۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

تبریک به مدیران بالاترین . . .

اگر به همین صورت ادامه بدهید به زودی موفق میشوید بالاترین را از ارگان جنبش سبز به مرکز انتشارات تفکر زرد مبدل کنید...

این عکس را چند دقیقه پیش از صفحه لینکهای «داغ» بالاترین گرفته ام. به گمانم نگاه کوتاهی به نوع لینکهائی که در این روزهای اوج حماسه مردمی در کشورمان فرصت «داغ» شدن در سایت «بالاترین» را یافته اند برای شرح صحبت من کافی است، گرچه کاش میشد عکسی هم داشت از صدها لینک و افکار پر محتوا و سیاسی - اجتماعی که در نتیجه سیاستهای گوناگون مدیران بالاترین، از قبیل ایجاد جامعه پلیسی و بالابردن حد نصابهای لازم برای لینکهای سیاسی و اجتماعی مجال رسیدن به صفحه اول آن سایت را نمیابند.

برای دیدن نسخه بزرگتر روی عکس کلیک کنید.





۴ نظر:

  1. بالاترین دارد از جایگاهی که چند ماه پیش در جنبش ملت ایران داشت فاصله می گیرد. باید رودربایستی را کنار گذاشت و کاستی ها را عنوان کرد. بیش از نیمی از لینک های بالاترین زرد و بدرد نخور است. امیدوارم دنباله به این بیماری دچار نشود. بجای نشان دادن آخرین عکس های فلان خواننده خارجی که درد ما را هم نمی تواند تصور کند، باید نوشت چه بر سر جوانان ایران می آید. کجای کار(نیاکان) ما اشتباه بود که ما را به این روز انداخت؟ نقش دین در پس افتادگی ملت ایران کدام است؟ و چاره کار چیست؟ خوشبختانه جوانان ایران آگاه شده اند و بسیار زود میتوانند سره را از ناسره تشخیص بدهند. و دیگر اینکه این نسل، با کسی پیمان ابدی نبسته است. آنها یاد گرفته اند که در تمام مراحل جنبش تنها به هدفجنبش بیاندیشند و نه به افراد. این جای امیدواری است. این ویژگی میتواند یک ملت را گارانتی کند که جنبشش را ندزدند. کاری که در ۱۳۵۷ انجام گرفت. اهورامزدا سرزمین ایران را از دشمن، دروغ و خشکسالی نگاه دارد

    پاسخحذف
  2. موافقم دوست عزیز. متاسفانه رگه های غیر دموکراتیک را در کار، برنامه ریزی و رفتار مدیران بالاترین به وفور میشود پیدا کرد، تا حدی که نهایتا بالاترین را که یکی از مهمترین و موثر ترین رسانه ها و وسیله های جنبش مردمی اخیر بوده است از نوک پیکان پیشرفت بودن به کنار کشیده اند و به این ترتیب هم نوک پیکان را کند کرده اند و هم خود بالاترین را از سرعت و حرکت و پویائی انداخته اند.

    همانطور که گفتید، بایستی در اوضاع بالاترین دقیق شد و آفت های آن را بدون رودربایستی دید و گفت، چرا که برخلاف اظهارات مدیران که «این یک سایت خصوصی است و هرچه دلمان خواست میکنیم»، بالاترین چه بخواهد و چه نخواهد تبدیل به یک وسیله نقلیه عمومی شده است و در نتیجه در مقابل خواستها و علایق عمومی بایستی پاسخگو باشد، و دقیقا همینجا هم هست که مدیران شکست خورده اند، چون پاسخگو بودن صفتی نیست که در تاریخ و روانشناسی کشور ما بالیده باشد و اگر کسی خودآگاهانه آن را در خود پرورش ندهد، متاسفانه نتیجه اش همین خواهد شد که میبینیم، یعنی به اضمحلال رفتن یکی از امکانات بزرگ مردم ما.

    پاسخحذف
  3. baba toham dari az hame entghad mikoni. jamesh kon baba!!!

    پاسخحذف
  4. ناشناس عزیز، به دلیل احساسات غلیظ شما متوجه نشدم حرفتان چه بود دقیقا، اگر ممکن باشد و توضیح بدهید کار خوبی خواهید کرد. معتقدید کلا انتقاد کردن کار بدی است، یا اینکه آدم باید از عده محدودی انتقاد کند، یا اینکه انتقاد من نسبت به عملکرد مسئولان بالاترین وارد نیست؟

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد