۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

احمدی نژاد یا موسوی: کدامیک پیرو واقعی خمینی است؟


زیاد دیده ام که بچه های جوانتر ما فکر میکنند کسانی مثل موسوی و خاتمی بیشتر «در خط خمینی» هستند تا احمدی نژاد، و البته خود خاتمی ها و موسوی ها هم همین را تبلیغ میکنند.

اما هر کسی که خودش ان روزها بوده و خمینی را دیده و الان بدون طمع به قدرت یا فیلتر ایدئولوژی بتواند او و روزهای حکومتش را به خاطر بیاورد انصاف خواهد داد که برعکس، این احمدی نژاد است که سلف واقعی خمینی محسوب میشود، و کسانی مثل خاتمی و موسوی در واقع از خط «اسلام ناب محمدی» که خمینی تبلیغ و اشاعه میکرد خارج شده اند.

هروقت شک کردید که آیا واقعا احمدی نژاد از سنت خمینی خارج شده است یا خیر، کافی است نگاهی به تاکتیک ها، افکار و باورها، و رفتارهای خمینی بیاندازید تا مطمئن شوید که خیر، اگر خمینی زنده بود او هم از احمدی نژاد پشتیبانی میکرد.

از خاطره و مقایسه گفتم، اجازه بدهید تا یک کلیپ کوتاه از چند کلمه از سخنان خمینی را خدمتتان عرض کنم که شاید کمی این مقایسه را راحتتر کند.همان سخنان مشهورش در دوازده بهمن ۵۷، که بعد ها هم توسط جمهوری اسلامی از دسترس عموم پنهان شد . . .





دوستانی که علاقه مند به شنیدن نسخه کاملتری از صحبتهای بالا باشند میتوانند اینجا بشنوند:
(در صورت علاقه با کلیک کردن اینجا، فایل را دانلود کنید).

۴ نظر:

  1. عالی. هم حرفت درسته، هم من مدتها بود دنبال همین سخنرانی میگشتم، تکه تکه ش پیدا میشه ولی کاملش خیلی کمیاب. دست درد نکنه.

    پاسخحذف
  2. البته خميني به جز اتوبوس و آب و برق مجاني بقيه رو دروغ نگفته ها! گفته شير و خورشيد رو از پرچم بر مي داريم و علامت اسلامي مي ذاريم كه بعدا همين كارو كرد. گفته حدود اسلامي رو در جامعه پياده مي كنيم كه بعدا مخصوصا تو سال هاي 60 و 67 حدود اسلامي رو به خوبي اجرا كرد و چند هزار نفر رو اعدام كرد. پس مشكل ازون نبوده، مشكل ازون مردمي بوده كه در تاييد حرفاش بلند و غرا صلوات فرستادن و اون رو در اجراي حرفاش ياري كردن!

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز، از تایید شما ممنون، و نیز خوشحالم از اینکه کمکی به جستجوی شما شد. اما کاش کسی هم پیدا میشد کمکی به خود من میکرد، چون خود من هم دنبال نسخه های کامل تر و جامع تر از ایشان هستم که متاسفانه گیر آوردنش بسیار مشکل است ظاهرا. اگر از دوستان کسی میداند کجا ممکن است مجموعه ای از سخنرانی های ایشان را پیدا کرد بسیار شاکر خواهم شد.

    پاسخحذف
  4. محسن عزیز، درست میگوئید، دقیقا بسیاری از جزئیات مخوفی که در طی سی سال پس از این سخنرانی بر سر ملت و مملکت ما آمده است در همین سخنرانی مطرح و اعلام شده اند.

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد