۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

یک پیشنهاد نا«چیز» به نظام برای دفع بی درد سر دکتر احمدی نژاد و به راه انداختن جهاز هاضمه مبارک


نظاما! ای کوثر، ای گوهر، ای امام!

اول از خدای بزرگ آرزو میکنم تمام این بچه بسیجی هائی که در خیابانها هستند قربان شما و دل مهربانتان بگردند که میدانم این روزها بدجوری به درد آمده است.

اما دوم، در رابطه با همان دل درد مذکور، با توجه به اینکه جناب دکتر احمدی نژاد اخیرا مانند یک تکه «چیز» خشک و سفت به شکل ناجوری در جهاز هاضمه عزیز نظاممان گیر کرده است، و با توجه به اعصاب خورد کنی های اخیر مردم که بدتر موجب شده است آن چیز به گوشه ای کشیده بشود که دیگر نه راه پس دارد و نه پیش، و نیز با توجه به اینکه خود نظام عزیز اخیرا عاجزانه و طبق مثل معروف که «به آفتابه میگویم تا فلان چیز بشنود»، در واقع از چیز مورد نظر تقاضا فرموده بودند که یا اینطرفی بشود یا آن طرفی، یعنی یا خودش از نظام بیرون بیاید، یا لااقل برگردد برود یک جائی که بالاخره کاریش بشود کرد، خلاصه در رابطه با همه اینها، این حقیر یک پیشنهاد ناچیزی داشتم که امیدوارم از مسئولان مربوطه هم بگذرد و مستقیم برسد به خود نظام عزیز تا شاید فایده ای شود و این چیز لامصب تکانی بخورد و همه مان را از این بدبختی نجات بدهد.

نظام عظام، حقیر بدبخت بی مقدار پیشنهاد میکنم بدهیم روزنامه کیهان اعلام بکند که کاشف به عمل آمده است که جناب دکتر در واقع عامل موساد و سیا و اینتلیجنت سرویس بوده است، و همچنین بنویسند که ماموریت ایشان از جانب سرکردگانش در واقع این بوده که کشور را دچار سوء هاضمه سیاسی و اقتصادی بگرداند و جمهوری آسمانی را به این روز سیاه بنشاند که ملاحظه میکنیم. آنوقت همان فردایش هم بدهیم جناب دکتر را راحتش کنیم کار را تمام کنیم برود، سرش را هم میاندازیم جلوی خلایق تا بالاخره خوشحال بشوند و آرام.

خود حضرت نظام مستحضر هستند که برای اینطور حکایتی هم زمینه فراوان موجود است و هم کار و مهارت چندانی نمیبرد و خطری هم ندارد چون نه فتوشاپ لازم است که این خاک برسرهای سپاه بخوهند خرابکاری دربیاورند، نه احتیاجی به وادادن به امریکائی های پررو هست، و نه حتی نیازی به خواهش از روسها و چینی ها. حتما در خاطر عالی هست مثلا که همین دو سه سال پیش یک مقام صهیونیستی خودش به زبان خودشان گفته بود اگر جناب دکتر در ایران نبود آنوقت اسرائیل مجبور بود خودش یکی مثل ایشان را تولید کند و بفرستد آنجا، و البته بسیاری موارد دیگر که اینجا لزومی به عرض نیست. ملاحظه میفرمائید که داستان اصلا از روز ازل انگار آماده بوده برای خلاصی از این چیز خشک عفن پردردسر.

خلاصه ای امام تمام، عزیز دل زهرا، ای که الهی همه نیروی انتظامی یکجا قربان همان عبای صورتی شما بشوند که لبریز است از عشق و عشرت الهی، حرفم را اطناب نکنم تا ممل اوقات عزیزت نشوم، اما موجز اینکه از هر جانبی نگاه میکنم میبینم که این روش از هر مسهل و هر تنقیه ای مفید تر به نظر میرسد برای اینکه چیز مزبور دفع شود تا هم اوقات و اعصاب عزیز نظام بیشتر از این خراب نشود، و هم بالاخره این ملت خاک بر سر را هم بشود دست به سر کرد تا دست از این اراذل گری و اوباش بازی بردارند و برگردند مثل بچه آدم بروند سر خانه و زندگیشان.

خاک پای شما،

۲ نظر:

  1. لطفا مطالب وبسايت آسمان ديلي نيوز را در بالاترين بفرستيد

    پاسخحذف
  2. دوست ناشناس عزیز، من تصمیم گرفتم کامنت های شما را حذف نکنم و بگذارم بمانند، اما لطفا توجه کنید که اگر هم میخواهید سایت خودتان را تبلیغ کنید بهتر آن است که به صورت اسپم این کار را نکنید و روشهای جالب تری برای آن پیدا کنید.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد