۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

جهت اطلاع دوستان کاربر بالاترین‌ که ممکن است متوجه غیبت من شده باشند...


دوستان عزیز، متاسفانه مدیران بالاترین حساب مرا یکبار دیگر و به یک دلیل عجیب و غیر قابل توجیه دیگر بسته اند.

اگر امروز صفحه کاربری من در بالاترین را نگاه کنید، خواهید دید که حساب من «تا شش روز دیگر بسته است»، و دلیل بسته شدن شش روزهٔ آن هم « اضافه کردن لینک نامربوط به موضوعات داغ» توسط من عنوان شده است. همچنین خواهید دید که لینکی هم به مکان ارتکاب جرم داده شده است، و اتفاقا جالبترین جنبه قضیه هم همان «جرم» من است: جرمی که موجب بسته شدن شش روزه حساب من شده است این است که که من لینکی تحت عنوان « مسیح علی نژاد: پروژه ترورهای زنجیره ای» (که در مورد این نوشته که ترور دکتر علی محمدی را باید بخشی از یک برنامه ترورهای زنجیره ای دانست) را به موضوع داغی به نام «برنامه ریزی جنبش سبز برای تظاهرات در عکس العمل به ترور دکتر علی محمدی» اضافه کرده ام -موضوع داغی که خود من درست کرده ام، و موضوعش هم ترور اخیر دکتر علی محمدی است و برنامه ریزی برای راهپیمائی سبز ها در عکس العمل به این که این ترور توسط عوامل خود دولت انجام گردیده است و باید از استفاده سیاسی و تبلیغاتی و روانی از آن توسط دولت جلوگیری کرد...

متاسفانه سایت بالاترین در حال حاضر برای جامعه ما مهم تر از آن است که بخواهم بیشتر از همین متن کوتاه به این موضوع بپردازم، اما به هر حال اینها را باید در نظر داشت و متوجه بود که سیستم و سطح درک و فهم افرادی که در جامعه ما به دلایل گوناگون دارای مسئولیتهائی با چنین اهمیت میگردند تا چه حد میتواند مخرب و غیر دموکراتیک باشد.

---------------
پ.ن.: مدیران بالاترین پس از یکی دو ساعت تیتر موضوع داغ مرا نیز به «برگزاری مراسم ترحیم دکتر علی محمدی» تغییر دادند.

۴ نظر:

  1. صادق جان تصمیم گیری در مورد موضوع داغ شما در فرندفید انجام شد. یعنی خیلی از این تصمیم گیری ها بیرون از بالاترین و با مشورت دست جمعی خودی ها صورت میگیره. نمی دونم شما در فرندفید هستید یا نه ولی بد نیست رجیستر کنید. کاربرانی که به دلیل بایاس بودن بالاترین از آن بیرون آمده ان، در حال حاضر در این سایت بیشتر جمع هستند.
    لینکی که در مورد موضوع داغ شما تصمیم گیری کردند اینجاست:
    http://friendfeed.com/balatarin-feedback/a775b7d4

    پاسخحذف
  2. بابا غصه نخور عمو صادق یه روزی دکترای بالاترین هم میگیری .

    پاسخحذف
  3. پاتریک عزیز، متشکرم از این اطلاع رسانی شما. نه، من در فرند فید نیستم، متاسفانه از لحاظ وقت پیوستن به گروههای اجتماعی مثل فرند فید و فیس بوک و غیره برایم بسیار مشکل است، چون میترسم عضویت در آنها وقت و انرژی زیادی طلب کند. همین بالاترین هم هر چند گاهی که به یک بهانه مزخرف حسابم را تعطیل میکنند خوشحال میشوم که یک تعطیلاتی بهم داده اند!

    پاسخحذف
  4. حامد جان، با این وقتی که من پای بالاترین میگذارم بعید هم نیست! البته غصه خوردنم ربطی به آن ندارد، مسئله بزرگتر است از من.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد