۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دههٔ مقاومت ملی


دههٔ فجر؟؟
کدام فجر؟ آنچه از «فجر» داشت انفجارش بود و همان، که دردا و مصیبتا آنهم کور بود و جان داد به قومی جانی...

کدام فجر؟ نوریش و خورشیدیش در پی نبود، طلوعی نبود، که با بهمنش روشنائی نبود که بر خاکمان افتاد، که ظلمت بود و درد شب که بر ما آوار شد و به سان سایه ای سیاه سی سال بر نفس زن و مرد و کودک مان سنگین نشست...

این دهه را دیگر فجر نمیتوانیم خواند، که دیگر نه انفجار را باور داریم و نه سکوت تاریکش را میپسندیم...

این ده روز را به مقاومت برمیخیزیم و نامش را باز به حافظهٔ تاریخ میسپاریم . اینبار اما برای همیشه، و اینبار اما به نام خوبی و خیر، به نام محبت و آزادی، به نام جوانه های سبز.

این دهه را دههٔ عشق میکنیم، دههٔ مقاومت ملی، در برابر خیل خشونت، این سیاهیان ظلم و جهل...


۷ نظر:

  1. سلام آقای رحیمی / ما هر چی به کار "اشتباه" شما تذکر دادیم که آقا این پرچم برای خودش رنگ و نشونی داره ، شما گفتی نخیر ایران سی ساله عزاداره برای همیم سفید بهش نیومده باید سیاه باشه / حالا هم که احمدی نژاد داده سبز پرچم را آبی کردند ! احتمالا هم استدلالش هم این بوده که چون دریای خزر را به باد دادیم بگذارید رنگی ازش بماند / آقای رحیمی که در یک پاراگراف جا نمی شود درج مدارک تحصیلی تون ،وقتی ما به شما ایراد می گیریم که آقا پرچم یک کشور نشانی از گونه اصالت آن کشور است و شما وقعی نمی نهی و میگویی تنم از هرچه اصیل و اصالت است کهیر می کند ، چه انتظاری از یک آخوند که رهبر مملکت هم هست داریم . دیکتاتورشیپ داره بیداد میکنه / اینم لینک عکس آقای احمدی نژاد : http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M594155.jpg

    پاسخحذف
  2. دیروز که خامنه ای رو دیدم مطمئن شدم که شکست رو قبول کرده.چه دهه زجری بشه براش . خوب چیزی گفتی دهه مقاومت !!
    این دوستمون هم راجع پرچم بیراه نمیگه کار ا.ن که سبزو آبی کرده با شما که سفیدشو سیاه کردی زیاد فرق نمی کنه چون جفتی یه تیکشو عوض کردین.

    پاسخحذف
  3. man ham ba in dast bordan too parcham nistam chon ke ye chize unique o ke inhame dastkari nemikonan ! parchame ye keshvareha ! shalgardan nist ke harki ba saligheye khodesh dorostesh kone

    پاسخحذف
  4. اگر جای حکومت ولایی حکومت فدرال برقرار باشه این آقا هم پرچمشو در ایالتی شاید بتونه ببره بالا. حالا اگر به جمهوری ایرانی برسیم می تونیم فدرالیسم را ازش استخراج کنیم؟

    پاسخحذف
  5. اهداف مقاومت ما با مقاومتی که به انقلاب 57 انجامید تفاوت زیادی داره ، مثلا ما در نهایت مقاومت و ایستادگی دست به اسلحه نخواهیم برد و شورش های کور را مهار می کنیم.به قول معمار حکومت ولائی ورافتد و تحزب(به معنای حضور تمام حزب ها) و حضور نمایندگان حزب ها در مجلس و دولت صورت گیرد. خودِ تنهایی هم نمی ماند که بگوید این خودیست و اون غیر خودی..یاکه بیخودی.

    پاسخحذف
  6. عرفان - حرف حساب۱۰ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۸:۲۲

    صادق عزیز سلام. لطفا در فرند فید یک حساب باز کن و من رو هم به اون اضافه کن. باهات کار دارم. ممنون. منتظرم.
    http://friendfeed.com/harfehesaab

    پاسخحذف
  7. سلام، رضا و پارسا درست می گن. اگر قرار باشه هر کی هر کار خواست بکنه که میشه احمدی نژاد. از این که بگذریم سخن دوست خوش است که دهه عشق، دهه مقاومت ملی، اما برای چی؟
    جمهوری اسلامی؟ جمهوری؟ اگر ندانیم که چی می خواهیم، همان بلایی سرمان می آد که در سال 57 آمد. آن موقع همه می دانستند که چی نمی خوان، اما نمی دانستند که چی می خوان.
    من " جمهوری" بدون پسوند و پیشوند. " جمهوری" همه اجازه حضور می دهد حتا به متعصبین. باشد، بستگی به مردم دارد که چگونه آگاه شوند.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد