۱۳۸۹ دی ۲۰, دوشنبه

توصیه ای جدی به آقای مهدی یحیی نژاد


جناب یحیی نژاد،

روشی که شما اخیرا برای مواجهه با مسائلی که به دلیل برخی از تصمیمهای خود شما به وجود آمده در پیش گرفته اید نه تنها صحیح نیست، بلکه روشی مخرب است که در صورت اصرار شما بر ادامه آن نه تنها به ضرر خود شما، بلکه از آن مهمتر به پاره پاره شدن جمع دلسوزان جامعه مجازی فارسی خواهد انجامید، پس این چند خط را به این هدف مینویسم که به عنوان یکی از آن دلسوزان از شما تقاضا کنم تا در این رفتار خود تجدید نظر و در صورت امکان آن را متوقف کنید.

دوست گرامی، روشی که شما در پیش گرفته اید، یعنی نوعی «خشونت کردن روی صحنه و چانه زدن پشت پرده» روشی غیر اخلاقی است و شک نداشته باشید که در صورت اصرار شما به ادامه اش به نتایجی ناگوار تر از آنچه که ندانم کاری هایتان تا این لحظه به وجود آورده اند منجر خواهد گشت. جناب یحیی نژاد، شما اشتباه بزرگی انجام داده اید و آنچنانکه از ظواهر امر بر میآید متوجه تاثیر منفی شدید اشتباه خود نیز شده اید و علاقه دارید تا کاری در آن مورد انجام دهید. اما متاسفانه به نظر میرسد به جای اینکه از اشتباه خود درس مناسب را گرفته باشید و در صدد جبران حقیقی نتایج منفی آن باشید، اکنون تلاش خود را بر یک برخورد اشتباه دیگر متمرکز کرده اید.

مهدی جان، آنچه هم شما برای احیای سایتتان و هم ما برای پیشبرد اهداف آزادیخواهی در این مقطع نیاز داریم دو چیز است: گذشتن از منافع شخصی، و صداقت یا همان شفافیت. این کاری که شما در حال انجام دادن هستید، یعنی تلاش در همراه کردن برخی از دوستانی که خوب میدانید پر هستند از صداقت و دلسوزی، که خوب میدانید علاقه عمیق و صادقانه ای به بالاترین داشته اند، و خوب میدانید در میان کاربران سایت شما نیز دوستداران زیادی دارند، اما بدون اینکه حاضر باشید به روشی صادقانه و به شکلی «باز»، «شفاف» و «عمومی» افکار و مسائل خودتان را با «عوام» در میان بگذارید، این روشی است نه تنها کهنه و سنتی، غیر مناسب و نا کارآ، بلکه همانطور که گفتم، با توجه به وضعیت بحرانی حال حاضر بسیار مخرب است و میتواند به شقه شقه شدن هرچه بیشتر جامعه مجازی نیز منجر گردد.

جناب یحیی نژاد، من با وجود تمام لطماتی که شما در طی یک سال و نیم گذشته با تصمیمهای غیر عاقلانه خودتان به جنبش مردمی ایران وارد کرده اید، هنوز هم برایم ممکن است که باور کنم که طرح و توطئه ای در پس این کارهای شما نبوده و فقط آن همه را به ندانم کاری های عجیب و غریب شما نسبت بدهم، و تاکنون نیز هیچوقت نوک انتقاد ها و گفتارهای من و خیلی از دوستان دیگر مستقیما متمرکز بر شخص شما نبوده است. اما دوست عزیز، اگر باز هم بخواهید به این سیاست و روشهای غیر مناسب خود ادامه بدهید و جامعه ما را بیش از این لطمه برسانید، آنگاه بسیاری از ما را آنچنان بر خواهید آشفت که چاره ای در برابر خود نخواهیم یافت به جز تلاش برای مقابله مستقیم با تخریبهای شما، و شک ندارم خود میدانید که چنان وضعی را نه شما خواهید پسندید و نه خود ما.

جناب مدیر مسئول سایت بالاترین، شما دو راه بیشتر در مقابل ندارید، و این دو راه با هم بسیار متفاوتند، نمیتوانید در ظاهر یکی را و در خفا آن دیگری را برگزینید (یعنی کاری که در حال حاضر مشغول انجام آن هستید). راه اول این است که به سیاست مشت آهنین خود که از پس از سرکوب سنگین و قلع و قمع یک شبه کاربران در روزهای آخر آذرماه در پیش گرفته اید ادامه بدهید و همانطور که تا کنون کرده اید رجز بخوانید و توهین کنید و به بی اعتنائی به اصول و حقوق ساده و بدیهی کاربران سایت خود ادامه دهید. و راه دوم این است که از این کار خود دست بکشید، برگردید، از همه کاربران خود، چه آنها که حذف کردید و چه انان که حذف نکردید به صورتی شفاف و عمومی (نه فردی و پشت پرده) به خاطر سیاستها، برخوردها و تصمیمهای غلط اخیر خود عذر خواهی کنید، و قبول کنید که مدیریت فردی سایتی مثل بالاترین صحیح نیست و یک فرد قادر به اجرای چنین مسئولیتی نیست، و قبول کنید که سیستم مدیریت و تصمیم گیری بالاترین عوض شود و از سیستم بسته، فردی و غیر شفاف کنونی به سیستمی باز، شفاف و گروهی تبدیل گردد.

مهدی جان، این دو راه روشنند، و نتایج حاصل از آنان هم کمابیش روشن. راه اول به همان مسیری ‌میرود که سایت شما در حال حاضر در پیش دارد، یعنی در واقع تبدیل شدن به یک لینکدانی متوسط و تحت کنترل اما دچار خلاء فکری و مرگ مغزی. و راه دوم میتواند منجر به بازگشت زندگی، اندیشه و شور به سایت شما بشود. اما شما بایستی مردانه انتخاب کنید و پای آن بایستید. باز هم میگویم، اینکه بخواهید به این امید واهی باشید که هم ظاهر را حفظ کنید و هم زندگی را به سایت خودتان بازگردانید نه ممکن است و نه تلاشی است شرافتمندانه.

من عذر میخواهم اگر محتوای کلام و پیام من را دلپذیر نمیابید، متاسفانه از یکطرف در روزها و وضعیت دلپذیری به سر نمیبریم، و از طرف دیگر آنچه در معرض خطر است بزرگتر از آن است که جائی برای تعارفات روزمره و خوش زبانی باقی بگذارد. در هر حال به نظر من وضعیت بسیار روشن تر از آن است که بتوانید بگوئید ابهامی وجود دارد، و تصمیم نهائی هم با خود شماست.



۲۳ نظر:

  1. صادق جان آیا شما چیزهائی میدونید که دارید از بقیه مخفی میکنید؟ نکنه یحیی نژاد با شما و عده ای از کاربرای معروف اخراجی و تحریمی داره مذاکره میکنه تا پشت بقیه رو خالی کنید و به بالاترین برگردید؟ اون هدفش از این کار اینه که بین کاربرا دودستگی ایجاد کنه و اتحاد اونا رو بشکنه که اگه اینطور باشه بازی بسیار کثیفی رو شروع کرده. جناب رحیمی بنده شما رو مانند نامتان انسان صادقی میدانم پس اگر چیزی میدانید لطفا شفاف و صادقانه بیان کنید و به یحیی نژاد ثابت کنید با بد کسائی در افتاده. اگر یحیی نژاد در کارش موفق بشه محیط مجازی هم سرشار از یاس و سرخوردگی میشه!

    پاسخحذف
  2. ببخشید که رک حرف می زنم ولی چرا مثل اصلاح طلبان حکومتی که خایه مالی خامنه ای را می کنند خایه مالی این نوکیسه های مرموز و مشکوک را می کنید؟
    چرا طوری حرف می زنید که پر از احساس زبونی و خواری است؟ شما می خواهید این گنده لات ها معذرت خواهی کنند و از موضع سرکوب کوتاه بیایند و خوب می دانید که هیچ کس را به تخمشان حساب نمی کنند و این کار را نمی کنند. آخرش بهتون ثابت می شود که وقت تلف کردید و یک هویج دم دهانتان گرفتند به دنبال خودشان کشاندند و آخرش سبک تان کردند.
    دنبال سایت جایگزین بودید بفرما... عده ای آدم سخت کوش و با اراده و مهندسان نرم افزار اخراجی از بالاترین در مدت 2/3 هفته سایت هایی درست کرده اند که دهن همه باز مانده. مهدی چماق نژاد فکر میکرد فقط خودش توانسه سایت درست کند.
    این آشغال ها را فراموش کنید و برید اون سایت ها را که با زحمت ساخته شده اند و در مدت کمی گل کرده اند بسازید و به همه معرفی کنید.


    http://www.risheha.com

    http://www.azadegi.com

    http://roozna.me

    پاسخحذف
  3. خدمت دوست ناشناس اول:‌ دوست گرامی، من آنچه که میدانم مبنی بر تماسی است که ایشان با خود من داشته اند، که راجع به آن قبلا همینجا نوشتم، و نیز آنچه که در اینترنت هست و به هر حال در معرض دسترس عموم است. من خبر و اطلاعاتی که غیر عمومی باشد یا خودم بدانم و از دیگران مخفی کنم ندارم. اما به اندازه کافی خبرهای مختلف از رفتار ایشان موجود است که بشود آنها را کنار هم چید و الگوئی که اینجا به آن اشاره کرده ام را دید.

    پاسخحذف
  4. و خدمت دوست ناشناس دوم، خواهش میکنم دوست گرامی، رک حرف زدن نیازی به عذر خواهی ندارد، اگرچه من فکر نمیکنم آنچه شما فرموده اید توصیف صحیح و دقیقی از کاری که من در این متن یا جاهای دیگر انجام داده ام باشد. ضمنا در مورد سایتهای جایگزین هم پیشنهاد میکنم متن قبلی من در همین وبلاگ را ببینید (یعنی اینجا)
    با تشکر.

    پاسخحذف
  5. من به قول شما همان ناشناس دومی هستم. کاری که شما دارید می کنید را شبیه به تلاش اصلاح طلبان به برگشتن به کشتی نظام میدانم. برگشتن جای خود دارد به شما لگد هم نمی زنند. انرژی و توان خودتان را صرف زنده کردن جسدی میکنید که جسدش تعفن گرفته. این همه که وقت صرف مذاکره و مماشات کردید اگر صرف جمع کردن 300 نفری کرده بودید که الان پراکنده شده اند تا به حال نتیجه بهتری گرفته بودید.

    پاسخحذف
  6. آقای رحیمی ما از تلاشهای شما سپاسگذاریم
    اما خود شما بهتر از همه میدونید که این یحیی نژاد اصلاح شدنی نیست
    رتبه سایتش از 320 در شب کودتا به 385 رسیده
    اوضاع سایتش واقعا داغونه
    سایت مرحوم بالاترین رو دیگه نمیشه با هیچ ترفندی زنده کرد
    با چماق روی سر کاربرها ایستاده و رای های منفی رو هم خنثی کرده و مدام داره لینک و کاربر حذف میکنه
    با بی حیایی تمام توی سایتش گفته که 1 نفر رو هم آوردم تا موضوعات داغ رو حذف کنه
    به این وطن فروش خائن و آخوند صفت نمیشه ذره ای اطمینان کرد

    پاسخحذف
  7. آقای رحیمی آیا تنها عذرخواهی کافی است؟ آیا ضمانتی برای عدم تکرار این برخورد ها وجود دارد؟ فکر نمیکنم دیگر کاربرانی که تولید محتوا برای بالاترین میکردند بتوانند به مدیران به این راحتی اعتماد کنند. چه دلیلی برای اعتماد مجدد وجود دارد؟ این آقای یحیی نژاد ظاهرا تنها به فکر منافع شخصی خودش است و چرا شما سعی دارید ایشان را وادار به عذرخواهی عمومی و بازگشت کاربران بکنید؟
    تکلیف این رفتارهای تحقیر آمیز این یحیی نژاد دوزاری و ملیجکش میترا چه میشود؟ تکلیف اتهام های بی اساسی که زدند چه میشود؟
    بهتر نیست بالاترین را به حال خود گذارده و در اعتلای سایت های ریشه ها یا آزادگی بکوشیم؟
    به نظرم بازگشت به این سایت تنها به معنای عدم شخصیت میباشد. البته قبلا هم عده ای با فرستادن غلط کردم زبونی و بی شخصیتی خود را نشان دادند
    Ser

    پاسخحذف
  8. صادق عزیز، امیدوارم هرچه زودتر گرفتاریهای این روزهاتون برطرف بشه و مشکلی براتون پیش نیومده باشه.

    پاسخحذف
  9. آقای رحیمی لطفا شما هم در این 2 سایت ثبت نام کنید تا جنبش سبز و آزادیخواهان تقویت بشن
    ما باید هر 2 تا سایت آزادگی و ریشه ها رو حمایت کنیم
    واقعا هم در طی 2 روز و بدون تبلیغات تونستن کاربرهای خیلی زیادی رو جذب کنن
    هر 2 تاشون قابل اعتماد و به معنای واقعی آزاد هستند
    هیچ مطلبی توشون حذف نمیشه
    قراره تا هر 2 مدیریتشون رو به کاربرهاشون بدن

    پاسخحذف
  10. بر خلاف سایتهای بالاترین, دنباله و روزنا که رگه های آخوندی دارن,سایتهای آزادگی و ریشه ها سایتهای بسیار آزاد و دموکراتیکی دارند که در آنها ارسال هر مطلبی(غیر از پورن و ...) مطلقا آزاد است
    هر 2 سایت توسط اخراجیهای بالاترین ایجاد گشته است
    مدیران هر 2 سایت, شناخته شده می باشند
    هر 2 سایت برای امنیت بیشتر , مجهز به ssl هستند و می توانید با https وارد سایت شوید
    قرار است مدیریت هر 2 سایت به کاربرانشان واگذار شود.
    می توانید کاربران قدیمی و محبوب بالاترین را در هر 2 سایت بیابید.

    آدرس سایت آزادگی:
    https://www.azadegi.com
    سایت آزادگی بسیار شبیه به بالاترین طراحی شده است و سرعتش در بسیاری از موارد از سایت بالاترین هم بیشتر است.ثبت نام در این سایت کاملا آزاد است و می توانید در عرض چند ثانیه به عضویت این سایت زیبا و آزاد درآیید.
    مدیران سایت آزادگی درباره اهداف و دلایل ایجاد سایت خود چنین گفته اند:
    http://www.azadegi.com/pages/6
    "احترام به آزادي بيان ، نخستين قدمي ست که هر جامعه ای باید برای رسیدن به دموکراسي بردارد .

    وبسایت آزادگی با هدف و اندیشه احترام به آزادی بیان راه اندازی شده است . برای آندسته از دوستانی که میخواهند بدانند جهت گیری و خط مشی این وب سایت به کدام سمت است ، ذکر این نکته ضروریست که مدیران و تیم برنامه نویسی این سایت کاربرانی هستند که از وبسایت خبری اجتماعی بالاترین به دلیل دگراندیشی اخراج شدند .

    مدیریت سایت آزادگی به زودی عهده خود کاربران خواهد بود، و شرایط همکاری بزودی اعلام خواهد شد. "

    سخنگوی سایت آزادگی , خاله سوسکه Khalesoske بالاترین است
    http://balatarin.com/users/khalesoske
    http://friendfeed.com/taranehirani

    برای آشنایی با مدیران سایت آزادگی و پرسش سولات از مدیران سایت می توانید از لینک زیراستفاده کنید:
    http://friendfeed.com/28azar/1545c895

    سایت آزادگی در فیسبوک:
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001925854424&sk=wall

    پاسخحذف
  11. آدرس سایت ریشه ها:
    https://www.risheha.com
    سخنگو و مدیر سایت ریشه ها Dahri بالاترین هستند
    http://balatarin.com/users/dahri
    http://friendfeed.com/dahri1

    سایت ریشه ها توسط کاربران مسدود شده بالاترین ساخته شده است و تیمی دموکراتیک و کاملا منطبق بر آزادی بیان دارد, لینکهای سایت ریشه ها بهترین گواه برای میزان آزادی بیان در این سایت هستند.

    برای آشنایی با مدیران سایت ریشه ها و پرسش سولات از مدیران سایت می توانید از لینک های زیراستفاده کنید:
    http://friendfeed.com/sitejaygozin/04459376/pli-1-formkey
    http://friendfeed.com/sitejaygozin/b5b78827
    http://friendfeed.com/sitejaygozin/7b073425

    پاسخحذف
  12. من در هيچ سايتي عضو نيستم و نبودم. ولي سايت آزادگي ظاهرش مشکوکه نکنه ربطي به مهدي داشته باشه؟ سايت ريشه ها هم قانون تماميت ارضي اش عاليه از نظر من. چون تجزيه طلب ها گند ميزنند به همه سايتها با داشتن 40 تا شناسه و جعل تاريخ و... سايت روزنامه هم عند دموکراسيه ولي ظاهرش اعصاب خورد کنه اما هويت سازندگانش ظاهرا کاملا مشخصه در لينک زير ببينيد.

    www.khodnevis.org/persian/رسانه‌های-خودمانی/جامعه/10742-روزنامه-یک-سایت-خبر-اجتماعی-آلترناتیو.html

    پاسخحذف
  13. دوستان من از شما خواهش میکنم لطفا دقت کنیم که این مسائلی که الان به وجود آمده در اصل به دلیل سیاست ناجوری است که مهدی در پیش گرفته و همه ما قربانی آن شده ایم. پیش از اینکه به جان یکدیگر بیافتیم و همدیگر را سرزنش کنیم به این فکر کنیم که همه مان در واقع داریم بهای رفتارها و انتخابهای ناجور مهدی یحیی نژاد را میپردازیم، چه از قلع و قمع غیر قابل قبولی که انجام داد، و چه از سیاست مشت آهنینی که این اواخر در ظاهر در مقابل کاربرها به کاربرده است، و چه از دورویه کردن رفتارهایش و تلاشش در استفاده از دیپلماسی پشت پرده به جای صحبت شفاف و عمومی. من خودم از کسانی بودم که ایشان باهام تماس گرفت و همین سیاست دیپلماسی پشت پرده شان را رویم اجرا کرد، و بنابر این خوب درک میکنم که ایشان در چه وضعیتی میگذارد انسان را، دقیقا به همین دلیل هم بود که من فورا مسئله را به طور عمومی مطرح کردم، چون سالها تجربه کلیکنیکی ام با خانواده ها به من یاد داده که این نوع دورویه کردن ها همیشه و همیشه به پاره شدن پیوندها و جنگ و جدال درونی میانجامد. لطفا از سرزنش و بیمهری که برخی نسبت به دوستان خوب عزیز و مهمی مثل جرمنی، الفی و دیگران در پیش گرفته اند جلوگیری کنید و این را همیشه در نظر داشته باشید که اینها از بهترین و دلسوزترین هایمان هستند و نباید به همین سادگی اجازه بدهیم قربانی بازی ها و منافعی که این وضعیت را به وجود آورده بشوند.

    پاسخحذف
  14. با سلام به خدمت آقای رحیمی
    مهدی یحیی نژاد هر روز داره بدتر میشه
    چند روز پیش با وقاحت توی وبلاگ سایتشون نوشت که 1 نفر رو آوردم که از این به بعد بلافاصله موضوعات داغی که خوشمون نمیاد رو حذف کنه
    آیا می شود به این موجود پولکی و دیکتاتور اعتماد دوباره کرد؟
    هرگز

    پاسخحذف
  15. سایت آزادگی کاملا آزاد و بدون حذف حتی 1 لینکه
    و قراره مدیرانش رو از بین کاربران سایت انتخاب کنه و مثل بقیه سایتها نیست که یحیی نژاد قلدر داشته باشه
    باید آزادگی رو خودتون امتحان کنید تا مطمئن بشید
    سایت ریشه ها هم همینطوریه و خیلی خوبه

    پاسخحذف
  16. بالاترین، هرروز بهتر از دیروز!!!
    در وبلاگ بالاترین که کاربران غیر عضو هم میتونن کامنت بذارن و همیشه فضای بازتری نسبت به خود سایت داره، کامنتی نوشتم که حذف شد! نه از فحش استفاده کرده بودم، نه از کلمات رکیک. جالبه با محتوای کامنت آشنا بشین تا ببینین مدیران سایت از چه کامنتهایی وحشت دارن و حتی در حد کامنت وبلاگشون هم نمیتونن تحملشون کنن! من از کامنتم (موقعی که چشم به راه بررسی بود) عکس گرفتم تا سانسور بالاترین رو بتونم مستند کنم. اینم عکس کامنت سانسور شدهء من:
    http://i53.tinypic.com/whi1c1.jpg
    موضوع وبلاگ هم این بود: «سرنوشت لینک‌های با رای منفی فراوان»
    برین به آدرسش تا ببینین که کامنت من موجود نیست! ولی تا دلتون بخواد کامنت پاچه خارانه میتونین پیدا کنین! آدرس:
    http://blog.balatarin.com/2011/01/08/628-neg-outcom
    نکتهء جالب درمورد وبلاگ بالاترین اینه که فقط در دو حالت کامنتهای شما سانسور نمیشه! یا باید پاچه خاری کنین یا بهشون فحش بدین! اگه انتقادتون در حد "تحلیل" رفتار و عملکرد بالاترین باشه، چون جواب قانع کننده ندارن، سانسور میکنن!

    پاسخحذف
  17. متن کامنت سانسور شده در بالاترین:
    طرحهای خلق الساعه و احمقانهء بالاترین، آدم رو یاد طرحهای احمدی نژادی میندازه! مدیران بالاترین چند ماهه که دارن رفتار و اعمال خلق الساعه و احمقانه شون رو با رفتار احمقانهء بعدی جبران میکنن! کاربران بالاترین رو تبدیل کردن به موش آزمایشگاهی. جالب این که خودشون هم به ناکارآمدی و غیرمنطقی بودن رفتار قبلی شون واقف هستن که بلافاصله بعداز اجرای هر طرح، میان با طرحی جدید، گندکاری قبلی رو ماستمالی میکنن، ولی دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی! بالاترین چند سال بود که بدون اجرای طرحهای احمدی نژادی داشت به فعالیت طبیعی خودش ادامه میداد. بدبختی از موقعی شروع شد که حاج مهدی یحیی نژاد تصمیم گرفت که برای لینکهای ضد مذهب ( به بهونهء توهین به مسلمونها) محدودیت قائل بشه. یعنی بخاطر حفظ موقعیت تبعیض آمیز اسلام و مسلمین، آزادی بیان و دموکراسی رو فروخت! (اصولآ هروقت پای اسلامگراها به جایی باز میشه نتیجه ای جز این هم انتظار نمیره!) حالا بعد از این رفتار احمقانه بجای پذیرش اشتباه و عذرخواهی از کاربران بالاترین، شروع کرد به ماست مالی کردن و اجرای طرحهای احمقانه تر. اولین اقدامش اجرای همون نظرسنجی کذایی بود. یحیی نژاد گول شارلاتانهای اسلامگرا رو خورده بود که میگفتن اکثریت مردم ایران مذهبی هستن و توهین به اسلام رو تحمل نمیکنن! درنتیجهء این تصور غلط، اومد نظرسنجی برگزار کرد که برای اولین بار، ایرانی های داخل کشور و "غیر عضو" هم میتونستن شرکت کنن. با اینکار تصور میکرد که اکثریت به حذف لینکهای ضد دین رای میدن و از این طریق میتونست اقدام ضددموکراتیک خودش رو "مشروع" جلوه بده! اما نکتهء جالب و غیرقابل پیش بینی برای یحیی نژاد این بود که با وجودی که اکثر شرکت کننده های نظرسنجی از "داخل ایران" و غیر عضو بودن ولی باز هم گزینهء "آزاد بودن لینکهای توهین به اسلام" بیشترین رآی رو آورد! اما بعد از نظرسنجی، بجای اینکه به نظر اکثریت احترام بذاره و قانون تبعیض آمیز و ضددموکراتیک رو لغو کنه، رفتار بدتر و ضددموکراتیک تری رو انجام داد و نه تنها لینکهای "به اصطلاح" توهین به اسلام رو کلآ از بالاترین حذف کرد، بلکه حتی در کودتایی تاریخی (بزرگترین کودتا در فضای مجازی!)، تمام فرستندگان لینک و حتی طرفدارانشون رو هم اعدام مجازی کرد! بعد از این مرحله هم طرح صفر امتیازی کردن منفی ها رو اجرا کرد، که نتیجه ش رو هم دیدیم! جالب اینکه همزمان با اجرای این طرح، حد نساب ها رو هم پایین آورد تا لینکهای بی خاصیت و مزخرف راحتتر داغ بشن! مسلمآ تنها گروهی که میتونستن از تمام این اقدامات بالاترین نهایت استفاده رو ببرن، بسیجی ها و طرفداران رژیم بودن. حالا بعد از این افتضاح اخیر، دوباره اومدن یه طرح احمدی نژادی دیگه پیاده کردن! جالب اینکه بعد از شکست طرح قبلی، حتی حاضر نیستن مسئولیت خرابکاری خودشون رو به عهده بگیرن و موقع پیاده کردن طرح جدید (لااقل برای حفظ ظاهر هم که شده)، از اعضای سایت عذر خواهی کنن! بعد از هر خرابکاری بجای اینکه بیشتر رو رفتارشون تامل کنن، تازه رفتارشون طلبکارانه و وقیحانه تر میشه! هرچی هم رفتار اینها وقیحانه تر میشه، اعضای کنونی بالاترین هم (که تنها عشق شون در زندگی، امتیازها و اعتبارهای مجازیه)، ذلیل تر و پاچه خار تر میشن! این قانون نانوشتهء جامعهء ایرانه. هرچی حکومتها و صاحبان قدرت ظالم تر و وقیح تر، زیردستان و محکومان هم ذلیل تر و پاچه خارتر! تاسف برانگیزه.
    درضمن از دوستم شنیدم که نظرات مخالفان در وبلاگ بالاترین سانسور میشه! میخوام ببینم سرنوشت این کامنت چی میشه.

    پاسخحذف
  18. آقای رحیمی شما چند وقتی نبود یدی دلمون برای شما شور زد همانطور که خیلی ناراحت کاربر سایت هستم از چند روز قبل از عاشورا که اینقدر براش تبلیغ می کرد غیبش زده.
    به هرحال نظرات شما را در مورد یحیی نژاد خواندم از صداقت و تسامح شما در بحث کاملا مطلع هستم ولی به شما پیشنهاد می کنم که از واقعیت ها حرکت کنید. واقعیت اینست که شخصیت یحیی نژاد اینست که هست و تا به حال ضربه های زیادی به جنبش و سایت خودش زده است. از این پس هم به احتمال خیلی قوی چنین خواهد بود. می دانم اگر بالاترین به سر عقل بیاید خیلی به نفع جنبش هست چون خیلی ها در آنجا جمع هستند و نیروی مهمی در جنبش می باشد ولی خوب واقعیت اینست که آقای یحیی نژاد و مذهبی ها از هر دسته به این نیرو هر بار ضربه محکم و جدیدی می زنند.
    پیشنهاد عملی من اینست که برای آخرین بار یک مهلت چند روزه به سایت بالاترین بدهیم و به ایشان بگوییم که سایت را خودگردان و انتخاباتی کنید و همه کاربران حذفی را بر گردانید.
    به موازات هم الان که خوشبختانه سایت های خیلی عالی ای درست شده همین جا بحث کنیم در کدام سایت دسته جمعی به فعالیت بپردازیم که اینبار کاملا آگاهانه یک سایت را انتخاب کنیم.
    من که در هر سه سایت ثبت نام کرده ام

    پاسخحذف
  19. بالاترین میتی بود که 3 هفته وقت داشت تا اشتباهاتش رو اصلاح کنه و زنده بشه
    یحیی نژاد علاوه بر اینکه اشتباهاتش رو اصلاح نکرد هر روز هم دیکتاتورتر و وقیح تر شده
    اگر این میت از الان به بعد هم زنده بشه میشه زامبی
    و حتما میخواد کلکی سوار کنه
    اینکه بالاترین در حال نابودیه یه حرف مفت نیست
    خودتون میتونید به سایت الکسا برید و روند نابودی این دیکتاتور رو ببینید
    Alexa traffic rank for balatarin.com:

    Yesterday 4,828 +1,404 Change in Traffic Rank over the trailing 1 day period (A positive change means the site is getting less popular)

    1404 تا رتبش فقط دیروز کم شده


    تعداد بازدید کنندگان از صفحات بالاترین فقط در عرض دیروز 33 درصد کم شده
    یعنی در عرض 1 روز یک سوم از بازدیدکننده هاش کم شده
    Yesterday 0.00137 -33%



    خاک بر سر یحیی نژاد که خودش به خاطر پولدوستی و آخوندبازی هاش این سایت رو ویران کرد.
    خوشحالم که 3 تا سایت خوب دیگه درست شدن و پوز این دیکتاتور حقیر رو زدن
    زنده باد آزادی بیان

    پاسخحذف
  20. متاسفم از صادق گرامی که این مطلب رو اینجا میگم..
    قبلا هم کسایی مثل شایگان لینکهای ضد مذهب ارسال میکردن اما مشکل اونجا بوجود اومد که شایگان عزیز نوچه هایی از جمله ساشتیانی و گمنامیان و 00ایران و.. رو پیدا کرد که با هم فکری و همکاری ایده های جدید و کارهای بیشتری ارائه کردن! بارها بالاترین رو میدیدم که در روزهای حساسی که خبرهای مهمی بود دوستان گرامی که بالا گفتم، لینکهایی که باهم زحمتش رو کشیده بودند رو ارسال میکردن که صفحه اول بالاترین، پخش زنده و لینکهای پر بحث رو پر میکرد و خبرهای داغ اون روز رو هم تحت تاثیر قرار میگرفت و گاهی دیده نمیشد..
    آقای یحیی نژاد در رابطه با مذهب قبلا هم حساسیت نشون داده بودن و بخاطر برخوردهایی که در همین رابطه با گروهی از دوستان داشتن کاسه صبرش لبریز شد و کرد اون کاری رو که نباید میکرد..
    من هم از جمله همون کاربرهایی هستم که طی همون کودتا اخراج شدم، ترجیح میدم ناشناخته بمونم، ولی این ضربه ای که داره به سیستم اطلاعرسانی جنبش میخوره - در نتیجه این خلایی که در بالاترین ایجاد شده - مسئول مستقیمش از دید من آقای یحیی نژاد و دارودسته شایگان هستند.
    این دوستان ضد مذهب، مشکلاتی رو که در ایران با اون روبرو هستیم رو از چشم اسلام و مذهب میبینن، به نظر من هم درست هست.. حکومت با خرافات 30 سال افسار مردم رو دستش گرفته ولی این رویه ای که اینها پیش گرفتن اگر تاثیر منفی نذاره مثبت هم نخواهد بود. مگه اون کسایی که مرگ بر اصل ولایت فقیه یا نه غزه نه لبنان گفتن توشون مسلمون پیدا نمیشد؟ خود بنده اگه دین ازم بپرسن میگم مسلمون ولی تا حالا با دیدن لینکهای فحش و فضیحت به اسلام و محمد نه خیالیم بوده نه حتی یکبار تو بالاترین عکس العمل نشون داده بودم و بخاطر دفاع از همین دوستان هم اخراج شدم. اینهایی که تو ایران باهاشون سرو کار دارید اکثریت یا اعتقادی ندارن، یا دین و ایمونشون مثل بنده نصف ونیمه هست، یا اگر هم مذهبی باشن و طرفدار حکومت نباشن با این کارها به دامان همین حکومت برمیگردن..
    اما بخاطر لجبازی ها و ندانم کاریهای این دوتا گروه، بقول یکی از بالاترینیها در فرندفید، جنبش مرجع خبرگیریش رو از دست داد و بازنده فقط ما بودیم..

    پاسخحذف
  21. متاسفم از صادق گرامی که این مطلب رو اینجا میگم..
    قبلا هم کسایی مثل شایگان لینکهای ضد مذهب ارسال میکردن اما مشکل اونجا بوجود اومد که شایگان عزیز نوچه هایی از جمله ساشتیانی و گمنامیان و 00ایران و.. رو پیدا کرد که با هم فکری و همکاری ایده های جدید و کارهای بیشتری ارائه کردن! بارها بالاترین رو میدیدم که در روزهای حساسی که خبرهای مهمی بود دوستان گرامی که بالا گفتم، لینکهایی که باهم زحمتش رو کشیده بودند رو ارسال میکردن که صفحه اول بالاترین، پخش زنده و لینکهای پر بحث رو پر میکرد و خبرهای داغ اون روز رو هم تحت تاثیر قرار میگرفت و گاهی دیده نمیشد..
    آقای یحیی نژاد در رابطه با مذهب قبلا هم حساسیت نشون داده بودن و بخاطر برخوردهایی که در همین رابطه با گروهی از دوستان داشتن کاسه صبرش لبریز شد و کرد اون کاری رو که نباید میکرد..
    من هم از جمله همون کاربرهایی هستم که طی همون کودتا اخراج شدم، ترجیح میدم ناشناخته بمونم، ولی این ضربه ای که داره به سیستم اطلاعرسانی جنبش میخوره - در نتیجه این خلایی که در بالاترین ایجاد شده - مسئول مستقیمش از دید من آقای یحیی نژاد و دارودسته شایگان هستند.

    پاسخحذف
  22. آقای م ح
    من دقیقا در جریان کارهای این یحیی نژاد آشغال هستم
    این بچه ها اگر باندی داشتن از همون اول یه سایتی میزدن و اینهمه وقت و انرژی رو صرف سایت این آشغال نمیکردن که هر لینکی که در راستای آرمانهای امام راحل نباشه رو حذف میکنه
    ضمنا این افرادی که شما نامبردید اصلا و ابدا تیم و نوچه نیستند
    00ایران نامه نوشت و به سایت برگشت ولی گمنامیان هیچوقت همچین کاری نکرد
    چطور اینا میتونن توی یه تیم باشن؟
    شما بدجوری توهم زدی
    ضمنا دست از طرفداری این آشغال آدم فروش بردار
    مگه همین کچل دیکتاتور عوضی نبود که شب هدفمندی یارانه ها که بهترین فرصت برای ضربه زدن به رژیم بود صدها کاربر سبز رو اخراج کرد و این فرصت رو از سبزها گرفت؟
    یحیی نژاد یک خائن پولکی و ترسوست که باید در همه جا رسواش کرد و آبروی این دیکتاتور حقیر رو برد

    پاسخحذف
  23. آبروریزی امام ملا مهدی پولدوست نژاد در کل اینترنت پیچیده است و مدام به افرادی که از این عمل دیکتاتورانه اعجاب آور باخبر میشوند افزوده می شود
    سایت رادیو فردا هم به جمع انتشار دهندگان خبر کودتای یحیی نژاد به نفع مذهبیون مرتجع پرداخت:

    http://www.radiofarda.com/content/f3_balatarin_digg_protest/2273059.html

    پاسخحذف

اگر مطلب بیشتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما برای اطمینان از اسپم نبودن بررسی خواهد شد، اگر مطلب کمتر از هفت روز عمر دارد کامنت شما مستقیم منتشر خواهد شد