۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

شب هالوین و دویدن دختران و پسران لخت کدو قلقلی بر سر، در شهر «بولدر» امریکا


طبق یک سنت قدیمی، هر سال در شب هالوین، یعنی امشب، تعداد زیادی از دخترها و پسرهای شهر بولدر (Boulder) در ایالت کلرادوی آمریکا دور هم جمع میشوند، لباسهایشان را از تن میکنند و درحالی که یک کدو قلقلی خالی شده بر سر خود دارند در خیابانهای بولدر به دویدن مشغول میشوند...

ویدئویی که در زیر میبینید مربوط به همین مراسم در سال ۲۰۰۷ است.




گفتنی است که امسال پلیس امریکا تهدید کرده است که ممکن است از دویدن لختی های هالوین در بولدر جلوگیری کند.

پی نوشت:
ظاهرا برادران بسیجی ایران بعد از شنیدن این خبر در نامه ای به رئیس پلیس بولدر اعلام کرده اند که در راستای نزدیکی هرچه بیشتر روابط عشقولانه حکومت اسلامی با امریکای عزیز حاضرند به بولدر بروند و تجارب خود در زمینه جنگهای «تن به تن» با شهروندان را به رایگان در اختیار نیروهای انتظامی این شهر قرار دهند.


۲ نظر:

  1. عمر این سنت کلا 10 ساله کجاش یک سنت قدیمیه؟لطفا یه ذره تحقثق کنین بعد مقاله بدین

    پاسخحذف
  2. ای بابا، هادی جان، تیک ایت عیییزی! خوب ببین دوست من، کل عمر امریکا سیصد ساله. خوب این یعنی چی؟ این یعنی ده سال میشه قدیمی دیگه. یک مقایسه ساده ای بکنی میبینی که اگر تاریخ ایران را مثلا سه هزار سال حساب کنیم، اونوقت یک سنت ده ساله در امریکا میشه معادل یک سنت سیصد ساله در ایران. خوب، حالا سیصد سال قدیمی هست یا نه؟

    اما از شوخی بگذریم دوستانی که علاقه مند به تحقیقات تاریخی در مورد شب لختی دویدن کدوبرسرانه در بولدر هستند میتوانند اینجا را ببینند.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد