۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

جاسوس نفوذی «سیا» در سپاه پاسداران: یا جدا به مردم ایران کمک کنید تا رژیم را سرنگون کنند، یا به ایران حمله کنید


آقای رضا کهلیلی (اسم مستعار است) که سالها به عنوان جاسوس سازمان سیا در سپاه پاسداران خدمت کرده است روز جمعه گذشته در جلسه ای که توسط «انستیتوی واشنگتن برای سیاستگذاری در خاور نزدیک» یکی از اتاقهای فکر مهم سیاستگزاری امریکا برگزار شده بود شرکت کرد، و پس از ایراد سخنانی به سئوالهای حاضرین که به نمایندگی از خبرگزاری های مختلف و نیز بخشهای مختلف نظامی، امنیتی و سیاسی دولت امریکا در سخنرانی وی شرکت کرده بودند پاسخ داد. بخشهای های زیر از متن پاسخهای وی به برخی از سئوالها گزیده شده اند، متن کامل صوتی مصاحبه آقای کهلیلی را در پائین صفحه میتوانید بشنوید.

دقیقه ۱۳، در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا ایران اگر صاحب بمب شود ممکن است از آن استفاده کند یا خیر:
حتی اینکه چنین سئوالی پرسیده میشود مرا حیرت زده میکند. اما به گمانم این به دلیل این است که ما به تفکر عقلانی و منطقی عادت داریم، و نمیتوانیم تفکرات غیر منطقی را درک کنیم. همین است که ما را درگیر و گیج کرده است در مقابله مان با طالبان، و نیز با جمهوری اسلامی. اجازه بدهید نظرم را برایتان بگویم، به عنوان کسی که با آنها در یک سنگر بوده، در یک کلاس شرکت کرده و به یک سخنرانی گوش داده، و میداند که چگونه میاندیشند. بگذآرید برایتان بگویم که به محض اینکه اینها دستشان به بمب هسته ای برسد -و توانش را هم دارند، چون پروژه های مخفی موازی مختلفی را در حال انجام هستند، مشغول تولید بمب و تکنولوژی موشکی هستند- آنوقت این یک رژیم مهدوی است، هیچ شکی نداشته باشید که آنها وحشتناک ترین عملیات انتحاری در تاریخ بشر را انجام خواهند داد. آنها به اسرائیل، پایتختهای اروپا و منطقه خلیج فارس در یک زمان حمله خواهند کرد، و سپس در پناهگاههای خودشان مخفی خواهند شد و منتظر خواهند شد تا مهدی از چاهی بیرون بیاید، بر اسب سفیدش بتازد، شمشیر را بکشد و باقیمانده کفار را به قتل برساند...

دقیقه ۲۷، در پاسخ به سئوالی در مورد دیپلماسی و تحریم و نوع تاثیر آن بر جمهوری اسلامی:
تحریم یک رویاست! عوض شدن رفتار اینها یک هذیان است! از خواب بیدار شوید! خواهش میکنم بیدار شوید! رفتاری عوض نخواهد شد. شما با انسانهای منطقی طرف نیستید. اینها ذهنیت خودشان را مستقیما از قرآن میگیرند، و قرآن به صراحت به آنان میگوید، «دشمنان شما از احمق ها هستند»! این آن چیزی است که راجع به شما میاندیشند. وقتی دست به سویشان دراز میکنید آنها این دست شما را به عنوان یک گام در جهت دوستی و محبت و صلح نمیبینند، بلکه آن را به عنوان حماقت شما تعبیر میکنند. پس کاری که بایستی همین امروز، و نه فردا، انجام بدهید این است (و این برای خودتان است، برای امنیت خودتان، برای بقای خودتان):‌ همه کشورهای اروپائی باید تمام روابط دیپلماتیک را با جمهوری اسلامی قطع کنند، خطوط کشتیرانی و هواپیمائی را قطع کنند، جمهوری اسلامی رابه یک گوشه بکشانند. شکافها به سرعت پدیدار خواهد شد، موشها از کشتی بیرون خواهند پرید، و مردم شجاعت پیدا خواهند کرد و این دولت به سرعت سرنگون خواهد شد. غیر از این، تنها راه حل دیگر جنگ است. خوب، آیا میخواهید با ایرانی که بمب اتمی دارد وارد جنگ شوید، یا با ایرانی که بمب اتمی ندارد؟ به نفع شماست که که پیش از اینکه بمب اتمی به دست بیاورند با آنها بجنگید!


دقیقه ۳۲، پاسخ به سئوالی در مورد عکس العمل مردم ایران به حمله نظامی از سوی آمریکا:
این چیزی است که لابیست های ملا ها در واشنگتن مدتهاست سعی کرده اند به شما بباورانند، که اگر امریکا به ایران حمله کند مردم پشت سر رژیم جمع خواهند شد. اجازه بدهیم صریح بگویم به شما: مردم ایران دارند میمیرند، در خیابانها کتک میخورند که چرا آهسته راه رفته اند. مدل مویشان را به زور دارند به آنها تحمیل میکنند. این مردم آرزویشان این است که کسی آنها را از شر این رژیم خلاص کند. پس اگر قرار به حمله نظامی شد، من از شما جدا خواهش میکنم، خواهش میکنم ساختارهای شهری را نابود نکنید، مردم را به قتل نرسانید و بمبارانهای سنگین انجام ندهید. فقط مراکز سپاه را بمباران کنید، که ما نقشه دقیق تک تک آنها را هم به شما داده ایم. یک هفته بمباران سنگین کنید این مراکز را، و در عین حال هم به روشنی پشتیبانی خودتان از آزادی مردم ایران را اعلام کنید، و مردم خودشان باقی کار را انجام خواهند داد.


۱۱ نظر:

  1. بنویسید جاسوس بخوانید خائن به وطن !!!

    پاسخحذف
  2. lotfan agar ghasde ettela resani darid,hame mosahebe ro tarjome karde va dar ekhtiar khanandegan begzarid.dar gheir in soorat behtare aslan ettela resani nakonid.tarjome gozine shode az yek mosahebe noei sansoor mahsoob mishavad. lotfan be mardom ehteram gozashte va begzarid khodeshan dar morede masael mokhtalef ghezavat konand, hata agar mozue mosahebe yek karmand sazmane CIA bashad. ba tashakor.

    پاسخحذف
  3. حرف این جاسوس -حالا تو بخون خائن به وطن و از نظر ما خائن به جمهوری اسلامی که با وطن ۱۸۰ درجه فرق میکنه-حرف ۹۰% مردم ایران هست.

    پاسخحذف
  4. "نگید جاسوس بگید خائن به وطن"
    آقای ناشناس احم..... فکر میکنی اگر این اتفاق بیفته -که در صورت دستیابی جمهوری اسلامی به بمب اتمی شک نکنید میوفته- تو رو تو کشتی نوح میزارن و با خودشون می برند ؟- یا یک تختخواب تو اون پناهگاه لعنتی برای تو در نظر گرفتن؟ حالا اگر هم جا برات باشه چند ماه میخوای اونجا باشی؟ یک ماه،دو ماه،یک سال؟حالا اومدیم امام زمانت نیامد چه خاکی به سرت میکنی؟
    تو یا با اساس تفکرات مالی خولیائی اینها آشنائی والی این حرفها رو میزانی و از این جنایتکاران دفاع میکنی که رک و راست مزدوری و تکلیفت معلومه . و گر نه خدا حد اقل یک کوچولو مغز بهت داده ،قبل از اینکه نفر آخر باشی از خواب بیدار میشی خوب الان بیدار شو ،مگه چی رو از دست میدی؟

    پاسخحذف
  5. هموطنان : حالا به این بابا بگید وطن پرست یا مزدور ،چه فرق میکنه/ مگه شکی دارید که اگر جمهوری ولایت وقیح به بمب اتم دسترسی پیدا کنه ما میشیم کره شمالی دوم.؟
    فقط برای اینکه بدونید کره شمالی یعنی چی -برای اونهائی که نمیدونند - لطفآ یک سرچ در اینترنت و یا یو تیوب بکنید -ببینید که جمهوری اسلامی پیش کره شمالی بهشته.یا حد اقل فرانسه و آلمانه !!
    البته بهترین گزینه برای ما برکناری و یا سرنگونی جمهوری ولایت و سپاه بدون دخالت نظامی خارجی هست

    پاسخحذف
  6. تصحیح :

    آقای ناشناس احم... .
    ببخشید منظورم آقای امیر احم..... بود !

    پاسخحذف
  7. خدمت دوستی که به فینگلیش نوشته اند و گلایه کرده اند چرا همه متن را ترجمه نکرده ام، و گزینشی ترجمه کردن را معادل با سانسور خوانده اند و گفته اند چون کامل ترجمه نکرده ام بهتر بود اصلا اطلاع رسانی نمیکردم:

    دوست گرامی، در مورد «سانسور» که فرموده اید، همانطور که مشاهده میکنید من متن کامل سئوال و جوابها را اینجا آورده ام که دوستانی که علاقه دارند بتوانند دسترسی داشته باشند و استفاده کنند. طبعا دوستانی هستند که انگلیسی بلد نیستند، اما این دلیل نمیشود که من اگر همه متن را تبدیل نکنم مرتکب سانسور شده ام. اما دلیل اینکه کامل ترجمه نکرده ام تنها این است که وقت آن را ندارم. همین مقداری هم که انجام داده ام از وقتی که میتوانستم صرف کارهای مهم دیگری کنم زده ام تا اینجا این خدمت را انجام بدهم. اگر خود شما یا هر کدام دیگر از دوستان علاقه مندند و وقت و توانش را دارند که متن کامل را ترجمه کنند مطمئن باشید من با کمال میل متن کامل را در همینجا منتشر خواهم کرد. اما خودم متاسفانه وقت آن را ندارم که کل متن را ترجمه کنم.

    در پایان یک سئوال هم دارم از شما:‌شما که خودتان به اندازه کافی ارزش و اهمیت برای حرفتان یا خواننده هاتان قائل نشده اید که وقت بگذارید و متن خودتان را به الفبای فارسی برگردانید که بشود آن را راحت خواند، آنهم در جائی که درست پای همین صفحه برنامه ای گذاشته ام که حروف لاتین فینگلیش شما را به راحتی به فارسی برمیگرداند، این کمی به قول معروف ironic نیست که یکی مثل شما از من که اینهمه وقت صرف اطلاع رسانی میکنم شکایت کند؟

    پاسخحذف
  8. هموطن گرامی که زحمت کشیده و متن را ترجمه کرده اید،شما چگونه باین نتیجه رسیده اید که سخنران جاسوس سیا هست؟آیا محتوای سخنش یا سوابق شخصیش شما را باین نتیجه رساند؟ اگر استناد شما به سابقه است من حرفی ندارم امّا اگر از محتوای صحبتش باین نتیجه رسیده باشید نتیجه گیری شماکاملا اشتباه است.این اشتباه هم از آنجا ناشی میشود که شما هنوز در ماهیت این رژیم پلید بوقوف لازم نرسیده اید. این پلیدی بطور فتری در این رژیم وجود دارد منظورم اینستکه ما ناشیانه فقط احمدی نژاد را دراز نکنیم ،زمان صدارت موسوی و ریاست جمهوری رجائی و خاتمی و رفسنجانی و خود همین علی خامنه ای هم این رژیم باندازهء حالا پلید بود منتهاالان با این همه پیشرفتهای تکنیکی در ارتباطات زمانیستکه تشت رسوائی ها زود از بام دنیا میافتد. کافیست ادامه جنگ بعد از خروج یا اخراج عراق از خاک ایران و یازنده بگور کردن هزاران اسیر دست و پا بسته در خاوران تهران را درنظر آوریدتا بتوانید پلیدی این رژیم را لمس کنید. حکومتی مملو از اینهمه پلیدی سزاواربسیار بیش از آنچیزیست که سخنران گفته است.

    پاسخحذف
  9. در اینجا ۲ مطلب مهم هست که باید توجه کرد:
    یکی اینکه جاسوس کلمه ای بسیار منفیست و حرفه ای شرم آور. دیگر اینکه CIA سازمانیست شرم آور تر! از کی تا حالا سازمان سیا حافظ منافع و پاسدار حقوق انسان ها بوده که انتظار داشته باشیم اینبار مردم ایران را کمک کند؟ اینکه حکومت ایران علیه مردم خودش است و دیکتاتوری را به حد اعلا انجام میدهد حرفی نیست، ولی اینکه برای نجات مردم از کشوری یا از سازمانی که اساسا حقوق انسان ها برایش مفهومی ندارد کمک گرفت بسیار ساده لوحانه است ء و شاید فرصت طلبانه!
    باران _ ۱۳ جولای ۲۰۱۰ ساعت ۱۸:۴۰

    پاسخحذف
  10. خدمت دوست گرامی، جواد ۱۳۲۷:

    خیر دوست عزیز، اینکه ایشان جاسوس بوده اند را خود ایشان اعلام کرده اند، و کتابی نیز در باره خاطرات و تجربیات جاسوسی خود در سپاه پاسداران منتشر کرده اند، به نام «زمانی برای خیانت». به همین دلیل هم هست که همینطور که در عکس میبینید حتی در جلسهٔ فوق نیز هم صورت خود را پوشانده بودند و همینطور که در فایل صوتی میشنوید با استفاده از دستگاههای مخصوص صدای خود را نیز غیر قابل تشخیص کرده اند (خودشان میگویند برای حفظ امنیت خانواده شان که هنوز در ایران است، و نیز برای حفاظت امنیت افراد دیگری که ایشان از درون سپاه برای سازمان سیا عضو گیری کرده اند و اگر ایشان شناخته شوند امنیت آنها میتواند در خطر بیافتد).

    پاسخحذف
  11. گاهی دوستان یک جوری راجع به سازمان cia و... صحبت میکنن که انگار ما توی این یک ساله که از اعتراض ها میگذره چقدر تونستیم پیشرفت محسوس داشته باشیم که حالا همه ی سازمانهایی که بدرستی دنبال منافع خودشون هستن رو محکوم میکنیم،که چرا به خودشون حق میدن توی امور کشور دخالت کنن و...؟
    سعی کنید واقع بینانه نگاه کنید
    تصور کنید که جمهوری اسلامی مانند شاه یک دیکتاتوری با اقتصاد پویا و وجه جهانی فوق العاده داشت. چند درصد احتمال میدادید که جنبش سبز چنین حکومتی رو به زانو در بیاره؟؟؟! دورو برتون رو ببینید ! همه چشم به شکت اقتصادی جمهوری اسلامی از راه تحریم ها دارن، دیگه کی تکون میخوره از جاش!؟
    این حکومت جز پول نفت هیچی نداره،فعلا که تا اینجا همه رو خابونده. توی این جامعه هرکی به فکر خودشه،6% یا 7% آدماش از این کشور مهاجرت کردن. اونایی که رفتن خودشون یک معترض محسوب میشدن.
    دوستان تا فشار داخلی و خارجی همزمان و یک اندازه نباشه راهی به آزادی نداریم.
    هیچ کشوری دلش به حال حقوق بشر نسوخته و با این وضع که جنبش حتی زیر زمینی هم هدایت نمیشه حالا حالاها راه به جایی نمیبریم.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد