۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

سید محمود ا.ن: امريکا چون 30 سال است با ما رابطه ندارد ناراحت است و مي‌خواهد اروپايي‌هاي بي‌چاره را هم به همين سرنوشت دچار کند


آقای دکتر سید محمود ا.ن رئیس دولت کودتا در یک مصاحبه اختصاصی با «پرس تی وی»، رسانه انگلیسی زبان حکومت جمهوری اسلامی، طبق معمول بیانات منحصر به فردی ایراد کردند. فرازهائی برگزیده از بیانات ایشان که در بخش فارسی پرس تی وی نیز منتشر گردیده است را در زیر میخوانید:


آن چيزي که رئيس جمهور روسيه مي‌گويد، آشکارا خلاف منافع اين کشور است . . . اين مسأله جديدي است، و البته پيش از آن‌که به ضرر ما باشد به ضرر روسيه است.

فرض کنيد اين چهار قطع‌نامه سه تا صفر هم بيايد جلوش و چند سال ديگر بگويند که ما چهار هزارمين قطع‌نامه را عليه ايران صادر کرديم . اين مسأله تقريبا تبديل به يک لطيفه شده است . . . بالاخره آن‌قدر قطع‌نامه صادر مي‌کنند که اين‌ها هم از تاريخ خارج شوند . . . اين‌ها وقت‌شان در اين هتل تمام شده است، اين‌ها بايد ساک‌هايشان را جمع کنند و بروند و البته در حال رفتن هستند . . . اصلا با صدور قطع‌نامه اين معادله عوض نخواهد شد. مانند اين است که يک رودخانه عظيمي که در هر ثانيه هزار تا دو هزار متر معکب آب را منتقل مي‌کند را بخواهيد با يک کاميون خاک يا زباله جلوي اين جريان عظيم و زلال آب را بگيريم هر کس اين موضوع را ببيند مي‌خندد. مسخره است که شما بخواهيد با يک کاميون زباله جلوي رودخانه زلال را بگيريد . . . فرض کنيد يک کاميون زباله هم جلوي درب خانه ايراني‌ها ريختيد . . .

آن‌ها در حقيقت خودشان را تحريم مي‌کنند. دولت امريکا چون 30 سال است که با ما رابطه اقتصادي ندارد، ناراحت است و مي‌خواهد اين اروپايي‌هاي بي‌چاره را هم به همين سرنوشت دچار کند. فرض کنيم اروپايي‌ها هم به ما جنس نفروشند، چي مي‌شود؟ واقعا چه اتفاقي مي‌افتد؟

اين ادبيات تحريم براي آدم‌هاي شکست‌خورده و ضعيف است.

من گفتم چهار هزار قطع‌نامه، اين‌ها سه تا قطع‌نامه صادر کرده بودند و براي فرار از آن‌ها چهارمين قطع‌نامه را عليه ايران صادر کردند و براي فرار از اين قطع‌نامه پنجمين قطع‌نامه را صادر خواهند کرد. خب سه تا قطع‌نامه اول که اثري نکرد قطع‌نامه چهارم هم اثر نخواهد کرد، بعدش چي کار مي‌خواهند بکنند؟

فکر مي‌کنند با تکرار موضوع جنگ عده‌اي در ايران مي‌ترسند البته به شما بگويم که اين مسأله را با برخي‌ها هماهنگ کردند و من در آينده خواهم گفت. با برخي‌ها که فکرشان مثل خود آن‌هاست، هماهنگ کردند که ما از اين طرف مي‌گوييم و شما هم از آن‌طرف بگوييد، سرو صدا مي‌کنيم، شلوغ مي‌کنيم تا ملت ايران بترسند . . . تاکيد مي‌کنم که ملت ايران از هيچ چيز نمي‌ترسد، شما که کاري نمي‌توانيد انجام دهيد، فقط حنجره‌هايتان را تحت فشار قرار مي‌دهيد!

پرس تي‌وي: آقاي رئيس جمهور، شما معتقديد که حتي اگر چهار قطع‌نامه کنوني به چهار هزار قطع‌نامه برسد، اصلا مهم نيست. مي‌توانيد صادقانه بگوييد که اين تحريم‌ها هيچ تاثيري ندارد و ضرري به دولت و ملت ايران وارد نمي‌کند. در صورتي‌که هواپيماهاي ايراني نمي‌توانند در آن‌جا سوختي دريافت کنند. مي‌توانيد در اين رابطه توضيح دهيد؟
احمدي‌نژاد: چرا اين مسأله خيلي تاثير دارد و سرعت پيشرفت ملت ايران را چند برابر مي‌کند. اثر ديگرش اين است که آن‌ها را محروم مي‌کند.

ما نگراني نداريم ! ايران را با بنزين تحريم مي‌کنند؛ اين‌ها نمي‌فهمند چه مي‌گويند؛ کشوري که توليدکننده نفت است، اين کشور را به محدوديت صادرات بنزين تهديد مي‌کنيد؟! ما روزي 4 ميليون بشکه نفت توليد مي‌کنيم ، ده‌ها پالايشگاه داريم با يک تغيير در خط توليد روزي 20 ميليون به توليد بنزين‌مان اضافه خواهد شد. الان اين کار را انجام نمي‌دهيم چون که کالايي ديگر توليد مي‌کنيم که قيمتش از بنزين بالاتر است. خب اگر شما صادرات بنزين به ايران را متوقف کنيد، ما توليدمان را تغيير مي‌دهيم ! . . . ما که خودمان توليدکننده هستيم. اين‌ها اصلا متوجه نمي‌شوند! اين‌ها توي يک فضاي بسته يا اتاقي نشسته‌اند و ديوارهايش را نقشه دنيا زده‌اند و فکر مي‌کنند که دنيا را مي‌بينند. به ديوارهاي اين اتاق نقشه دنيا را چسبانده‌اند و فکر مي‌کنند که دنيا را مي‌بينند. ما مي‌گوييم اين ديوار را بشکنيد و بياييد بيرون، هواي آزاد تنفس کنيد !


ما فکر مي‌کنيم تماشاچي اين سناريو فقط خود امريکا و متحدانش هستند. يعني کسي در دنيا پول نمي‌دهد که برود و اين نمايش‌نامه را ببيند و تاثيري هم نخواهد داشت. واقعا تاثيري ندارد. راه، غلط است. راهي که انتخاب کرده‌اند، غلط است. ببينيد اگر کسي مسيري را انتخاب کند که برود ته دره، هرچه قدر با سرعت بيشتري برود، بيشتر به انتهاي دره نزديک مي‌شود و از اين مسير به قله نمي‌رسد. اشتباه اين‌ها اين است که ما هرچه مي‌گوييم مسيرتان اشتباه است، نمي‌فهمند.


پرس تي‌وي: در اظهارات اخير شما يک سناريويي اخيرا توسط امريکا مطرح شده که در آن سناريو اقدامات احتمالي امريکا عليه ايران و متحدانش در منطقه است. در اين رابطه اگر مطلبي داريد، بفرماييد.

احمدي‌نژاد: ما الان اطلاعات دقيقي داريم که امريکايي‌ها يک سناريويي نوشته‌اند که جنگ تبليغاتي سنگيني عليه ايران راه اندازند و اين حرف‌هايي که رئيس جمهور روسيه زد، در واقع آگهي پخش آن نمايش است.
در اين سناريو به گستردگي وارد مي‌شوند و برخي از افرادي را که دزديده‌اند و به امريکا برده‌اند و حرف‌هايي از آنها کشيده‌اند و اين به تصور خودشان يک نمايش‌نامه کامل است. شروع مي‌کنند به جنگ سنگين تبليغاتي و افراد مختلف پشت سرهم حرف مي‌زنند و بعدش هم برخي از کشورهاي منطقه را مورد هجوم قرار بدهند براي اين‌که ما را تحت فشار قرار دهند. اين کليت اين سناريوست. همچنين با برخي‌ها در منطقه ما هماهنگي کرده‌اند، با برخي‌ها در داخل کشور هماهنگ کرده‌اند و اين مسأله را کليد زده‌اند.
اظهارات اخير رئيس جمهور روسيه که ايران در حال دست‌يابي به فن‌آوري‌هايي است که به ساخت بمب نزديک مي‌شود، اين در واقع کليد زدن اين سناريو بود . . .
پرس تي‌وي: شما ابتدا مي‌گوييد که اين‌ها تبليغاتي بيش نيست و از سناريوي احتمالي سخن به ميان مي‌آوريد، اما اگر چنين چيزي پيش آيد ممکن است برخي از دولت‌هاي منطقه مورد حمله قرار گيرند.
احمدي‌نژاد: بله اين تبليغات عليه ماست! همان‌طور که گفتم يک تبليغات سنگين عليه ايران است و برخي از کشورهاي منطقه را تحت هجوم قرار بدهند. اين تبليغات عليه ماست !



۱ نظر:

  1. "...سخره است که شما بخواهيد با يک کاميون زباله جلوي رودخانه زلال را بگيريد . . . فرض کنيد يک کاميون زباله هم جلوي درب خانه ايراني‌ها ريختيد . . ."
    دقیقا هیمنطور هست که میگی سید قلابی!
    یک کامیون زباله جلوی در خونه هر ایرانی ریخته شده و یکی یک کشتی زباله توی بیت رهبری و کاخ ریاست جمهوری و شورای نگهبان و مجلس شورای اســــــلا می و مجمع تشخیص مصلحت و... و جالب اینه که حتی وقتی توی خونه هستیماین زباله ها ما رو یاد شما میندازه،چرا که فقط بوی تعفنش میتونه یاد آور بوی خوش خدمت این حکومت فاسد دینی باشه.
    تاریخ به شما بدرود رو میگه چه با جنگ چه بی جنگ.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد