکندگی ایجاد بشه

    پاسخحذف
  68. لطفا بنده را نیز اضافه کنید ،اخراج شدم
    http://balatarin.com/users/feroyd

    پاسخحذف
  69. عزیز دلم،

    با رویه ای که بالاترین داشته احتمال اینکه در راستای منافع ارتش سایبری حرکت کنه بسیار بعید هست ... مطمینا پشت این کار بالاترین دلیل محکمی وجود داره و خیلی از شناسه های بلاک شده یا متعلق به ارتش سایبری بوده یا در راستای اهداف اونها -ناخوداگاه- حرکت می کردند.

    من مطمینم بعد از این بالاترین به نقش واقعی خودش که تقریبا تو ماههای اخیر ازش دور شده بود، دوباره بر خواهد گشت.

    ضمنا جایگاه بالاترین در بین کاربران وب پارسی فراتر از این هست که با حذف 100 کاربر از اون لطمه ای بخوره ..

    موفق باشید

    پاسخحذف
  70. ناشناس عزیز که گفتید شناسه های بلاک شده یا متعلق به ارتش سایبری بوده. شما یک لینک تحلیلی در مورد آزادی بیان بده. بعد وقتی لینکت حذف شد و اکانتت بسته شد بیا اینجا نظر بده.

    پاسخحذف
  71. هنوز نمی توان قاطعانه نظر داد. متاسفانه ابعاد این حرکت آنقدر وسیع است که با عقل سلیم جور درنمی آید مدیرانی که سالها برای رشد سایت زحمت کشیده اند دست به چنین حرکتی زده باشند. تا رسیدن یک توضیح کامل از مدیران سایت منتظر می مانیم. به شما هم توصیه می کنم به رسم دیرینه ی ایرانیان، انشعاب را شروع نکنید که کاری است زشت و عجولانه. صبور باشید و اگر قانع نشدید همگی با هم چاره ای می اندیشیم.

    پاسخحذف
  72. اضافه کنید،به دلیل حمایت از از سایرین حساب این کاربر بسته شد
    forgotten

    پاسخحذف
  73. جناب رحیمی خسته نباشید،

    فرداد را هم به این جمع اضافه بفرمایید.
    http://balatarin.com/users/fardaad

    پاسخحذف
  74. خستهٔ غم نباشید مسعود جان. بله، فرداد را هم اضافه کردم . . . فعلا که همه دوستان جمعند در این خانه ارواح ما.

    پاسخحذف
  75. مسخره تر از این نمیشه... من و بخاطر این لینک بستند http://khordadegan.blogspot.com/2010/12/blog-post_19.html


    فرداد عزیز،

    این لینک‌ ارسالی شما
    خاله قزی: شما دهان ما رو نبند، آزادی بیان پیشکشت!
    (http://balatarin.com/permlink/2010/12/20/2297977) ایراد «در مورد مسائل داخلی سایت بالاترین» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

    سیستم تشخیص خطاهای بالاترین براساس ترکیبی از گزارش کاربران، نظارت مسئول شکایات کاربران و سیستم اتوماتیک و هوشمند بالاترین کار می‌کند. این سیستم کمک می‌کند که کاربران در مورد اشتباههایشان فیدبک لازم را دریافت کنند.

    با تشکر بالاترین

    پاسخحذف
  76. بهترين پيشنهاد که دوستان قبلا آن را مطرح کرده بودند:
    درخواست از سايت ديگ جهت ايجاد بخش فارسي.
    حتي پتيشن هم درست شده است که بعدا در ديگ لينک شود و با استناد به آن به ديگ رسما ايميل شود:
    http://friendfeed.com/diggfa/d0cc7db7
    اينجا هم لينک پتيشن:
    http://www.petitions24.com/request_to_add_persian_language

    پاسخحذف
  77. می توانیم علیه بالاترین در دادگاه اقامه دعوا کنیم. این لینک را بخوانید:
    http://irannukeprogram.blogspot.com/2010_11_01_archive.html

    لطفا اگر در کانادا یا آمریکا هستید روی این موضوع فکر کنید. تا تصور نکنند آمریکا هم جمهوری اسلامی است که هر کاری دلشان خواست انجام بدهند، بدون اینکه پاسخ گو باشند. ما آنجا به صورت مجانی فعالیت می کنیم و زحمت میکشیم، آنها هم هر کاری دوست داشتند بر سر ما بیارند.

    پاسخحذف
  78. گشتاسب جان این فکر شما بسیار مناسب و جالب هست. گرچه به نظرم بایستی بگردیم دنبال کسانی که در امریکا و کانادا اقامت دارند چون مطمئن نیستم از لحاظ قانونی ساکنان ایران یا اروپا و جاهای دیگر بتوانند به سادگی اقامه دعوا کنند در امریکا. اما در هر حال بدون شک ارزش پیگیری را دارد، و شما هم سعی کنید به گوش بقیه بچه ها برسانید. متاسفانه یک مسئله بزرگ در میان دوستان ایرانیمان این است که به حق و حقوق داشتن عادت ندارند و بنابراین متوجه نیستند که این کاری که انجام شده چقدر جدی است، و احتمالا قابل پیگیری قانونی است.

    پاسخحذف
  79. با ایجاد هر گونه سایت موازی با سایت ناقض آزادی بیان، بالاترین، موافقم و شما را در این خصوص همراهی خواهم کرد

    "دیدی نو"

    پاسخحذف
  80. ممنونم از شما. من خودم در آمریکا نیستم (اروپا هستم) وگرنه این موضوع را با وکیلی در میان می گذاشتم. اگر هر کدام ۲۰- ۱۰ دلار بدهیم می توانیم یک وکیل بگیریم و حاج مهدی دیکتاتور را به دادگاه بکشانیم تا بفهمد که آمریکا، ج.ا. نیست. بالاترین رویه شدید نقض آزادی بیان و پایمال کردن حقوق افراد را ادامه می دهد. این خلاف قوانین آمریکا است. حاج مهدی نمیتواند آمریکا زندگی کند و از مواهب آزادی در آنجا بر خوردار باشد ولی آزادی بقیه را محدود کند.

    پاسخحذف
  81. حساب نیکبخت را هم بستند:

    http://balatarin.com/users/niki_s58

    پاسخحذف
  82. گشتاسب گفت...
    این خلاف قوانین آمریکا است. حاج مهدی نمیتواند آمریکا زندگی کند و از مواهب آزادی در آنجا بر خوردار باشد ولی آزادی بقیه را محدود کند.

    راستش بعید میدونم بشه! واقعیت اینه که بالاترین از نظر حقوقی چیزی جز یه سایت شخصی نیست و جزو مالکیت شخصی به حساب میاد. و تا جایی که من میدونم، اینکه کسی بخواد تو مالکیت خودش کسی رو به هر دلیلی راه نده و یا بخواد تو سایتش کنترل یا مثلا سانسور زیادی رو مطالب (حتا مطالبی که دیگران تولیدش میکنن) داشته باشه کار غیر قانونیی نیست و «نقض آزادی بیان» حساب نمیشه.

    دقت کنید که حتا اگه «قوانین» وبسایت رو هم بعنوان یک «قرارداد» عضویت با پشتوانه‌ی حقوقی درنظر بگیریم باز هم متاسفانه چیزی بر علیه مدیریت سایت برای شکایت وجود نداره. چون هیچ جای قوانین بالاترین تضمینی برای اینکه حساب کاربری (حتا بی دلیل) بسته نشه یا لینک حذف نشه وجود نداره. برعکس، حتا فکر میکنم تلویحا این امکان گنجونده شده.


    از نظر من، تاسیس یک «بنیاد» غیرانتفاعی وقف عام و ایجاد یک سایت مشابه جایگزین از طریق اون، بهترین پیشنهاد بود. اینجوری دموکراسی سایت تقریبا تضمین‌شده است و از اونجا هیئت مدیره هم مثل ویکی‌مدیا ویکی‌پدیا با رای گیری انتخاب میشه همه‌ی مدیرا موقتی خواهند بود و کسی احساس قدرت مطلق بودن نمیکنه. هزینه هم از طریق کمکهای عمومی تامین میشه.

    پاسخحذف
  83. ممنون از این توضیح کیان جان. به نظر میرسد راه حلی که دنبالش میگردیم دو قسمت مجزا دارد، قسمت اولش قانونی/اجتماعی است و قسمت بعدش تکنولوژیکی است. اول باید دنبال راهکاری برای ایجاد یک بنیاد یا گروه غیر انتفاعی و غیره بگردیم و آن سیستمش را آرام آرام روشن کنیم و زوایایش را از تصور تا عملی شدن روشن کنیم، و سپس در عین حال باید دنبال یک تیم باشیم که قادر باشد برنامه درخوری برای سایت مورد نظرمان بنویسد. البته اینها مخارج هم دارد، که گمان میکنم بتوان روی کمکهای جمعی حساب کرد.

    پاسخحذف
  84. صادق جان در حال حاضر وبلاگ شما اصلی ترین جایی هست که کاربران حذف شده میشناسن , لطفا سریعتر مطلبی در وبلاگتون بنویسید و از کاربران بخواهید که در گروه مشخصی در فیس بوک یا فرند فید عضو بشن , اگر بچه ها پراکنده باشن ممکنه دیگه نتونیم ایده های جدیدمون رو در مورد سایت جدید اجرا کنیم .
    ممنون

    پاسخحذف
  85. این کاربر هم حذف شده ولی در پروفایلش نوشته نشده:
    http://balatarin.com/users/drol

    http://balatarin.com/permlink/2010/12/20/2298341

    پاسخحذف
  86. دوستان سبز لینک سیاست هاش مشخصه، بد یا خوب معلوم هم هست کی پشتشه، دست همه ی کاربران رو هم باز گذاشتن، وقت داشتین اینو ببیند:
    http://sabzlink.com/story.php?id=37499

    پاسخحذف
  87. آقای یحیا نژاد به پیوندی که به ما انگ مزدور یا در خط بودن جمهوری اسلامی بودنم میزند، رای مثبت میدهد؛ شما هم ارتش زپرتی (ولی پر پول) سایبری را مسيول توجیه یحیا نژاد! مگر فرقی بین ما و اینها نیست؟ مسلمان به واسطه دینش توهینگر و انگ زن است ولی آیا ما هم باید آنگونه رفتار کنیم؟

    اگر هم خبری دارید که ما نداریم و نمیخواهید به ما بگویید! این پیام من بی خود است و پوزش میخواهم.

    پاسخحذف
  88. به سایت «روزنا.مه» هم نگاهی بندازید.تازه ایجاد شده و سیاستش بنظر معقول میاد. احتمالا هم پیشرفت خواهد کرد.
    http://roozna.me/

    نقل از خودسایت: (http://roozna.me/page.php?page=about)
    انگیزه ی اصلی ایجاد روزنا.مه، فراهم کردن یک فضای اطلاع رسانی آلترناتیو و دموکراتیک در خدمت جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران است. روزنا.مه امیدوار است صدای بیصداها باشد: کمکی باشد در خودسازمان یابی مردمی و مقابله با سلطه ی صاحبان زر و زور بر دنیای رسانه ها. روزنا.مه هیچ باوری را مقدس نمی شمارد و برای هیچ گروه و دسته ای رانت قائل نمی شود. روزنا.مه به دموکراسی حداکثری و برابری اساسی انسان ها باور دارد. گردانندگان روزنا.مه هیچ گونه وابستگی مالی یا تشکیلاتی به هیچ حکومت، حزب یا شرکتی ندارند و نخواهند داشت. سرور روزنا.مه در کشور آمریکا واقع است.

    پاسخحذف
  89. به سایت «روزنا.مه» هم نگاهی بندازید http://roozna.me
    تازه ایجاد شده و بنظر میاد سیاست معقولی داشته باشه. احتمالا بزودی پیشرفت هم خواهد کرد.

    به نقل از خود سایت http://roozna.me/page.php?page=about:
    انگیزه ی اصلی ایجاد روزنا.مه، فراهم کردن یک فضای اطلاع رسانی آلترناتیو و دموکراتیک در خدمت جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران است. روزنا.مه امیدوار است صدای بیصداها باشد: کمکی باشد در خودسازمان یابی مردمی و مقابله با سلطه ی صاحبان زر و زور بر دنیای رسانه ها. روزنا.مه هیچ باوری را مقدس نمی شمارد و برای هیچ گروه و دسته ای رانت قائل نمی شود. روزنا.مه به دموکراسی حداکثری و برابری اساسی انسان ها باور دارد. گردانندگان روزنا.مه هیچ گونه وابستگی مالی یا تشکیلاتی به هیچ حکومت، حزب یا شرکتی ندارند و نخواهند داشت. سرور روزنا.مه در کشور آمریکا واقع است.

    پاسخحذف
  90. متاسفانه نمی دونم چرا هیچ کدوم از کاربران فعال و اخراجی برای هماهنگی و ایجاد یک فروم متمرکز هیچ کاری نمی کنند. این یک صفحه در فیس بوک هست برای پرداختن به همین موضوع، اگه تمام کاربران قبلی بالاترین با همان نام کاربری قبلی یک لاگین در فیس بوک بسازند که هم امنیت داشته باشه هم تداعی فضای بالاترین رو بکنه، از این صفحه استفاده فراوانی برای اطلاع رسانی، پتیشن و حتی لینک گذاری به سبک و سیاق قبلی بالاترین می شود کرد.
    لطفا حمایت کنید وبا متمرکز شدن در فیس بوکاز این پراگندگی و بی خبری بیرون بیاییم.

    http://www.facebook.com/pages/BalaIranian/136996559692569?v=wall

    پاسخحذف
  91. برای راه اندازی یک سایت مشابه بالاترین ویا بیشتر میتونید ر و کمک برنامه نویسی من حساب کنید
    meemarbaba@gmail.com

    پاسخحذف
  92. بــــــــــــــــاران
    ---------------------

    عزیز جان
    هرچند نوشته شما خطاب به جناب صادق خان نوشته شده و طبعا ایشان در مقام پاسخگویی ... با اینهمه جسارتا از آنجائیکه بنده نیز پا بپای ایشان و یکی دو عزیز دیگر در زیر همان لینکها کلی مورد حمله و فحاشی و مرحمت برخی از عزیزان سبز و متاسفانه با رفتار و ذهنیت لباس شخصیهای ولایتمدار قرار گرفتم ...

    و از آنجائیکه می بینم بعد از آنهمه نوشتن هنوز عزیزانی چون شما اصل قضیه را که متوجه نشده اند به کنار ... ما را به ضد آنچه کرده ایم مقصر کرده و نکوهش می کنند براستی در عجبم و به سهم خود به این دیدگاه از اساس و بنیاد انتقاد دارم چرا که نه تنها جای واقعیات و توهم در آن عوض شده بلکه معتقدم که "سیاه و سفید دیدن" ماجرا شما را به این نتیجه گیری دور از واقعیت و خطا کشانده ...

    اگر مروری بر آن اینکها فرموده و بحث را از اول تا آخر دقیق و نه گزینشی دنبال می کردید (با اینکه بعضی از کامنتهای کلیدی این دوستان که از تحقیر و حمله و متلکهای شخصی شروع شده و به تهدید و آرزوی مرگ منتهی می شد را همه حذف کرده اند ) می توانستید بروشنی ببینید که دغدغه بنده و یا صاق خان و دوستان دیگر نه شخص (با همه احترام به نیک آهنگ کوثرعزیز) بلکه دفاع از آزادی مطلق بیان بوده و هست .... اینکه هر کسی بتواند هر نظری را داشته باشد و بدون هیچ محدودیتی حتی توهین کند ... بدون اینکه دیگران نه پاسخگویی به نـــــــــــــــــــــــــظر وی ... و نه انتقاد شان به مـــــــطلب را استدلال کرده بلکه دقــــــــــــــــــــــیقا به شیوۀ بازجویان بند 209 باب حمله به فرد ... زیر سئوال بردن هویت و پیشینه و انگیزه و .... و تمام کمال به تجسس و تفحص در مسائل شخصی ایشان پیشه کنند ... ایشان حتی اگر خدای ناکرده نسبتی هم با "نظام" داشتند ( مثلا" نخست وزیر محبوب" یک امام جلاد و خونخوار بودند که در همان دوران تصدی و خدمتگذاری ایشان دستش بخون صد ها هزار نفر از جوانان این سرزمین درکشتارگا ههای اسلام آغشته بود (مانند جناب میر حسین) ... و یا زمانی بر کرسی" ریاست قوه مقننه" همین نظام کثیف اسلامی تکیه زده بودند(مانند جناب کروبی) .... و یا از موسسین وزارت اطلاعات بودند (مانند جناب سعید حجاریان)) و یا اصلا تئوری پرداز نظریه ولایت فقیه و از بنیانگذاران فاجعه حکومت اسلامی بودند ( مثلا جناب منتظری )) باز هم حق داشتند و اصلا در جایگاه یک ژورنالیست با وجدان وظیفه داشتند که خاستگاه فکری پیشینه و عملکرد ســـــــــــــــــــــــیــــاســــی و نه شــــــخصی "" بزرگان " را نقد کنند ...
    حالا اگر ما حتی این نقد و زمان و چگونگی طرح آن را درست ندانسته و ملاحظات دیگری داشته و و از اساس با مخالفیم یا نه .... این هرگز هیچ مجوزی به هیچ گروه و دسته ای نمی دهد که از سر "دلسوزی" همان رویه حمله و خذف را زیر نام نامی انتقاد انجام بدهد .....

    مشکل امثال من و یا عزیزانی چون جناب صادق خان با دوستان که بدرستی به "سبز اللهی" معروفند (چه دینی و چه غیر دینی!) ... نه تنها در محتوای ... درست یا اشتباه یا احمقانه ذهن و "افکارشان" است بلکه بیشتر با رویه و رفتار و عملکرد شان است .... که مبنا را بر حمله و تجسس و تخریب و تهدید فرد و نه سنجش آنچه را که طرح کرده .... و مانند برنامه "چراغ" صدا و سیما می خواهند به خیال خودشان "هویت افشإ کرده ... و عملا با سرکشیدن به پستوی شخصی منتقدین و.... نه پاسخگویی به مفاد به گفته آنان .... و در عرصه مجازی سیاست " داغ و درفش" را پی گرفته و عملا دهان می بندند و لب می دوزند و با بهانه های واهی "مصلحت وقت" و "صلاح جنبش" و " اخلاق" ... تنها و تنها آزادی مــــــطلق بــــــیـــــان را به مسلخ می برند ....

    بله عزیز جان ! متاسفانه شما نوشته برتولت برشت را عوضی خوانده واشتباه فهمیده و سر و ته تفسیر فرموده اید!... ما زیر همان لینکها همه مایوسانه زور می زدیم دقیقا همین مطلب را به دوستان حالی کنیم .... که اگر همه ما با همه وجود آزادی مــــــطلق بیان را نفهمیم و پاس نداریم .... خود از اولین قربانیان آن خواهیم ... بود ... درست مثل همان دوستانی که حسابشان قبل از همه بسته شد و ظاهرا هنوز هم نفهمیدند که لیلی زن بود یا مرد"! ...."چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید ... گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست!"

    پاسخحذف
  93. این نظر، که توسط کاربری که به گمان من یکی از امنیتی های بالاترین است، احتمالا دستورالعملی که به مهدی یحیی نژاد داده شده است را منعکس میکند:

    به نظر من بالاترین باید سکوتش رو برای چند روز حفظ کنه . هر گونه تصمیم گیری در شرایط احساسی می تونه منجر به اشتباه بشه . این سکوت چند روزه می تونه به "بخ خود آمدن" خیلی ها منجر بشه . اجازه بدین یه کم گرد و غبار بخوابه، و صحبت ها عقلانی تر بشن . اون وقت بهتر میشه تصمیم گیری کرد

    پاسخحذف
  94. در ابتدا، وزارت بدنام از طریق عوامل خودش (در قالب چپ نمایی) شروع به لجن پراکنی علیه اعتقادات دینی کرد تا بعدا بتواند با ناله وای اسلاما، از توهین های شده شکایت کند، از سوی دیگر ساندیس گرایان را جلو انداخت تا از توهین های شده شکایت کنند. در مرحله دیگر در مواقع حساس بمانند ۱۶ آذر و عاشورا، سعی در ملتهب نمودن جو بالاترین و انحراف افکار از اخبار کرد.

    شوربختانه بخشی از جنبش چپ در ایران، وامانده از مبارزه جدی علیه رژیم خون آشام آخوندی به هجو دینی پناه بردند و مبارزه کامپیوتری بی خطر خود را در آن دیدند.

    در صورتیکه میتوانستند با خودداری از آن حمایت اکثریت جامعه را در ابتدا بسوی یک حکومت سکولار ببرند تا پس از سرنگونی در آزادی سیاسی افکار خود را تبلیغ کنند

    هر دیکتاتوری برای توجیه سرکوب خود دلیلی تراشیده، استالین بنام سوسیالیزم، هیتلر بنام وطن پرستی و خمینی بنام دین.

    همچنانکه نه با فروپاشی شوروی و نه با شکست هیتلر، شوسیالیزم و ملی گرایی از میان نرفته، با سرنگونی حکومت آخوندی، باورهای مذهبی ملت ایران هم از میان نخواهند رفت. نه وطن پرستی بخودی خود چیز بدی است و نه سوسیالیزم و نه باوردینی.
    چاقو بد نیست. چاقو کش بد است.

    چپ نمایاهای ایرانی هنوز از شکست سی و یکساله خویش درس نگرفته اند. در سالهای نخستین انقلاب شعار سپاه پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کنید دادند تا خمینی آنها را به خارج تف کرد.

    ما را رنسانسی نیاز است. چه در جنبش چپ و چه در باورهای دینی بخشی از مردممان.

    پاسخحذف
  95. صادق رحیمی گرامی

    دقیقا با خوندن کامنت مزبور همین حس بهم دست داد. سبک نوشتن این فرد دقیقا شبیه سبک و سیاق تفکر و نوشتن امنیتی هاست. تصورم اینه که روان ناخود اگاه جمعی یک پدیده حقیقی هست و معمولا هم اشتباه نمیکنه. همه با هم به طور جمعی در مورد بالاترین این طور تشخیص دادیم که به قول انگلیسی ها:
    There is something wrong with it

    اونچه که قطعی و مشخصه اینه که وضعیت مدیریت بالاترین و رفتارش کاملا خارج از قاعده بازیه، درست مثل رفتار حکومت جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای از فردای انتخابات 88 که چنان خارج از قاعده بازی بود که همه حتی دوستان نزدیکش مثل رفسنجانی در شوک و حیرت بودند. یادمه یکی از توئیتهای کرباسچی بعد از اعلام نتایج این بود: در حال مذاکره با بیت رهبری هستیم!

    تحلیل شخصی بنده یکی از این دو حالت هست:
    یک- این امکان وجود داره که ما با بروز وظهور و تخلیه یک کمپلکس روانی فعال ولی تا به حال کمتر آشکار در شخص مهدی یحیی نژاد مواجه هستیم. نوعی کشمکش درونی دوگانه و با ماهیت اسکیزوفرنیک که انرژی ذهنی روانی زیادی پشتش هست و همه حجم اون هم الزاما به این جریانات اخیر سایت بر نمی گرده اما از این منفذ بروز پیدا کرده و در حال تخلیه ست. شب گذشته در اوج کودتا، به طور میانگین بعد از 5 دقیقه ارسال لینک مربوط به بالاترین و درگیری های مربوطه در بخش لینکهای تازه، لینک به سرعت حذف، و کاربر فرستنده به طور دائم بسته میشد. بعد از گذشت چند ساعت، مجازات به تعلیق چند روزه تقلیل پیدا کرد و امشب مشاهده شد، حتی چند لینک مربوط به بالاترین فرستاده شده بود؛ هرچند با لحنی چندش آور مثل این: یک خواهش کوچک از مدیریت محترم سایت بالاترین!!! یا بعضی کامنتها: من نمیخوام حساب کاربریمو از دست بدم اما...!!! به تجربه مشاهده کردم و آموختم که تخلیه عقده های روانی به شکل تابع نمائی( تابعی از عدد نپرین) هست بنابراین این احتمال رو که کل این قضایا واکنشهای فردی مهدی یحیی نژاد باشه رو منتفی نمیدونم.

    دو- معامله ای بسیار چرب و شیرین صورت گرفته باشه و همونطور که برخی دوستان گفتند به شکلی رویه ای تدریجی بالاترین در حال استحاله به سیستمی مطلوب وتحت کنترل جمهوری اسلامیه. اینکه همزمانی این مساله با طرح یارانه ها صرفا تصادفی بوده باورش کمی سخته.

    در هر دو حالت منطقی ترین واکنش رو این پست اخیر شما میدونم. پیدا کردن یک آلترناتیو!

    پاسخحذف
  96. صادق جان، باز هم میگویم (در بالا با ناشناس نظر داده ام) اینها توهم توطئه است که گریبان همین جوجه دیکتاتور را گرفت. چیزی که میگویید توجیه کردن است، چون عصبانی هستید و میخواهید راهی بجویید تا حماقت آقای یحیا نژاد را به رژیمی که شدیدا میخواهیم وی را مسئول همه چیز بدانیم، نسبت دهید. عزیز جان ما همه دیکتاتوریم، کم و بیش. یحیا نژاد میتوانست از همان ابتدای آمدن لینکهای توهین آمیز با ریش سفیدی جلو برود . پا پیش بگذارد، خودش لینکهای منتقد مذهب بفرستد، الگو ارایه دهد و دوباره و دوباره با دوستی و پدری از کسانی که به خیال خودش توهین میکردند بخواهد که کوتاه تر و کمتر توهین کنند. یعنی میتوانست راه حل اصلاحی را در پیش یگیرد، آموزش دهد و بعد همه را به حال خود بگذارد و چند ماه دیگر باز به همان روش اصلاحی و برادرانه دوباره تلنگری بزند. اگر ما همه خود را برادر و تحت آموزش برای رسیدن به تحمل دیگران و فهمیدن آزادی میدانستیم باید آن میکرد. ولی این نکرد چون همه ما وقتی به جایی می رسیم، هیچ کس را حریف ما نیست و برای خود یک پا دیکتاتور میشویم تحت نام تمیز کردن محیط برای رسیدن به نعالی! یحیا نژاد به بالاترین چون مملکت خود نگاه میکند و همین الان میخواهد با آن ایرانیان را به پیشرفت و تعالی برساند! نمیداند که در بالاترین نه کسی میتواند کسی را بکشد، یا شورش کند و نمیفهمد که بالاترین در سرنوشت ایران و کل روند رو به پیشرفت آن یک مثقال هم سهم ندارد. فکر میکند دارد کل دنیا را عوض میکند و اگر بالاترین تمیز نباشد به این تعالی لطمه‌ای وارد خواهد شد.

    برگردید به بالاترین (اگر مهدی خان بگذارد) و آنجا را پس از یک ماه، ده روز وقفه پر از لینکهای انتقاد مذهب کنید. آقا مهدی عصبانی شده و به همین دلیل شما و دیگران را هم که یک ذره توهین نکرده بودید، اخراج کرده. او را تحمل کنید، شما برادر او باشید. باز برگردید آنجا و همه لینکهایتان را در نقد مذهب بنویسید. روی لبه تیز توهین کردن و نکردن حرکت کنید، آتو به دستشان ندهید. نه اینکه مزدورند یا فلان، بلکه این ایرانی است و باید تحملش کرد. همه کم و زیاد همین هستیم. یحیا نژاد برادرانه و ازاد منشانه عمل نکرد، شماها بکنید. مهدی خان چرند میگوید که خودش میخواهد توهین کردن و نکردن را تعیین کند، ولی دوستان، کمی فکر کنید، به دست بریده آن داستان چرند حضرت عباس، بچه باز گفتن توهین است، بجای آن بنویسید «بررسی بیماری»، اگر مهدی خان ایراد گرفت، از موضوع بچه باز بیرون بیایید، مگر آن الدنگ و کتابش کم چرند گفته که شما فقط به عروسک عایشه بند کرده‌اید؟

    البته میدانم دوستان در وضعیت اعصاب خوردی هستند و این حرفها براحتی در کتشان نمیرود.

    در تارنوشت گمنامیان گرامی هم چیزی به نام کاربری کامران گفته ام که در همین مورد است.

    پاسخحذف
  97. سلام دوستان اسم منم اظافه کنید

    http://balatarin.com/users/rebinhawar/

    به خاطر این مطلب

    http://sheitaan.blogfa.com/post-9.aspx

    پاسخحذف
  98. صادق جان

    نگاهی به پاسخ من به باران بیانداز ... نخواستم خودم را نخود آش گرده باشم ...چون نامه خطاب به شما نوشته شده ... ولی به همان دلیلی که شرحش رفته و تنها از طرف خود پاسخی نوشته ام ...

    یکی دو مورد دیگر / فکر می کنم :

    1. در مقطع فعلی "اوجب واجبات حفظ بیضه نَظامست"!:))))

    مهمتر از هر کاری جمع و جور کردن بر و بچه هاست ... یکسری در حال شوکند برخی هم مایوس و دلسرد و ... باید سعی کنیم همه را یکجوری متصل کنیم ... فعلا زیاد مهم نیست که کی کجا می رورد ... مهم حفظ این بدنه در همین ارتباط هست ...

    2. بعد از جمع و جور کردن بر و بچه ها می توانیم طرح و پیشنهاد هارا جمع کنیم و نظر خواهی و بحث و رای گیری و ...

    3. ببینیم در چه زمینه هایی چه ظرفیتهایی داریم و چه می توانیم بکنیم ...

    4. فعلا نیرویمانرا روی اصل کار متمرکز کنیم ( جلو گیری از ریزش و تجدید قوا و...)و بعد قدمهای دیگر
    بنظر من افتادن دنبال پروسه های حقوقی بیش از آنی که مفید باشد ... و قت و انرژی تلف می کند ...

    در صورتی که بتوانیم یک جمع و پیکره 400 تا 500 نفره یا حد اقل حتی 40-50 نفره اولیه را هم دور هم جمع و مرتبط کنیم ... قدمهای بعدی بزرگتری می توان برداشت ( ممنون خواهم شد که لطفا فراخوانی را که در همین صفحه نوشتم / تصحیح شده را نگاهی بیاندازی و نظرت را بنویسی تا اگر لازم به تغییری باشد آن را انجام داده و بعد از جمع کردن / انتخاب دوستانی که می شناسیم ...و تماس با آنها همه را جمع کنیم )

    در همین صفحه تا حالا یکی دو نفر از عزیزان اعلام آمادگی کرده اند برای راه انداختن سایتی با ظرفیت بالاترین

    خود من هم آشنایی مختصری در همین زمینه دارم و تمام و کمال آماده ام ...
    نالیدن از بالاترین و .... یا کوچ کردن و از اینجا به آنجا رفتن بی فایده است و موجب ریختنمان از هم و هرز رفتن مان خوا هد شد ...

    اشکال فقط از بالاترین و مدیریتش و ذهنیت غالب دینمداران سبز و زرد نیست ... ضعف از خود ماست که علی رغم ظرفیتهایی چنین کار آمد ... مثل لشکر شکست خورده ... و چه آسان از هم می پاشیم ...

    باید خودمان آستین هامان را با لا بزنیم و بدانیم که بسیاری از عزیزان و ظرفیتهای دیگری خارج از بالاترین هم هستند که به جمعمان بپیوندند ...


    شاد و پیروز باشی عزیز

    پاسخحذف
  99. به سایت «روزنا.مه» هم نگاهی بندازید http://roozna.me تازه ایجاد شده و بنظر میاد سیاست معقولی داشته باشه. احتمالا یزودی پیشرفت هم خواهد کرد.

    به نقل از خود سایت http://roozna.me/page.php?page=about:
    انگیزه ی اصلی ایجاد روزنا.مه، فراهم کردن یک فضای اطلاع رسانی آلترناتیو و دموکراتیک در خدمت جنبش آزادیخواهانه ی مردم ایران است. روزنا.مه امیدوار است صدای بیصداها باشد: کمکی باشد در خودسازمان یابی مردمی و مقابله با سلطه ی صاحبان زر و زور بر دنیای رسانه ها. روزنا.مه هیچ باوری را مقدس نمی شمارد و برای هیچ گروه و دسته ای رانت قائل نمی شود. روزنا.مه به دموکراسی حداکثری و برابری اساسی انسان ها باور دارد. گردانندگان روزنا.مه هیچ گونه وابستگی مالی یا تشکیلاتی به هیچ حکومت، حزب یا شرکتی ندارند و نخواهند داشت. سرور روزنا.مه در کشور آمریکا واقع است.


    پ.ن. متاسفانه انگار سیستم ارسال نظر اشکال پیدا کرده! الان سومین باریه که این نظرو ارسال میکنم.

    پاسخحذف
  100. اصلا بنظر میرسه این سایت رو در واکنش به بالاترین سخته باشند چون لینکهای پست شده در اونم اکثرا در مورد این قضیه است.

    پاسخحذف
  101. صادق جان
    _________

    خواستم این را ایمیل کنم .... ایمیلت را پیدا نکردم ( یکی دو پیام هم برایت بالا تر نوشتم ... لطفا بخوان / با سپاس)
    ----------------------------------------------------------------------
    صادق جان سلام


    ایمیل پلاربر

    passionofanna@gmail.com

    شاد و پیروز باشی عزیز

    ----------------------------------------------------------------
    محض اینکه خستگی ات هم در برود

    این هجو نامه را موقتا برایت می فرستم
    البته هنوز ناتمام است و کلی با ائمه کار دارم !
    ___________________________________


    ....
    (بیت بیتش هم منبع تاریخی و قرآنی دارد ... که اگر تمامش کنم ضمیمه خواهد شد )
    ...
    ای خلق بدانـــید که اسلام همینست
    از چاله به چَه رفتی و مرداب کمینست!
    .
    تا چند خوری حیله ز ملای دغل باز
    اسلام همینست و همینست و همینست!
    .
    مکّار خدایش بد و شیّاد رسولش
    منطق همه شمشیر و قصاوت همه دینست
    .
    قصاب امامش بد و گردن زنی اش رســـم
    سجاده او بین که به خونابه عجیـــــنست
    .
    آیات رذالت نگر و تقیه و تکفیـــر
    کین معجزه نفرت و قرآن "مهینست"
    .
    مغزش همه از خون و منی کردن و گوز ست
    اصلش همه نیرنگ و ریا فتنه و کینست
    .
    اللّهِ عرب اکبر و خونخواره و مکّار
    ما را سننم ؟! گر همه عقل عرب اینست!
    .
    دردی بجز از بیضه اسلام ندارند
    امت سر این نیزه و این بیضه حزینست!
    .
    برخیز و مزن دم ز علی اکبر و اصغر!
    مولا و خدایت بتر از شمر لعینست!
    .
    این پوست برویاند و تا باز بسوزد
    آن کله ببرد که صراتش همه اینست
    .
    جز غارت و قتل و رمه دزدی و تجاوز
    چون حکم کند آنکه ورا نام امینست؟!
    .
    کودک بنوازد چو دل از بیوه ببـــازد
    شق کرده ز بهر قمر... این دین مُبینست؟!
    .
    کافر بکُــشد تا برهد زآتش دوزخ!
    حوری بکِشد در بر و غلمان به پسین ست!!!
    ....>>>
    اینست اگر معجزه رحمت و اسلام
    ریدم به خدایی که پیام آورش اینست!
    .....>>>
    ...
    عقلت چو پی آخرت و روز معادست
    از ترس شب قبر و تب زیر زمینست

    .....
    آویخته در منکر و در زیر نکیرست
    خلقی که خرد وهم و خرافات یقینست!
    ....>>>

    ای امت در بــــند و گرفتــار خرافات
    تا وا نکنی چشم " قضا و قدر" اینست !
    .
    تا بسته دخیلت سر گلدسته اسلام
    این قصه همینست و همینست و همینست!

    سیاوش (محقق)

    پاسخحذف
  102. ایمیل من : سیاوش (محقق)

    siavashnameh@gmail.com

    پاسخحذف
  103. http://siahghalam.wordpress.com/2010/12/20/نوشتن-این-پست-فقط-و-فقط-برای-برون-ریزی-ا/
    لینک من رو حذف کردن ولی حساب کاربریم رو هنوز نبستن

    پاسخحذف
  104. ساختن یک سایت در حد بالاترین نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری داره... بعلاوه وقتی مدیریت و صاحب وبسایت یک نفر باشه همین اتفاقها هم میفته... باید یک گروه مدیریت کنن و تصمیم گیری کنن... اینکه من برنامه نویسم و حالا چند تا پروژه php یا ruby کار کردم کافی نیست که بیام بگم من یک وبسایت مثل بالاترین میسازم و روی من حساب کنین... اول یک گروه باید جمع بشن و بحث و تبادل نظر کنن، راجع به قوانین و نحوه اجرای اونها تصمیم گیری بشه... راجع به مدیریت و هزینه ها هم همینطور... بعد تازه برنامه نویسها میتونن شروع کنن به طراحی و نوشتن برنامه

    پاسخحذف
  105. به نظر من ایجاد بنیاد غیرانتفاعی و امثال اینها میتونه قدمهای بعدی ما باشه. در درجه اول انتخاب یک اسم و ثبت دامنه میتونه قدم اول ما باشه. این اسم باید تاکید داشته باشه روی آزادی بیان...
    فقط میخوام به این فکر کنید که این کاربرهای اخراجی از بالاترین که جز فعالترین ها بودن اگر وارد یک محیط جدید بشن که احساس کنن اونجا تنها چیزی که حاکمه روح آزادی بیان و متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و در عین حال متعلق به همه هست چه فعالیت چشمگیری میکنن.

    من رو هم در جریان بگذارید :
    xllload@gmail.com

    پاسخحذف
  106. فعلا برای اولین قدم ثبت کردن دامنه و اعلا اسم سایت میتونه مثل یه بمب روحیه باشه واسه بچه ها تا کم کم بریم سراغ نکات امنیتی و قوانینو کیفیت و .... فعلا برای شروع اعلام نام سایت میتونه یک ضربه شصتی باشه برای ملا یحی نژاد

    پاسخحذف
  107. ای بابا منو چرا بستن بعد سه روز که عضو شدم!!
    اینم تنها لینکم. این مسخره بازیها چیه دیگه درآوردن من که کاری نکردم؟!
    http://balatarin.com/permlink/2010/12/18/2296146

    http://balatarin.com/users/vert

    پاسخحذف
  108. خدمت دوستان دیگری که بعضا کامنت گذاشته اید و اینجا نشان داده نمیشدند، من الان بعد از دیدن کامنتی از یکی از دوستان (جناب دیوید) که گفته بودند کامنت گذاشته اند اما دیده نمیشود، رفتم و چک کردم، متاسفانه حق با ایشان بود، بلاگر حدود 6 کامنت را به عنوان «اسپم» ذخیره کرده بود و از انتشارشان جلوگیری کرده بود. البته من آنها را آزاد کردم و منتشر شده اند، اما به هر حال عذر میخواهم از دوستانی که کامنتهایشان اینجا دیده نشده بودند (متاسفانه میخواستم سریع آزادشان کنم اینبود که فرصت نشد دقت کنم چه کسانی و چه زمانی گذاشته بودند آن کامنت ها را)، گرچه حدس میزنم دو سه تای آنها کامنتهائی بوده باشند که دوستمان دیوید گفتند فرستاده اند و دیده نمیشود.

    به هر روی از این موضوع پوزش میخواهم از آن دوستان گرامی که کامنتشان در بخش اسپم رفته بود و زودتر از این منتشر نشده بود. از این به بعد مرتب تر چک خواهم کرد بخش اسپم ها را.

    ضمنا همچنین اجازه بدهید همینجا از همه دوستان عزیزی که پیغامی خطاب به من گذاشته اند و من فرصت نکرده ام پاسخ بدهم عذر خواهی کنم، چون من علاوه بر تعقیب وضعیت بالاترین و کاربران حذف شده و غیره در همین چند روز گذشته نزدیک به هشتصد پیغام و ایمیل تنها در همین رابطه دریافت کردهام که طبعا بایستی یکی یکی آنها را میخواندم و برخی هم البته لازم بوده که پاسخی بنویسم که متاسفانه فرصت پاسخ به همه آنها ممکن نشده است، بنا بر این همینجا عذر خواهی میکنم از همه شما عزیزان از اینکه نتوانسه ام به همه پاسخ بدهم، اگرچه یکبار دیگر تاکید میکنم که تمام نظرات کامنت ها و پیشنهادات شما عزیزان را بادقت خوانده ام و ایمیل هائی که اینجا گذاشته اید یا مستقیم به من فرستاده اید را نیز نگه داشته ام تا هنگام نیاز بتوانم با شما تماس برقرار کنم.

    با تشکر مجدد از همراهی و یاری همه شما و اهمیتی که برای پیشبرد آزادی و حقوق مدنی و انسانی در کشورمان قائل هستید، و به امید پیروزی و سرفرازی کشور و مردممان.

    -- صادق

    پاسخحذف
  109. به خودنويس ونيک آهنگ هم اعتماد نکنيد سگ زرد برادر شغال است صادق خوت توي همين وبلاگ يک پست بزن بنام گفتگو بچه ها اونجا هم لينک بدن هم نظر.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد