۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

تاکید «ایرنا» بر وجود اختلافات جدی بین رفسنجانی و خامنه ای


خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی، «ایرنا»، در خبری که اخیرا منتشر کرده است تحت لوای گزارشی از ملاقاتی که چندی پیش بین هاشمی رفسنجانی (که ایرنا وی را با تاکید چند باره «حجت الاسلام» لقب میدهد) و رهبر شیعیان عراق سید علی حسینی سیستانی صورت گرفته بود، به وجود اختلافات غیر قابل حل بین رفسنجانی و خامنه ای اشاره میکند.

ایرنا که خبر خود را از قول خبرنگار «رهوا» و «به نقل از یک منبع معتبر» ارائه داده است، مینویسد،
آية الله العظمى سيد علي حسيني سيستاني که در نجف اشرف زندگي ميکند در ديدار خود با حجت الاسلام هاشمي رفسنجاني به نکات ظريفي اشاره کرده بود که امروز اهميت آن بيشتر عيان شده است و ضمير روشن و نوراني اين عالم با بصيرت را هويدا ميکند

ایرنا سپس «نکات ظریف» فوق را به این شرح عنوان میکند که آیت الله سیستانی به آیت الله رفسنجانی میگوید شما مسئولان جمهوری اسلامی «اگر خودتان در ايران متحد باشيد همه مشکلات حل خواهد شد.» اما هاشمی در پاسخ وجود اختلافات جدی بین خودش و خامنه ای را تکذیب میکند و میگوید، «ما اختلافی نداريم، من و رهبري با هم خيلي خوب هستيم و هيچ مشکلي نداريم،» اما سیستانی در پاسخ اصرار میکند که «بله خبر دارم که شما گفته ايد نظر ايشان برايتان حجت است و تبعيت مي کنيد، ولي من مصاحبه آقاي زيباکلام باشما را که خواندم ديدم شما با هم اختلاف زيادي داريد. اين کتاب براي من مهم بود و من آنرا دو بار خواندم.»

ایرنا سپس توضیح‌ میدهد که اصرار سیستانی بر وجود اختلافات بین هاشمی و خامنه ای و تکذیب هاشمی مدتی ادامه یافت اما نهایتا سیستانی با تکذیب های رفسنجانی قانع نشد. در پایان مقاله، ایرنا از قول منبع خود مینویسد، «:اين بحث هرچه ادامه پيدا کرد ، آيت الله سيستاني قانع نشد و حدود نيمساعت از زمان ملاقات به بحث پيرامون همين مطالب گذشت.»


۵ نظر:

  1. مارو باش که به قول معروف جنبش سبزیم ولی فقط نشستیم به جای اینکه از این اختلافها استفاده کنیم فقط نشستیم تماشا میکنیم تازه یارو ایرنا خودش اومده اینا رو توی بوق میزنه بازم ما همینطور نشستیم زل زل زدیم نیگا. خوب حالا هرکی هست باشه، خوب فعلا بذار به نفع خودمون استفاده کنیم ازش خوب عجب وضعیه ها، انگار خودشون باید بیان به التماس بگن بیا این رفسنجانی مال شما ازش استفاده کنین یعنی یکی از ماها تو عمرش شطرنج بازی نکرده؟ نمیدونی حتی مهره سرباز پیاده بی مصرفشم تک تکش مفیده هرچی بیشتر داشته باشی بهتره چه برسه به وزیر و رخ و اسب و فیل؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. ما ایرانی یک دشمن بیشتر نداریم و آنهم آخوند است . زیاد دور نرویم اگر به همین صد سال گذشته نظر اندازید ملاحظه خواهید کرد که همه مشگلات ما از آخوند سر چشمه گرفته . در بر کناری مصدق آخوند امامی کاشانی نقش اساسی داشت . شاه را بیرون کردند ژنرال هایزر با آخوند ها تماس گرفت و با آنها به توافق رسید. مشروطیت را ناکام کردند باز پای آخوند در کار است . احمد کسروی را در دادسرا کشتند آخود نواب صفوی آخوند این کار را کرد. ندا را کشتند و اینهمه جوان وطن ما را کشتند و به جوانان ما تجاوز کردند , باز پای آخوند در کار است. پس ما یک دشمن بیشتر نداریم و آن آخوند لعنتی است که باید دشمن اصلی را بشناسیم . لعنت به هر چه آخوند و هر چه آفت الله و همه و همه آخوند ها . قسم خوردم تا یک لیوان از خون کثیف اینها بخورم با اینکه میدانم خونشان هم مثل خودشان کثیف است.

    پاسخحذف
  3. نازنین عزیز، راستش نمیتوانم مطمئن باشم آیا روی صحبتتان با من بود یا خیر؟ اگر با من بود عرض میشود که بنده هم در عمرم شطرنج بازی کرده ام و هم با حرفهای شما مخالفتی ندارم، و امیدوارم این عصبانیتتان هم از دست من نباشد!

    پاسخحذف
  4. دوست ناشناس، یعنی جدی جدی قسم خوردید و قرار دارید یک لیوان خون آخوند بخورید؟

    پاسخحذف
  5. به نظرم داستانهای مربوط به هاشمی رفسنجانی یا دوستان را هیجان زده میکند، یا کلا افراد خاص و پر هیجانی را جلب میکند!

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد