۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

توصیه ای خدمت یکی دو دوست قدیمی و پر احترام که در تلاش برای بازگردان حیثیت به مهدی یحیی نژاد هستند..


دوستان، حیف شماست که خودتان را قربانی شخصیت و منافع غیر قابل اعتماد مهدی یحیی نژاد کنید.

نمیخواهم اسمی از کسی ببرم، اما جدا از سر دلسوزی میگویم، این یکی دو دوستی که از شهرت و اطمینانی که مردم به آنها دارند (شهرت و اعتمادی که با مرور زمان و زحمت و خدمت های فراوان خودشان کسب کرده اند) برای بازگرداندن حیثیت به مهدی یحیی نژاد دارند سرمایه گذاری میکنند اشتباه بزرگی مرتکب میشوند که متاسفانه شک ندارم آینده اشتباه بودن این کار را ثابت خواهد کرد. دوستان، من فکر نمیکنم آقای مهدی یحیی نژاد چه از لحاظ شخصی و چه از لحاظ طرز تفکر سیاسی و اجتماعیش ارزش این ریسک شما را داشته باشد.

و از آن هم که بگذریم، فراموش نکنید که به دلیل همان شهرت و اعتباری که کسب کرده اید، و به همان اندازه که میتوانید بر افکار مردم تاثیر بگذارید، به همان اندازه هم مسئول هستید که مردم را به مسیرهای صحیح راهنمائی کنید و به دور از احساسات شخصی خودتان، پیش از ترغیب مردم به انتخاب یک مسیر بخصوص اول ریسک ها و منافع آنها در صورت انتخاب آن مسیر را به دقت محاسبه کرده باشید. آیا حقیقتا معتقدید مهدی یحیی نژاد پس از خیانت عمیقی که به مردم و به جنبش مردمی کرده است اکنون عمل خاصی کرده که به واسطه آن شایستگی آن را پیدا کرده باشد که دوباره مورد اعتماد مردم قرار بگیرد؟ آیا حقیقتا فکر میکنید این به نفع مردم خواهد بود که در شرایطی که موجبات ایجاد یک محیط رقابتی سالم بین سایتهای رسانه ای ایجاد شده است شما بیائید و سعی کنید کاربران را قانع کنید که به «بالاترین» و تحت حکومت مهدی یحیی نژاد بازگردند، آنهم در شرایطی که ایشان عملا و رسما این را رد کرده اند که قدرت را به کاربران بازگردانند؟

من فکر میکنم پاسخ به این سئوالها پیچیده نیست، و جدا از شما دعوت میکنم به این فکر کنید که آیا یحیی نژاد ارزش این ریسک شما چه در مورد منافع خودتان و چه در مورد منافع مردم را دارد یا خیر...



۱۲ نظر:

  1. صادق اگه بیاد بگه غلط کردم من یکی که دیگه پاهام را تو ساندیس ترین نمبذارم.

    پاسخحذف
  2. مرتیکه کچل مثل مغولا ریختندمون بیرون قبلش نطقمون در میومد دهنمون را صاف میکردند .ما ها اونجا را کردیم بالاترین آخی بدبخت الان دلش با حسین شیره کشه دیگه باید دل آقا را شاد نگه داره پس فردا تیتر کیهان میشه که مهـــدی ولایت مـــــدار خوش آمدی

    پاسخحذف
  3. بطور کلی حتی اگر یحیی نژاد هم اصلاح شده باشد باز هم برای آزادی بیان و پیشرفت جنبش مردمی نیاز مبرم به منابع گوناگون است تا بتوان تکثر گرایی را تظمین کرد. حتی اگر یحیی نژاد کلید بالاترین را عملا بدست کاربران هم بدهد باز هم به نظر من نیاز به چند سایت از این دست غیر قابل اجتناب است. هم از نظر فنی باعث پیشرفت این سایتها خواهد شد (رقابت) هم از نظر محتوا هر کدام می توانند زمینه های مختلفی را پوشش دهند و یک پویایی در بین کاربراین وب ایرانی ببار بیاورند.
    در هر حال به نظر من گردن گذاشتن به خواسته های یحیی نژاد یا هر کس دیگری به این شکل و شمایل خریت است و بس.
    فقط برای اینکه متوجه شوید یحیی نژاد را من کی شناختم یک سر به حساب من در بالاترین بزنید تا گوشی بیاید دستتان
    http://balatarin.com/users/hasanagha

    پاسخحذف
  4. ممنون دوستان. یک تفکری که دوستان دارند تلاش میکنند جا بیاندازند الان این است که تصمیم به بازگشت به بالاترین یک تصمیم شخصی است و هرکسی دلش خواست باید برگردد و مخالفت کردن با بازگشت دوستان هم یک نوع کار غیر اخلاقی است. البته این صحیح است، بازگشت به بالاترین بدون شک یک تصمیم فردی است، اما در این حال این هم صحیح است که تصمیم بازگشت به بالاترین شباهت زیادی دارد به تصمیم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی دور یازدهم، آنهم در شرایطی که دولت کودتا حتی آن مطالبات حد اقلی امثال خاتمی را هم قبول نکرده اند و به آن خندیده اند...

    پاسخحذف
  5. آقای رحیمی خواهش میکنم اسم این دوستان را ببرید با بقیه هم بدانند.

    پاسخحذف
  6. یحیی نژاد مثل یک کشتیه که داره غرق میشه
    هر کس هم که سوار این کشتی بشه غرق خواهد شد

    پاسخحذف
  7. صادق جان کاملا با نظرت در مورد تصمیم به بازگشت و عدم بازگشت به بالاترین موافقم،شرایط کلی هیچ تغییری نکرده و رفورم کودتا هنوز پابرجاست،هنوز توجیحات،اتهامات،عدتم مسئولیت پذیری،حذف نظرات و مطالب و....... همچنان ادامه داره،و واکنش های اخیر و بیانه 3 گانه ای که از شب گذشته از طرف بالاترین در مورد اتفاقات،مسدود کردن حساب کاربران و راه کارهایی پیش رو لین شده،بیشتر شبیه پیشنهاد مضحک و کوته بینانه خاتمی در مورد مشارکت در انتخابات آتی بود.

    پاسخحذف
  8. البته این دوستان با اینکه حسابشون باز شده و بیشتر از پانصد هزار امتیاز هم دارند هنوز نامردی نکردند و از پشت به جنبش آزادی خواهی ایران ضربه نزدند! و آخرین فعالیتشون مربوط به یکماه پیش است.
    من به نوبه خودم از تذکر صادق جان و همراهی این عزیزان سپاسگزارم.

    پاسخحذف
  9. البته این دوستان با اینکه حسابشون باز شده و بیشتر از پانصد هزار امتیاز هم دارند هنوز نامردی نکردند و از پشت به جنبش آزادی خواهی ایران ضربه نزدند! و آخرین فعالیتشون مربوط به یکماه پیش است.
    ----------------------
    زرشک ناشناس جان! برو ببین چه جوری برگشتن:
    http://balatarin.com/permlink/2011/1/22/2335093

    پاسخحذف
  10. نمیدونم چی باید گفت،اما از کسی مثل جرمنی انتظار نمی رفت.

    پاسخحذف
  11. من نفهمیدم منظور این نوشته دقیقن به کی هاست؟ لطفن یکی بگه ممنون میشم.

    پاسخحذف
  12. جناب رحیمی و دوستان عزیز متاسفانه سایت آزادگی هم همین رویه بالاترین ومهدی یحیی نژاد را در پیش گرفت ...
    میتونید در لینک زیر به واقعیت و ماهیت اصلی سایت آزادگی پی ببرید..
    http://kamranroshangar.blogspot.com/2011/02/blog-post_03.html

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد