۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

متخصصان روسی باز به کمک کودتا چیان میشتابند: اینبار تیم بانکی


خبرگزاری رسمی کودتا، Farce News، امروز در طی یک خبر کوتاه که تنها در بخش انگلیسی خود نیز منتشر کرده است گزارش میدهد که یک تیم متخصصین بانکی روسی روز دو شنبه به تهران خواهند آمد. در این خبر آمده است،
سید محمد رضا سجادی به خبرنگار فارس نیوز گفت «[ویکتور] ملنیکوف»، معاون رئیس بانک مرکزی روسیه، به همراه عده ای از مقامات بانکهای دیگر روسیه برای کمک به حل مسائل بانکی ایران و نیز برای تسهیل مبادلات و فعالیتهای اقتصادی و تجاری بین دو کشور روز دوشنبه وارد ایران خواهد شد.
این گزارش هیچگونه اشاره ای به جزئیات ماموریت این گروه و یا نوع «مسائل بانکی» که هیئت تخصصی روسی برای کمک به حل آن به ایران میآیند نکرده است. اما با توجه به اخبار اخیر به نظر میرسد ماموریت این گروه کمک اضطراری به دولت احمدی نژاد باشد برای پیدا کردن راه حلی سریع برای مسائل جدی از قبیل کمبود شدید نقدینگی و احتمال ورشکستگی قریب الوقوع که بانکهای ایران را در بر گرفته است.

۳ نظر:

  1. سلام
    FARS درسته

    خیلی ممنون از مطلبتون

    پاسخحذف
  2. سلام دوست ناشناس، و با تشکر از تذکر شما،
    عرض میشود که در عقیده من همون Farce یک کم درستتره در این مورد خاص، و به همین دلیل اگر به پستهای قدیمی تر هم نگاه کنید خواهید دید که همیشه Farce نوشته ام.

    در هر حال باز هم از توجه شما متشکرم دوست عزیز.

    پاسخحذف
  3. khub bud chun baraye dahaegi nashod beram tu sayt farce.

    albate sayto mesle shoma neveshtam

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد